Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Je hebt gelijk, rear seat entertainment, super mooie en comfortabele achterbank met verwarmbare en elektrisch verstelbare zetels, allemaal goodies die je moet opgeven in lichte vracht. Maar jaarlijks 3800€ VB wie zal dat eraan geven? Na 5 jaar heb je je auto 2 keer betaald....
Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Eigenlijk wel ja, een Sport bestaat ook in 3.6 TDV8 maar enkel als euro4.
Ben nu nog aan het twijfelen want ik feite moet ik voor verbouwingen en om boot te trekken nooit in een LEZ komen. t is vooral naar herverkoop toe dat ik een euro5 zou verkiezen.
Denk toch dat ik eerst naar een Touareg zal kijken en pas als ik mijn goesting niet vind een RR. Toch wat schrik voor de facturen bij zo'n Range...
das een auto van vrienden of familie van de overburen staat er al sinds enige tijd toch regelmatig, ik heb geen idee van km-stand ofzo...was eigenlijk net 'betrapt' door de eigenaar toen ik de pic nam...heb dan maar gezegd dat ik het oprecht een knappe auto vond en gevraagd of het een goeie auto is om dat ik iemand 'ken' die er 1 zoekt
Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
Er zijn geen controles, er is te weinig mankracht omdat te doen.
Comment