Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkoop wagen schoonvader

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkoop wagen schoonvader

Beste mensen , mijn schoonvader moet helaas afscheid nemen van zijn geliefde wagen , de gezondheid laat het niet meer toe, hebben jullie een idee wat de waarde zou zijn. Ik heb natuurlijk gelijkaardige advertenties bekeken maar daar zijn de km standen meestal +200000 bij deze amper 77000.
    De wagen heeft elk jaar zijn onderhoud gehad in de garage waar hij van komt ,ook nieuw aangekocht. Alle facturen beschikbaar. Hij dekte na elke rit de wagen af met dekens de laatste 10 jaar enkel mee gereden elke week naar de supermarkt. De wagen ziet er als nieuw uit.
    De wagen,
    Volvo S60 benzine 140pk Bj2003
    Handgeschakeld
    Business Line
    Interieur Kilen Oak
    carroserie kleur Ash Gold pearl
    77000 km
    Gekocht bij Volvo Van Houdt Herentals.

Die ziet er nog proper uit. Denk rond de 4k. Probleem met youngtimers is dat deze ook al aan +1000€ zit om in te schrijven/BIV.

Comment

zoek op facebook naar de groep volvo te koop en zet hem daar te koop, zitten veel hollanders die zoiets graag zullen willen....
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

ook niet voor 4000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Die ziet er nog proper uit. Denk rond de 4k. Probleem met youngtimers is dat deze ook al aan +1000€ zit om in te schrijven/BIV.
          Ga ik proberen merci, bij berekening biv kom ik telkens uit op 180 € wat er fout gaat weet ik niet, maar kan het ook niet geloven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten

Ga ik proberen merci, bij berekening biv kom ik telkens uit op 180 € wat er fout gaat weet ik niet, maar kan het ook niet geloven.
            Dit zou het moeten zijn:

Comment

amai, eigenlijk schandalig lez mag deze binnen maar zo zwaar belasten gaat niet verkocht geraken denk ik, word afgeven voor schroot terwijl de wagen nog tip top is

Comment

Contacteer eens Bompa van autominded forum, heeft reeds zo'n S 60, misschien wil hij er nog een

Comment

Ik heb hem voor 2400 te koop gezet , als hier iemand interesse heeft dan is de prijs 2000, Thor ook daar te koop gezet bedankt voor de tip
                  Last edited by Ronnes; 03/07/2021, 11:18.

Comment

Link ?

Comment

Heu ik had hem deze morgen op autoscout24 gezet en die is er nu precies af geen reden gekregen, hier staat hij ook https://www.facebook.com/groups/VolvoTeKoop

Comment

Wagen is verkocht de eerste die kwam kocht hem direct, reed altijd al met oudere wagens maar nog nooit ene gezien in deze staat van 18 jaar oud, o ja koper is een Nederlander via facegroep verkocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                          Wagen is verkocht de eerste die kwam kocht hem direct, reed altijd al met oudere wagens maar nog nooit ene gezien in deze staat van 18 jaar oud, o ja koper is een Nederlander via facegroep verkocht
                          ik wist het dat dit in NL nog zou lukken via de facebookgroepen
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

hij is dus weg? zo nee....pm me daar,dan kom ik hem halen
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ja is verkocht sorry had je bericht niet gezien. Mvg Ronny

Comment

niet erg,toch bedankt voor het antwoord
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                X