Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe wagen verkopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe wagen verkopen

Waar plaats je als particulier best een verkoopadvertentie . Ik had een half jaar geleden al eens een zoekertje op autoscout24 gezet maar kreeg amper reactie lijkr me meer voor de professionele verkoper. Het duurde ook lang alvorens het zoekertje uiteindelijk zichtbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Over welke wagen gaat het?
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ds3 benzine thp van 2013.

Comment

Wees bereid dat je onnozele biedingen zal krijgen. En dat je een allegaartje gaat krijgen aan de deur. Markt zit momenteel wat op zijn gat door de schrik van LEZ en de “must” voor EV’s. Adverteren op tweedehands kan je proberen, maar zoals overal zitten daar ook een aantal oplichters bij.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

2dehands.be, en geen telefoonnummer vermelden, enkel laten contacteren via mail. Zo kan je zelf kiezen wie je contacteert, en word je niet dag en nacht gebeld door kerels die hem voor de helft van de vraagprijs direct willen komen ophalen zonder keuring.
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

elio : goeie tip. doe ik ook steeds.

Comment

Zoals Elio zegt, ook AutoScout24 en mobile.de
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Nadat ik mijn prijs verlaagd had op autoscout24 heb ik mijn advertentie niet meer zichtbaar gezien. Ook niet op mijn profiel. Enig idee wat daar misgelopen kan zijn?

Comment

Tijd nodig om via hun server een update te doen?

Comment

Working...
                  X