Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wagen. Budget max 30.000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe wagen. Budget max 30.000€

Mijn schoonouders zijn op zoek naar een nieuwe benzine wagen.

Ze rijden nu peugeot 3008 van 10 jaar oud.

Ze hebben geen voorkeur v merk, maar geen peugeot meer.

Wensen een degelijke wagen naar betrouwbaarheid (Aziaat?).
    Een beetje aangekleed, maar hoeft geen premium versie te zijn.

Qua ruimte wensen ze zowat hetzelfde als de 3008. Voorkeur suv of crossover.

Any thoughts?

Alvast bedankt!!

Toyota C-HR

Comment

Ofwel een T-roc of T-cross.

Comment

Audi Q2
        Honda HR-V
        Hyundai Kona/Tucson
        Kia Niro/Sportage
        Lexus UX 200
        Mazda CX-5
        Mercedes GLA 'oud model'
        Mitsubishi Eclipse Cross Active/Outlander
        Nissan Qashqai/X-trail
        Seat Ateca
        Skoda Kamiq/Karoq/Kodiac
        Subaru Forester
        Suzuki Vitara
        Toyota C-HR
        VW Tiguan

Genoeg keuze zou ik zeggen.

Comment

Mijn dochter rijdt een Skoda Karoq.
          Kan je voor 30K ook al behoorlijk uitrusten.
          Zeer tevreden van.
          Wel een redelijk softe ride, maar ik neem aan dat het ook al mensen op leeftijd zijn. Die zullen dat zeker weten te appreciëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Mijn dochter rijdt een Skoda Karoq.
            Kan je voor 30K ook al behoorlijk uitrusten.
            Zeer tevreden van.
            Wel een redelijk softe ride, maar ik neem aan dat het ook al mensen op leeftijd zijn. Die zullen dat zeker weten te appreciëren.
            De vrienden van ne maat heeft een Karoq als bedrijfswagen in het groen. Kleur staat m fantastisch en die zit dan ook vol met toeters en bellen. Geen idee wat de prijs was, maar ben wel zeer aangenaam verrast. We hebben met 2 volwassenen al achterin gezeten waarbij ik 186cm en ne andere maat 195cm en we zaten uitermate comfortabel.

Comment

Ja die is echt wel heel ruim binnen voor zijn buiten afmetingen.

Ik heb zelf nog even getwijfeld om zo'n sportline of Scout te nemen als leaser. Heel leuk in die uitvoering.
              Maar dan kom je jammer genoeg niet toe met 30K

Comment

Kia stonic??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Audi Q2
                  Honda HR-V
                  Hyundai Kona/Tucson
                  Kia Niro/Sportage
                  Lexus UX 200
                  Mazda CX-5
                  Mercedes GLA 'oud model'
                  Mitsubishi Eclipse Cross Active/Outlander
                  Nissan Qashqai/X-trail
                  Seat Ateca
                  Skoda Kamiq/Karoq/Kodiac
                  Subaru Forester
                  Suzuki Vitara
                  Toyota C-HR
                  VW Tiguan

Genoeg keuze zou ik zeggen.

Met 30k als budget is de helft van u lijstje al niet van toepassing. Tenzij zo basic als het maar kan zijn.

Wel toffe dingen tussen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Met 30k als budget is de helft van u lijstje al niet van toepassing. Tenzij zo basic als het maar kan zijn.

Wel toffe dingen tussen.

Dat dacht ik ook al ja.

CX5 of Lexus UX 200, die heb je niet aan die prijs als je maar iets van opties wil.

Mss met het salon nu wel deals te doen, maar dan nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Wel toffe dingen tussen.

Mijn afwijking is dat ik steeds op mobile.de kijk en daar zijn alle genoemde auto's te krijgen met voldoende uitrusting. In België zullen niet alle modellen lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Mijn afwijking is dat ik steeds op mobile.de kijk en daar zijn alle genoemde auto's te krijgen met voldoende uitrusting. In België zullen niet alle modellen lukken.
                        Ik ben net het zelfde als jou, ik kijk ook alleen maar op mobile.de. (Zoveel dikke diesels aan spotprijzen nu )

Maar vrees dat deze mensen een avontuur in Duitsland niet willen doen.

Comment

Pas nieuw model ook: De mazda CX-30.
                          Is misschien wat afgezaagd om te zeggen, maar zou ook echt wel premium-indruk hebben. En zeker heel aangekleed, sowieso zeer uitgeruste basis-versie en in dat budget ken em eventueel ook full option.

Is wel iets compacter natuurlijk.

Comment

Top.

Bedankt voor de reacties. Ikzelf rijd met een outback. Ze overwogen de XV, maar vinden ze te klein.

De cx30 eens van dichtbij bekijken, alsook de Skoda.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dosfel Bekijk Berichten
                              Top.

Bedankt voor de reacties. Ikzelf rijd met een outback. Ze overwogen de XV, maar vinden ze te klein.

Snel opgezocht, de CX30 is iets kleiner qua buitenafmetingen dan de XV, maar wel iets grotere kofferruimte. Puur qua ruimte bekeken, is Mazda niet de beste optie, die zal het van zijn andere capaciteiten moeten hebben.
                              Puur qua ruimte per euro, ofzoiets, dan zal de skoda wellicht wel interessant zijn.

Comment

Top.

Niet geheel off-topic, hoe bevalt de Outback je?
                                In Duitsland easy te vinden onder die prijs en ze bevallen mij persoonlijk wel. Kan je daar vlot (lees 140-160) mee rijden?

Comment

Damn, snel die outback opgezocht en toch wel heel, euh, speciaal, die motor. Kvind het heel veel charme hebben dat ze hun eigen ding doen. Maar uit een 2.5L boxer motor met 175pk, toch 10.2 seconden nodig tot 100 en gecombineerd verbruik/uitstoot van 7.3l /166gr CO² (NEDC), 8.6l / 193gr CO² (WLTP). Ja laat me zeggen, het verbaast me niet dat je die niet ziet rondrijden.

Sorry for the off-topic.

Edit: Ok, blijkbaar toch niet zo vreemde cijfers voor een 4x4 van dat formaat. Als ik snel kijk.
                                  Last edited by Phate; 15/01/2020, 22:43.

Comment

Bevalt mij heel goed. Net nog naar de alpen geweest. Vooral onder de indruk vh eyesight systeem. Cruise control op 140kmh. Dan zit hij op ongeveer 2,5 toeren.

Verbruik is inderdaad vrij hoog, mede door awd. Maar voor mij een dijk ve wagen. (en geen 13 in een dozijn)

Comment

Eyesight systeem werd als beste systeem getest in AMS. Vond ik voor een kleine constructeur een puike prestaties.

Comment

Bevalt mij heel goed. Net nog naar de alpen geweest. Vooral onder de indruk vh eyesight systeem. Cruise control op 140kmh. Dan zit hij op ongeveer 2,5 toeren.

Verbruik is inderdaad vrij hoog, mede door awd. Maar voor mij een dijk ve wagen. (en geen 13 in een dozijn)
                                        Wat is je verbruik dan?

Comment

Working...
                                        X