Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog eens een V8 diesel (nu het nog kan)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
    Je hebt gelijk, rear seat entertainment, super mooie en comfortabele achterbank met verwarmbare en elektrisch verstelbare zetels, allemaal goodies die je moet opgeven in lichte vracht. Maar jaarlijks 3800€ VB wie zal dat eraan geven? Na 5 jaar heb je je auto 2 keer betaald....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Zowat alle leveringen voor nieuwe auto's zijn vertraagd, dus iemand die nu dringend een auto nodig heeft moet op de 2dehands markt iets vinden.
      Zou inderdaad wel eens kunnen dat dit de reden is...
      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        Ik vind het eigenlijk zonde om zo'n Autobiography op LV te zetten, met een Sport of Disco direct maar bij een echte Range zou het toch wringen, is echt een klasse SUV. Al snap ik het wel natuurlijk met die absurd hoge taksen in Belgenland.
        Eigenlijk wel ja, een Sport bestaat ook in 3.6 TDV8 maar enkel als euro4.
        Ben nu nog aan het twijfelen want ik feite moet ik voor verbouwingen en om boot te trekken nooit in een LEZ komen. t is vooral naar herverkoop toe dat ik een euro5 zou verkiezen.

Denk toch dat ik eerst naar een Touareg zal kijken en pas als ik mijn goesting niet vind een RR. Toch wat schrik voor de facturen bij zo'n Range...
        2.0 JTDm

Comment

4 sale 16k 2010

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

linkje bobo ?

vind niet direct terug op 2dehands of autoscout...

is recente nr. plaat nog, 7de hands?
            2.0 JTDm

Comment

das een auto van vrienden of familie van de overburen staat er al sinds enige tijd toch regelmatig, ik heb geen idee van km-stand ofzo...was eigenlijk net 'betrapt' door de eigenaar toen ik de pic nam...heb dan maar gezegd dat ik het oprecht een knappe auto vond en gevraagd of het een goeie auto is om dat ik iemand 'ken' die er 1 zoekt

ik pm je ff

Comment

zag je vast al, ook om te verlekkeren

Comment

nog een toevallige pic met kerst 3 weken geleden

Comment

Nog eentje van vandaag

Zou je ook geen 11 jaar geven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ja amai, mijn gedacht stond al meer op een Touareg, bedankt daarvoor

Harry's garage al gezien, is echt een zalige man om naar te luisteren
                      2.0 JTDm

Comment

is dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                          is dat trouwens niet veranderd die lichte vracht voor particulieren ging toch niet meer gaan? Of is dat weer uitgesteld?
                          Nog niks veranderd, plannen zijn er wel.

Comment

Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
                            2.0 JTDm

Comment

Grenscontroles zou ik me niet druk in maken. Onbestaande.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Touareg V8 op het oog niet ver over de grens in Duitsland. Nu nog wachten op opheffen verbod om naar buitenland te gaan...tenzij ik dat kan verkopen als 'essentiële verplaatsing'? Is in elk geval geen reis want zou nog dezelfde dag terug zijn.
                                Er zijn geen controles, er is te weinig mankracht omdat te doen.

Comment

Working...
                                X