Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkoop wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkoop wagen

Wat/waar is de beste plaats/optie om mijn wagen te verkopen? Waar wil men nog een deftige prijs geven voor een benzine van 2013 met 75K op de teller?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Zegt heel weinig he? Een VW up 1.0 is een benzine. Een Cadillac Escalade 6.2 V8 is ook een benzine. Maar één van beide zal toch een stuk makkelijker verkocht geraken lijkt me.

Comment

Alles raakt verkocht. Alleen heeft de verkoper meestal een prijs in zijn hoofd die niet helemaal strookt met de marktwaarde. Ik kijk altijd naar mobile.de voor vergelijkbare wagens en neem dan een gemiddelde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
        Zegt heel weinig he? Een VW up 1.0 is een benzine. Een Cadillac Escalade 6.2 V8 is ook een benzine. Maar één van beide zal toch een stuk makkelijker verkocht geraken lijkt me.
        Een citroen ds3 met een thp motor, 1e eigenaar, ongevalvrij en alle onderhoudsfacturen beschikbaar.

Comment

Lijkt me een wagen die toch niet al te slecht in de markt moet liggen. En inderdaad, eens rondkijken op autoscout, mobile.de, 2dehands, ... kijken waar de vraagprijzen tussen schommelen. Geeft je normaal een goed idee wat je zelf kan vragen. Hangt er dan natuurlijk nog vanaf hoe goed die in de markt ligt, hoe goed deze verkocht geraakt. En er natuurlijk rekening mee houden dat een garage een auto voor duurder verkoopt dan een particulier over het algemeen. Kwam laatst iets tegen dat een 2dehands wagen, als ik me niet vergis, gemiddeld zo'n 90 dagen online staat.
          Ik zou echter verwachten dat een benzine met minder dan 100k km's momenteel wel gemakkelijk verkocht moet geraken.

Comment

Deftige prijs = particulier. Dus heb je zin en tijd om hem particulier te verkopen? Zwier hem gewoon op een paar zoekertjessites, je zal wat ambetante reacties krijgen, kwestie van niet op te reageren en gewoon te negeren. Heb zo mijn Clio van 2 jaar oud verkocht binnen de 2 weken, wel aan een opkoper. Uiteindelijk 'maar' €350 minder gehad dan ik in gedachten had, maar gene zever. Is komen kijken, betaald en een week later opgehaald. Maar je moet tijd en vooral geduld hebben.. wil je die tijd en moeite er niet insteken? Een paar opkopers bellen maar dan krijg je het minimum. Je kan hem ook laten verkopen door derde (er zijn garages die dit aanbieden) maar ook dan verlies je x aantal % op de verkoopprijs.
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

is een model met een zeer slechte reputatie groot gelijk dat ge hem verkoopt
              zou hem op 2dehands.be zetten of op een FB groep. (of in 't parochieblad ;-)
              Last edited by On_Slow; 14/02/2020, 23:22.

Comment

Euh dat kan ik volledig tegensprelen. Het kan best zijn dat jij iemand kent die veel ambras heeft gehad maar hier nooit problemen mee gehad. Misschien modellen uit eerdere reeksen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                  is een model met een zeer slechte reputatie groot gelijk dat ge hem verkoopt
                  zou hem op 2dehands.be zetten of op een FB groep. (of in 't parochieblad ;-)
                  Euh dat kan ik volledig tegensprelen. Het kan best zijn dat jij iemand kent die veel ambras heeft gehad maar hier nooit problemen mee gehad. Misschien modellen uit eerdere reeksen.

Comment

Working...
                  X