Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichte vracht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lichte vracht

Ik heb wat hulp nodig. Momenteel is het nog niet aan de orde maar moet binnen 1.5 jaar mijn nieuwe wagen hebben.
    Wil nog eens een dikke motor maar in lichte
    vracht dan. We trekken een caravan en motor plus ruimte is toch handig.

Ik zat zelf te denken aan defender 130 svr komt in 2022 beschikbaar, lichte vracht maken en toch met 4 erin kunnen.

Traditioneler zijn de Vito’s of transporters niets op tegen maar daar kom ik niet wild van.

Ik dacht aan een wrangler maar weet niet of die lichte vracht met 4 plaatsen kan.

Daarom wat advies aub. Wel ben ik niet zo van het Amerikaanse f150 genre.

Lukt een g-klasse in lichte vracht met 4 plaatsen?

zolang de lengte van de bagageruimte meer dan de helft van de lengte van de wielbasis bedraagt, kan je in principe ombouwen naar lichte vracht
    dus meten is weten
    en de invoerder zijn akkoord geeft(anders lukt ook maar ben je meer tijd kwijt)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

van de suv's zal alleen type suburban lukken op LV met achterbank, x7 gls def 130 lukt (vlg mij) niet
      alternatief is de gladiator

Comment

X7, Gls lukt inderdaad niet.

def 130 zou langer zijn maar is er nog niet om zeker te zijn en ik heb nog 1,5 jaar maar ben al aan het rondkijken

Comment

als de 130 erin slaagt, gaat dat een heel interessante auto worden in belgie, benieuwd

Comment

Iemand die ondertussen al de juiste afmetingen heeft gevonden? (vind niet direct iets online)
            Once you go Mac, you never go back.
            Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

Working...
            X