Eigenlijk begin ik meer en meer naar de Ford te neigen. Mijn vriendin heeft die nu ongeveer anderhalf jaar en ik ken die wagen door en door ondertussen, weet wat ik mag van verwachten en ik weet ook dat de kwaliteit top is voor een 'bestelwagen' type auto.
De. hoogte kan eventueel een probleem vormen in sommige parkeergarages, maar ik denk dat de lengte van de Jumpy bijvoorbeeld een grotere uitdaging zal vormen ; dubbele cabine bij de Jumpy is er enkel in XL-versie, 5,3m lang dus (onze L2 Transit is ook 5,3m en da's niet altijd zo handig, weet ik uit ervaring).
De Vito biedt meer flexibiliteit op dat vlak, dubbele cabine is verkrijgbaar in zowel L1, L2 als L3 ; L1 vind ik niet zo geslaagd qua looks dus de L2 met 5,1m zou ik nog overwegen ; ik moet sowieso langsgaan bij Mercedes want die configurator is niet echt gebruiksvriendelijk (je voegt een optie toe en meteen wordt er vanalles verwijderd en toegevoegd) en op de duur weet je niet meer wat wel en niet kan gecombineerd worden.
Maar als de kwaliteit van het interieur mocht tegenvallen bij Mercedes, dan kan ik beter meteen bij Ford langsgaan...
De. hoogte kan eventueel een probleem vormen in sommige parkeergarages, maar ik denk dat de lengte van de Jumpy bijvoorbeeld een grotere uitdaging zal vormen ; dubbele cabine bij de Jumpy is er enkel in XL-versie, 5,3m lang dus (onze L2 Transit is ook 5,3m en da's niet altijd zo handig, weet ik uit ervaring).
De Vito biedt meer flexibiliteit op dat vlak, dubbele cabine is verkrijgbaar in zowel L1, L2 als L3 ; L1 vind ik niet zo geslaagd qua looks dus de L2 met 5,1m zou ik nog overwegen ; ik moet sowieso langsgaan bij Mercedes want die configurator is niet echt gebruiksvriendelijk (je voegt een optie toe en meteen wordt er vanalles verwijderd en toegevoegd) en op de duur weet je niet meer wat wel en niet kan gecombineerd worden.
Maar als de kwaliteit van het interieur mocht tegenvallen bij Mercedes, dan kan ik beter meteen bij Ford langsgaan...
Comment