Hoi iedereen,
Laatst in januari een phev besteld - mja eigenlijk omdat het niet anders kon als bedrijfswagen (fiscaal gezien dan)
We huren een garage in een app-blok rechtover onze woonst. Daar hangen de garages aan een gemeeschappelijke teller. Ik zou eventueel zelf een laadbox willen voorzien en de eigenaars aldaar hebben mij gezegd, kijk eens voor een oplossing en laat ons weten, want ja, in de toekomst gaan er hier wellicht meer wagens een stuk elektrisch worden etc.
Heb via de garage geinformeerd, heb via edi geinformeerd - antwoord garage: best eens op de markt kijken wat er mogelijk is, want de firma waar het merk mee samenwerkt heeft een enorme achterstand blabla - maw, we verkopen u graag een wagen, maar voor de rest, trek uw plan. Heb ook al een maand geleden contact opgenomen met EDI - nougabollen reactie al. Een paar vraagjes:
1) Welke oplossing zouden jullie overwegen om de wagen te kunnen opladen in een huurgarage? Zo'n box hangen, of gewoon zo'n specifieke kabel die verbruik meet en direct kan factureren (zonder gedoe met gemeenschappelijke tellers). Zo'n box, los van de installatiekost - is dat te verhuizen ook, in geval dat we om een of andere reden ooit moeten verhuizen? Veel verschil ts gewoon stopcontact en laadpunt is er precies niet want die wagen heeft blijkbaar een max laadvermogen van 3.3 kW
2) Iemand een suggestie bij welke firma ik kan informeren naar offerte - wagen is voorzien te leveren ergens januari, dus hopelijk tijd genoeg om een oplossing te bekomen (laadpalen zijn er niet echt in de buurt)
dank voor de suggesties!
Laatst in januari een phev besteld - mja eigenlijk omdat het niet anders kon als bedrijfswagen (fiscaal gezien dan)
We huren een garage in een app-blok rechtover onze woonst. Daar hangen de garages aan een gemeeschappelijke teller. Ik zou eventueel zelf een laadbox willen voorzien en de eigenaars aldaar hebben mij gezegd, kijk eens voor een oplossing en laat ons weten, want ja, in de toekomst gaan er hier wellicht meer wagens een stuk elektrisch worden etc.
Heb via de garage geinformeerd, heb via edi geinformeerd - antwoord garage: best eens op de markt kijken wat er mogelijk is, want de firma waar het merk mee samenwerkt heeft een enorme achterstand blabla - maw, we verkopen u graag een wagen, maar voor de rest, trek uw plan. Heb ook al een maand geleden contact opgenomen met EDI - nougabollen reactie al. Een paar vraagjes:
1) Welke oplossing zouden jullie overwegen om de wagen te kunnen opladen in een huurgarage? Zo'n box hangen, of gewoon zo'n specifieke kabel die verbruik meet en direct kan factureren (zonder gedoe met gemeenschappelijke tellers). Zo'n box, los van de installatiekost - is dat te verhuizen ook, in geval dat we om een of andere reden ooit moeten verhuizen? Veel verschil ts gewoon stopcontact en laadpunt is er precies niet want die wagen heeft blijkbaar een max laadvermogen van 3.3 kW
2) Iemand een suggestie bij welke firma ik kan informeren naar offerte - wagen is voorzien te leveren ergens januari, dus hopelijk tijd genoeg om een oplossing te bekomen (laadpalen zijn er niet echt in de buurt)
dank voor de suggesties!
Comment