hoi,
ik zoek voor mijn partner een eerste auto.
we willen niet meer dan 5.000 euro geven
binnenkort is hij werkloos, maar de bedoeling is om adhv dagopleidingen snel terug iets te vinden.
dus we verwachten niet meteen veel kilometers te doen eigenlijk
mijn partner heeft ook nog geen rijbewijs, studeert momenteel wel al voor het theorieexamen.
wel is hij van plan resoluut voor automaat only te gaan.
dat maakt dat de keuze voor een eerste auto nog meer beperkt wordt...
jammer genoeg zijn wel zelf niet expert genoeg en denken we dat het beter is om bij een dealer te gaan ipv privé, ook al zullen we daar waarschijnlijk binnen die prijs meer keuze vinden.
we hebben niet meteen een voorkeur qua merk, als we maar iets vinden waar we ongeveer 2jaar mee kunnen rijden
online een paar dingen gevonden:
hebben jullie tips of weten jullie een betere auto te koop staan?
of als er iemand met kennis van zaken ons wil helpen een auto te keuren bij een particulier: ik wil daar een vergoeding voor geven!
ik kijk uit naar de respons!
ik zoek voor mijn partner een eerste auto.
we willen niet meer dan 5.000 euro geven
binnenkort is hij werkloos, maar de bedoeling is om adhv dagopleidingen snel terug iets te vinden.
dus we verwachten niet meteen veel kilometers te doen eigenlijk
mijn partner heeft ook nog geen rijbewijs, studeert momenteel wel al voor het theorieexamen.
wel is hij van plan resoluut voor automaat only te gaan.
dat maakt dat de keuze voor een eerste auto nog meer beperkt wordt...
jammer genoeg zijn wel zelf niet expert genoeg en denken we dat het beter is om bij een dealer te gaan ipv privé, ook al zullen we daar waarschijnlijk binnen die prijs meer keuze vinden.
we hebben niet meteen een voorkeur qua merk, als we maar iets vinden waar we ongeveer 2jaar mee kunnen rijden
online een paar dingen gevonden:
hebben jullie tips of weten jullie een betere auto te koop staan?
of als er iemand met kennis van zaken ons wil helpen een auto te keuren bij een particulier: ik wil daar een vergoeding voor geven!
ik kijk uit naar de respons!
Comment