Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Trafic Spaceclass

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Trafic Spaceclass

Na een lange zoektocht naar een auto met 6 plaatsen en deftige bagageruimte ben ik onder meer bij de Renault Trafic Passenger beland.

Heb er eentje geconfigureerd, Spaceclass uitvoering, met 170 pk diesel automaat, quasi full option, kom ik rond de 52k, BTW inclusief.

Staat nog op een ouder platform maar ik vind de nieuwe versie heel mooi, interieur inclusief. Aan plaats ook geen gebrek.

Iemand ervaring met dit model of Renault in het algemeen? Nog geen Renault gehad...
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Kan dat niet allemaal in 1 topic met de VW Caddy? Zo gaat het allemaal onoverzichtelijk worden.

Over die auto's zijn ook topics bij 'nieuwe auto's'.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Kan dat niet allemaal in 1 topic met de VW Caddy? Zo gaat het allemaal onoverzichtelijk worden.

Over die auto's zijn ook topics bij 'nieuwe auto's'.

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-facelift-2021

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...gen-caddy-2020
      Ah, ok, sorry, zal het aanpassen en die andere topics eens bekijken...

Edit : titel van het topic kan ook niet aangepast worden blijkbaar, ik laat het maar zo...
      Last edited by Kaneda; 02/03/2022, 14:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten

Ah, ok, sorry, zal het aanpassen en die andere topics eens bekijken...
        Geen probleem hoor, je moet dit van mij niet verwijderen. Laat maar staan, was maar een suggestie
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Eigenlijk kan ik ook eens bij Nissan kijken, verkoopt mijn huidige dealer ook, en de Primastar is identiek aan de Trafic, alhoewel de Nissan een minder mooie snuit heeft. Wel een groot nadeel dat Nissan geen configurator heeft...

Ben al dertig jaar klant bij die dealer, wellicht kan hij nog een extraatje doen. Probleem is dat ik in juli verhuis en dan zou het telkens een uur rijden zijn wanneer ik er moet zijn, nu is 't nog geen vijf kilometer...

Comment

Working...
          X