Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hands-free car kit en DAB+ ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hands-free car kit en DAB+ ervaringen?

Ik heb een Opel Astra J zonder Bluetooth. Aangezien ik met regelmaat bel in de auto heb ik mij al snel dit aangeschaft
    € 10,33 25%OFF | Sp09 Bluetooth Speakerphone Handsfree Carkit Draadloze Bluetooth Speaker Telefoon Multipoint Auto Mp3 Kit Met Zonneklep Clip

​​​​​Werkt vrij goed voor zo'n goedkoop dingetje, ik ben zelf heel goed verstaanbaar voor de andere maar het volume ervan kan net niet hoog genoeg. In de stad of op lage snelheden geen probleem, maar eenmaal op hogere snelheid of meer omgevingsgeluiden wordt het wat lastiger om de andere goed te kunnen verstaan..

​​​​​​Daarom ben in opzoek naar iets wat via de boxen kan gaan. Maar de kwaliteit moet er ook zijn natuurlijk, zowel voor mij als voor de persoon aan de andere kant moet het helder en duidelijk verstaanbaar zijn. En dan kwam ik dit tegen

Iemand ervaring mee of met iets vergelijkbaar? Hoe goed werkt zo'n aftermarket dab+ ontvanger eigenlijk? De externe microfoon is voor mij een heel grote plus als het over het bellen gaat, feit dat het ook een dab ontvanger is, is alleen maar beter natuurlijk.

Of als iemand nog goede aanraders heeft als het over een carkit gaat? (er is ook zoveel keuze wat het ook niet makkelijk maakt, wat is goed wat niet?) Dab+ is mooi meegenomen maar absoluut geen must, dit leek me gewoon twee vliegen in één klap? Maar ik heb zelf geen ervaring met een dab+ ontvanger en ken ook niet iemand die zoiets heeft dus daarom ook mijn vraag, als nu blijkt dat zoiets niet naar behoren werkt ga ik er ook mijn geld niet insteken aangezien ik ook niet van plan ben nog jaren met die auto te rijden.

Alvast bedankt!
    2012 Abarth 500 'esseesse'

ik heb op toutube wel wat gevonden, maar die vond je zelf al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik heb op toutube wel wat gevonden, maar die vond je zelf al?
      Filmpjes heb ik idd genoeg bekeken
      Ondertussen de Kenwood besteld, en rij er al een dikke week mee rond. Helaas niet zo geheel tevreden van, in de toekomst toch terug uitkijken naar iets anders..
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Working...
      X