Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Stockwagens.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen met Stockwagens.be

Hallo, ik ben in de running voor een skoda octavia rs te kopen, nu heeft de handelaar van stockwagens.be wel intressante aanbiedingen staan maar ik vind er weinig ervaringen van terug.
    Iemand hier al gekocht via deze aanbieder?

Mvg

Zo te zien niemand.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zelfs op het net is er weinig te vinden over deze handel(aar). Maar één ding is alvast te onthouden : als het te mooi is om waar te zijn, is dat meestal ook de waarheid.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Heb je het over , stockwagens .be uit duffel johan schepers ?
        Die vraag heb ik hier een jaar terug ook is gesteld , ik was toen van plan een seat cupra te kopen en die te laten ombouwen naar de waarden van x thilox , is een gekende rijden op de nurburgring.
        Ik heb toen hier ook niks van reactie op gehad en uiteindelijk beslist van daar niks te kopen
        Maar een beetje zoekwerk leverde wel wat op , je kunt de zelfde prijzen vinden in een garage ,voordeel is dan dat je daar ook het onderhoud , of bij problemen daar terecht kunt .
        Bij stockwagens koop je en kun je op een ander gaan bedelen om te mogen komen met je wagen en dan zien ze u graag kopen hoor.
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Ik heb ooit een artikel over gelezen op HLN denk ik. Ik woon in de buurt maar zou niet kunnen zeggen waar de loods is.

edit: Johan Schepers. Nijverheidsstraat 18 2570 Duffel. Het industrieterrein vlakbij Reynaers alluminium dus.richting Lier
          Last edited by BEEMER; 29/12/2019, 12:46.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
          X