Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ster in ruit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

95euro betaal je wanneer je niet verzekerd bent tegen glasbraak.

Als het niet groter is dan 2 euro en je verkiest het te laten herstellen is het best dat je de ster ook afplakt met een stukje tape zodat er geen of minder vuil in komt. Bij Carglass kan je zelfs zo'n rond tapeje krijgen indien het nog ooit zou voorvallen. Gewoon in handschoenkastje bijhouden.
    Last edited by ; 20/02/2007, 20:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      ik ben persoonlijk erg tevreden over carglass
      -sterretje laten vermaken met de 'geltechniek', is echt grillig je ziet dat dus niet hé
      -nieuwe ruit laten steken: 200 euro voor de ruit (zonder het werk), nooit geen klagen van gehad al 1,5 jaar.
      Was alles via de verzekering en de ruiten zijn wel met nummer in geslepen, kweet zelfs niet of mijn volvo-dealer dat kan.
      Volledig onzichtbaar is het toch niet altijd. Bij mij kan je het zien (indien je het weet).

Comment

Is Carglass recent opgeslagen? Ik heb vorig jaar in januari slecht 65 Euro moeten betalen voor een sterretje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          Gewoon in schoenkastje bijhouden.
          Waarom daar? Ik heb dat in mijn auto liggen.

Comment

Ik heb ook eens een ruit laten vervangen door Carglass, die mensen hebben dat heel goed gedaan (zelfs bij mij thuis).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              handschoenkastje bedoelt hij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                Volledig onzichtbaar is het toch niet altijd. Bij mij kan je het zien (indien je het weet).
                ik vond het niet meer terug op mijn ruit en heb het ooit weten zitten, dus waarschijnlijk gewoon een mooie ster die perfect te behandelen was: een gelukje
                ik kan niet echt oordelen over de sterkte van je ruit als je een sterretje hebt laten behandelen, vermits ik een maandje na de behandeling van de ster een tak in mijn ruit heb gekregen en alles heb moeten vervangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Omdat ik mijn schoenen in mijn auto opberg.

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Uhum... zij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Ah, dank u.

Comment

k heb maar naar carglass gebeld. Proberen om nu eens te profiteren van de verzekering

Comment

Ikheb de mijne 2 weken geleden door carglass laten doen, en tis dezelfde ruit als diegene die er van tevoren inzat.

Carglass besteld dus krak dezelfde ruiten ... wat ze je ook wijsmaken.

Comment

raam laten vermaken, zeker geen nieuwe laten steken door carglass.

Toen ze bij mij een raam hadden ingegooid, naar carglass geweest, goeie service daar niet van, je ziet ook niet dat er een ander in zit, maar het regent binnen (druppels wel te verstaan )

wat voorheen niet was (ook aan de andere kant niet) dus blijkbaar kunnen ze het niet zo goed fixen als de constructeur zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            Vandaag ook weer sterretje in ruit gekregen.

Al het tweede dit jaar

Nog maar es 95 euro
                            Woorden zijn nog niet koud, of weeral van dat

Dat is dan al het derde dit jaar, en het tweede deze week.

Verleden woensdag toen ik van Carglass kwam doorgereden naar m'n verzekeringsmakelaar om t informeren over polis glasbreuk.

Die kost 55 euro per jaar. Heb ik dan ook direct genomen.

Als alle papieren in orde zijn, dan ga ik nog een tweetal weken wachten, en terug naar CarGlass.

De verzekeringsmakelaar zei me dat ze bij CarGlass nogal meegaand zijn, en dus nogal vlug een nieuw raam steken bij mensen die verzekerd zijn.

Comment

amai das ook om iets van te krijgen cayenne.

rijd je vaak op autosnelweg ofzo of hoe komt het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                amai das ook om iets van te krijgen cayenne.

rijd je vaak op autosnelweg ofzo of hoe komt het?
                                Ik doe dagelijks harelbeke-zeebrugge-harelbeke

Comment

een cabrio zal bij een vliegend steentje ook makkelijker een ster krijgen vanwege de extra spanningen op de ruit dan de vegelijkbare berlineversie

Comment

Het zal toch wel niet altijd zijn dat ze een originele plaatsen, bij mijn vorige Sprinter was het geen originele die ze geplaatst hebben. Maar het was wel perfect gedaan, geen bijkomende schade of lekkages. Morgen mag mn nieuwe Sprinter al binnen bij Carglass, na 700km had ik al prijs.
                                    Last edited by ; 04/03/2007, 17:19.

Comment

Mag niet klagen over Carglass. Goede service en nooit geen problemen gehad achteraf. 1x herstelling en reeds 2x nieuwe ruit (bij 2 wagens).

Comment

Maandag nieuwe ruit voor m'n bietelken sie

Hopelijk ist wa in orde gedaan

Comment

Het kan zijn dat de originele ruit van VW even duur is als die van Carglass. Laat een prijs maken bij VW en vergeljkt die met Carglass en legt dit voor aan je verzekering.

Een origineel stuk is altijd beter.

Comment

Working...
                                          X