Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Premium Selection

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Premium Selection

Hallo,

Ik had de zoek functie al gebruikt, maar ik kon zo direct niets terug vinden. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met BMW Premium Selection? Mijn huidige wagen is ondertussen 17 jaar oud, ik blijf hier zeker nog mee verder rijden, maar als er morgen grote stukken aan moesten komen dan moet ik zeggen het is goed geweest. Ik had ook een vraag over BMW benzine motoren namelijk de 120i - 2.0 liter 135kW/184 pk of hier veel problemen mee zijn als iemand weet? Ik heb zelf altijd met een Diesel gereden, maar ik hoor toch zeggen dat bij bepaalde merken problemen zijn met benzine motoren.
    Last edited by Buzze; 22/06/2022, 23:23.

Goedemorgen,

wel bouwjaar bedoel je?

De N20 motor staat niet bekend als BMW's beste. Hier zijn gevallen gekend van olieverbruik via schraapveren en rammelende ketting van de oliepomp.
    Ga je voor de jongere versies met B46 of B48 motor kan ik je deze gerust aanraden. Deze is werkelijk bullet proof en heeft geen enkel gekende manco.

Wat BMW PS betrfeft,zeker betrouwbaar. Heel goede garantie,wel duurder in aankoop.
    Last edited by MRJ; 28/06/2022, 09:44. Reden: aangepast 2
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik ga hier altijd zoeken.

Comment

Kameraad heeft zijn Bmw overgelaten op een nieuwe na een redelijk zwaar ongeval en die stond 6 maand later ook bij de PS.
        Is nu al een 8 tal jaar geleden maar toen namen ze het niet nauw met hun eigen voorwaarden.

Zal wel goed gemaakt zijn maar toen was een PS volgens hun reclame altijd 100% ongeval vrij.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          Goedemorgen,

wel bouwjaar bedoel je?

De N20 motor staat niet bekend als BMW's beste. Hier zijn gevallen gekend van olieverbruik via schraapveren en rammelende ketting van de oliepomp.
          Ga je voor de jongere versies met B46 of B48 motor kan ik je deze gerust aanraden. Deze is werkelijk bullet proof en heeft geen enkel gekende manco.

Wat BMW PS betrfeft,zeker betrouwbaar. Heel goede garantie,wel duurder in aankoop.

Bedant voor deze toelichting, ik heb dit nagevraagd en er zit een N20B20 2.0 liter 135kW/184PK in.

@David67 Bedankt voor de link, hier ga ik zeker gebruik van maken.

Als jullie nu een tweedehands auto zouden kopen, of in de komende 2 jaar zouden jullie gaan voor een Hybride, of een verbranding motor alleen?
          Last edited by Buzze; 29/06/2022, 17:10.

Comment

Dan zou ik eentje zoeken met de B motor. Deze generatie is echt heel goed.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
            X