Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto betalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik gebruik nog steeds de oude ING app. maar als ik dat vergelijk met die van Crelan werd het inderdaad wel eens tijd om er wat vernieuwingen in aan te brengen.
    Btw, bij Crelan kan je even contact opnemen met je kantoor om te vragen om je je daglimiet even kan optrekken naar een gewenst bedrag. Dit kan voor een paar dagen, week, maand of het eind van het jaar bvb.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
      Ik gebruik nog steeds de oude ING app. maar als ik dat vergelijk met die van Crelan werd het inderdaad wel eens tijd om er wat vernieuwingen in aan te brengen.
      Btw, bij Crelan kan je even contact opnemen met je kantoor om te vragen om je je daglimiet even kan optrekken naar een gewenst bedrag. Dit kan voor een paar dagen, week, maand of het eind van het jaar bvb.
      In de ING-app kon je dat gewoon al zelf in de ‘doe het zelf’-zone. In de nieuwe app komt dit binnen korte tijd terug.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

In de ING-app kon je dat gewoon al zelf in de ‘doe het zelf’-zone. In de nieuwe app komt dit binnen korte tijd terug.
        Ja bij Crelan is dat ook hoor maar niet voor grotere bedragen. Blijkbaar ging het maar tot €5000, alles hoger moest ik bellen.
        Benieuwd wat de nieuwe app gaat brengen bij ING. Denk dat ik de oude gewoon ga verder gebruiken tot die ophoudt te werken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
        X