9l
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe wagen. Budget max 30.000€
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenallee hup,we zijn weer op dreef he,
er staat max 30000,dat wil dus zeggen alles van 0 tot 30000,niet dat het 30000 MOET kosten he
Jij hebt duidelijk problemen met dergelijke topics, ik raad je aan ze dan ook te mijden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ben net het zelfde als jou, ik kijk ook alleen maar op mobile.de. (Zoveel dikke diesels aan spotprijzen nu )
Maar vrees dat deze mensen een avontuur in Duitsland niet willen doen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Daar verschoot ik ook van
Ik hoop stiekem dat er eens iemand op de volvo knalt dat ik er vanaf ben
Ga ik mij privé direct zo een halen
https://www.mobile.de/nl/Auto/ALPINA...291549604.html
Zelf 730 of 740 met een lagere kilometer stand zijn betaalbaar.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Maakt dat iets uit? Iedereen wilt toch het maximale uit zijn budget halen?
Jij hebt duidelijk problemen met dergelijke topics, ik raad je aan ze dan ook te mijden.
en daar heb ik inderdaad problemen mee,wie dat dan ook is.
zoiets noemen ze vrijheid van mening.
en daarbij,mijn reactie was gewoon een hint,beetje ludiek zelfs,niks meer niks minder.
maar dat mag ook al niet meer als het niet bevalt bij de heren,ik denk dat sommige veel meer problemen hebben dan ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
is de vraag niet eerder wie heeft problemen met wat?in elk geval zitten er een heleboel hier die niet kunnen verdragen dat je tegen hen in gaat.
en daar heb ik inderdaad problemen mee,wie dat dan ook is.
zoiets noemen ze vrijheid van mening.
en daarbij,mijn reactie was gewoon een hint,beetje ludiek zelfs,niks meer niks minder.
maar dat mag ook al niet meer als het niet bevalt bij de heren,ik denk dat sommige veel meer problemen hebben dan ik.
"alle hup we zijn weer op dreef" komt eerder over als een ergernis naar mensen toe die aan dit topic goed bedoeld bijdragen en waar jij het niet mee eens bent.
Het is ook niet enkel in dit topic dat je je zo laat kennen en ja, ik geef gerust toe, ik heb daar een probleem mee. Niet de gedachtegang van u, wel de manier waarop je ze brengt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNEN KALE DACIA DUSTER ! ! !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
2 dan? Eentje voor haar, eentje voor hem in matching coulours
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Neeje, dan zit ge al aan DERTIGDUIZEND € ! ! ! ! ! en da mag niet.
Edit: bruto vanaf €12190. Dus daar nog korting af, kunt ge er nog nen derde voor zondags kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenMss een domme vraag, maar zit in die 30k al de overname verrekend?
Een DS7 mss? Prachtbak (persoonlijk), Ken er een paar die er eentje hebben en zijn er allemaal content van. En tis eens iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Sorry hoor, maar wat is dat voor een vreemde redenering? Dat rekenen met "overnames" heb ik altijd iets heel vreemd gevonden.
Sorry hoor
2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
Stel je hebt 30k opzij staan om aan een wagen te spenderen. Een DS7 (om een vb te geven) begint vanaf €31.500 (en zo is dat met genoeg andere modellen die net boven budget zitten), met korting en evt overname kan die mss makkelijk binnen het budget passen. Das mijn redenering..
Sorry hoor
Als je zou verhuizen en andere woning gaat kopen, dan ga je toch ook niet vragen "heb je de verkoop van je woning al meegeteld?"
Anyway, ik ben benieuwd of TS al wat geholpen is en of er meer aspecten zijn die mogelijks de keuze bepalen waarmee we gemakkelijker advies kunnen geven. Momenteel is er eigenlijk weinig informatie over wat de bepalende factoren gaan zijn in de aankoop.
Comment
Comment