Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alternatieven voor Autoscout24?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alternatieven voor Autoscout24?

Weet er iemand een goed alternatief voor Autoscout24? Profileren zich als grootste zoekertjessite van Europa maar er loopt daar vanalles mis. Vaak kun je niet eens inloggen, een advertentie wordt om onduidelijke redenen niet toegelaten of na een paar uur zonder boe of ba ineens verwijderd, de reacties op de advertenties die wel staan komen vaak nooit toe...en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Volgens mij zijn dat een bende onbekwamen.

Mobile is beter maar dat is een Duitse site die de doorsnee Belg niet snel zal bezoeken om naar een Belgische wagen te zoeken vermoed ik (of het moet al een specialleke zijn).

2de hands zit ook vol met onnozelaars die tijd teveel hebben en funbiedingen doen voor de sport.

Marktplaats NL is beter maar wel betalend...

Dus...iemand een alternatief?

Funbiedingen ga je overal krijgen, en onnozele reacties ook, maar die kan je toch gewoon negeren...

Buiten de platformen die je genoemd hebt is er nog Facebook market place, maar daar krijg je ook spam.

Gaat het over een recente waardevolle auto of iets speciaals?

In elk geval zou ik eens proberen bij opkopers als ikwilvanmijnautoaf of wijkopenuwauto
    Toen die pas begonnen waren er problemen, maar nu krijg je daar behoorlijk realistische prijzen en snel centen.

Comment

2dehands.be

ik zag dat je dat zelf al uitsloot

als meestal zijnde koper kijk ik niet meer op autoscout...de prijzen daar daar een stuk hoger als op 2dehands imo, tenzij de dubbele geplaatste karren natuurlijk
      Last edited by bobo; 21/01/2021, 23:25.

Comment

Bij Gocar.be verkoopt u gratis uw auto of koopt u uw droomauto. Breed assortiment nieuwe en tweedehands auto's van alle merken en modellen. Plaats uw zoekertje op onze website en bereik potentiële kopers
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

Working...
          X