Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cayenne Euro5 vs. Touareg Euro6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    @Rueff: heb je ze deze al getoond?
    In onze showrooms te Wielsbeke, Maldegem en Mechelen hebben we een ruim aanbod nieuwe en jonge tweedehandswagens. Bekijk hier ons aanbod.

luchtvering check, comfortzetels check, pano dak check, road presence check, niet teveel km check, bij handelaar dus de oude inruilen check
    Inderdaad niet verkeerd, goed gevonden, zal eens voorleggen maar staat nogal ver van hun en het zijn mensen die vooral 'lokaal' kopen
    Persoonlijk zie ik het face-lift model liever (vooral dan achterkant) omdat het beter aansluit bij het huidige model.

Comment

Best nog duur voor een euro5 pre facelift vind ik
      Al zijn de prijzen voor zo'n 2de hands Macan helemaal van de pot gerukt

https://www.hln.be/auto/deze-autos-h...rde~a10b578d3/

Goed voor wie deze nieuw kocht maar als 2de hands koper moet je deze dus vermijden en iets kopen wat wel hard afschrijft de eerste jaren

Comment

60% na 3j vind ik nu niet zo spectaculair in feite. Ik heb vorig jaar de Lexus na 5 jaar voor 55% van de nieuwprijs verkocht

Feit is, iemand heeft het hier al geschreven maar met een Cayenne van dezelfde leeftijd heb je in verhouding meer waar voor je geld.

En op zo'n Macan heb je inderdaad beter luchtvering als je comfort wil want standaard rijdt dat redelijk hard en naar de normen van de meeste 60+ waarschijnlijk tè hard (zeker op 20 of 21")
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Sturen:
          1. Macan
          2. Cayenne
          3. Touareg

Comfort:
          1.alles met luchtvering
          2. Cayenne/Touareg zonder luchtvering
          3. Macan zonder luchtvering

Beste keuze hangt dus af van voorkeuren bestuurder

Comment

Range Rover V8 benzine! Veel betrouwbaarder in basis (motor,aandrijving,...) en geen euronormstress
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Range Rover V8 benzine! Veel betrouwbaarder in basis (motor,aandrijving,...) en geen euronormstress

Maar dan liefst in LV of je betaalt je blauw aan taksen..
              En sowieso al aan naft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                60% na 3j vind ik nu niet zo spectaculair in feite. Ik heb vorig jaar de Lexus na 5 jaar voor 55% van de nieuwprijs verkocht
                Da's niet slecht verkocht, maar Lexus is nu ook wel "premijum" hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten

zal het hier laten weten
                  En het is geworden...een Cayenne diesel maar dan een Euro6. Macan bleek het toch net niet te zijn en de face-lift van de Cayenne is eigenlijk wel een serieuze stap vooruit zowel exterieur als technisch. Budget werd dus iets opgetrokken maar wel goed voorzien exemplaar met pano dak, de 4-point LED's, luchtvering, comfortstoelen en zelfs een onzinnige optie als stuurverwarming

Het is absoluut geen rationele aankoop maar nonkel die voor zijn werk altijd met schilder-bestelwagentjes heeft gereden is nu de koning te rijk, is ook veel waard hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten

Het is absoluut geen rationele aankoop maar nonkel die voor zijn werk altijd met schilder-bestelwagentjes heeft gereden is nu de koning te rijk, is ook veel waard hé
                    Wel dat is dan mooi , hoeft ook niet rationeel te zijn, zeker auto's niet

2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

Top aankoop.
                      Kan hij nog zeer veel jaren van genieten, en blijft een top wagen.

Comment

Zeker een goede keuze. Cayenne > Macan en nog jaren geen LEZ-zorgen

Comment

Working...
                        X