bon, vandaag naar die fiesta gaan kijken in vilvoorde. zoals ik al vermoedde was het geen titanium, wel een trend. de achterbumper sluit rechts achter niet helemaal aan aan de rechtervleugel, er was wat schade ook links (krassen/vegen). papieren ok, wagen werkt goed en rijd goed. ik stel voor om hem mee te nemen aan 4.500 en dat wil meneer niet doen. ook staan we gewoon voor een huis te praten waar drie wagens staan zonder platen. dus ik vraag: waar moeten me zijn in geval van problemen tijdens onze garantie: ah je mag bij jou in de buurt gaan en eerst een offerte laten maken. allemaal beetje vreemd..
dan gebeld naar een garage in halle/lembeek voor een golf: duidelijk gezegd om 13u staan we er, daar aangekomen niemand te zien. dus nog eens gebeld en ah ja, maar vandaag is er niemand. ja fuck you dan he.
ik ben het beu te jagen op een auto, dus we gaan een jonge(re) tweedehands zoeken via myway of dex en dat deels betalen, deels afbetalen.
misschien niet de meest voordelige optie, maar nu kunnen we gericht zoeken en moeten we ons volgens mij ook minder zorgen maken over wat we zullen krijgen
dan gebeld naar een garage in halle/lembeek voor een golf: duidelijk gezegd om 13u staan we er, daar aangekomen niemand te zien. dus nog eens gebeld en ah ja, maar vandaag is er niemand. ja fuck you dan he.
ik ben het beu te jagen op een auto, dus we gaan een jonge(re) tweedehands zoeken via myway of dex en dat deels betalen, deels afbetalen.
misschien niet de meest voordelige optie, maar nu kunnen we gericht zoeken en moeten we ons volgens mij ook minder zorgen maken over wat we zullen krijgen
Comment