Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Zowat alle leveringen voor nieuwe auto's zijn vertraagd, dus iemand die nu dringend een auto nodig heeft moet op de 2dehands markt iets vinden.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
Ben nu nog aan het twijfelen want ik feite moet ik voor verbouwingen en om boot te trekken nooit in een LEZ komen. t is vooral naar herverkoop toe dat ik een euro5 zou verkiezen.
Denk toch dat ik eerst naar een Touareg zal kijken en pas als ik mijn goesting niet vind een RR. Toch wat schrik voor de facturen bij zo'n Range...2.0 JTDm
Comment
-
das een auto van vrienden of familie van de overburen staat er al sinds enige tijd toch regelmatig, ik heb geen idee van km-stand ofzo...was eigenlijk net 'betrapt' door de eigenaar toen ik de pic nam...heb dan maar gezegd dat ik het oprecht een knappe auto vond en gevraagd of het een goeie auto is om dat ik iemand 'ken' die er 1 zoekt
ik pm je ff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenis dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?
Comment
-
Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenTouareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
Comment
Comment