Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij verder helpen met raad ivm mercedes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie kan mij verder helpen met raad ivm mercedes

Hoi Welke garage is goed regio vlaanderen antwerpen limburg ?
    wij zoeken een nieuwe Mercedes GLB te kopen een 250 of een 35Amg we twijfelen nog maar de garage hier dicht bij ons geeft gewoon geen korting naar ons
    ander premium merk geeft mijn vrouw tot 18 % korting omdat ze in een groep zit van medische zelfstandigen , alleen vinden wij dat merk niet mooi !
    iemand tips ?
    dank u James
    ik hoop dat ik dit op het juiste forum zet

Mogen wij weten wel merk het is dat wel 18% korting geeft ? Het is helaas de nieuwe realiteit dat een hoop merken redelijk arrogant zijn nu er een hoop problemen zijn met de toeleveringen en de chipproblemen. Productie daalt, weinig aanbod en mensen willen toch een nieuwe auto. Resultaat, geen of nauwelijks korting. En laat Mercedes nu net een merk zijn dat deze verkooppsstrategie redelijk streng toepast. Volgens mij gaat ge in heel België geen Mercedesdealer vinden die iet of wat korting gaat geven. Misschien eens Jocar vragen of de situatie anders ligt in Polen. Hij gaat daar regelmatig op bezoek en kan daar eventueel eens informeren.

Comment

Hoi David, via die zelfstandige groep 18% op bmw X4

Comment

Dit topic staat verkeerd hier. Ik zal vragen om het te verplaatsen.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Misschien eens Jocar vragen of de situatie anders ligt in Polen. Hij gaat daar regelmatig op bezoek en kan daar eventueel eens informeren.
          Over leasingauto's en kortingen weet ik niks. Ik ga enkel in Polen op onderhoud omdat ik daar vaak kom en er steeds een correcte service krijg. Ondertussen heb ik daar een niet officiële onderhoudsgarage gevonden. Hier in België blijf je best buiten bij een Mercedes dealer, zeker als particulier.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door james007 Bekijk Berichten
            Hoi David, via die zelfstandige groep 18% op bmw X4
            En wat zeggen ze dan bij Mercedes als ge bij BMW 18% korting krijgt. Die moeten dan toch een tegenbod doen of zeggen die gewoon dat ge de volle pot moet betalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Over leasingauto's en kortingen weet ik niks. Ik ga enkel in Polen op onderhoud omdat ik daar vaak kom en er steeds een correcte service krijg. Ondertussen heb ik daar een niet officiële onderhoudsgarage gevonden. Hier in België blijf je best buiten bij een Mercedes dealer, zeker als particulier.
              Tja, maar waar koop je dan een nieuwe Mercedes als ge niet naar een officiële dealer wilt gaan. Had gij niet eens in een bericht gepost dat de prijzen in Polen lager waren dan hier?

Comment

Tja, maar waar koop je dan een nieuwe Mercedes als ge niet naar een officiële dealer wilt gaan. Had gij niet eens in een bericht gepost dat de prijzen in Polen lager waren dan hier?
                Bij een onderverdeling of enkel aankoop bij een gewone stealer, geen probleem zolang de motorkap daar niet open moet, hoewel je er ook voor de gebakken lucht betaalt

Uiteraard goedkoper in Polen maar niet de aankoop van een nieuwe, dat is daar een pak duurder. Enkel kleinere auto's (Fiesta, Corsa, 208, Dacia enz) zijn flink goedkoper in Polen. Maar voor onderhoud en klantvriendelijkheid kan je niet beter zitten dan daar. Duitsland is wel een optie om goedkoper aan te kopen.

Ben er trouwens nog niet uit of ik nog wel een Mercedes wil

Comment

En wat zeggen ze dan bij Mercedes als ge bij BMW 18% korting krijgt. Die moeten dan toch een tegenbod doen of zeggen die gewoon dat ge de volle pot moet betalen?
                  Hoi David , ik zit al aan 9 a 10 % , de eerste 0% de tweede 2% nu 9 a 10 %, ik zoek nog even verder maar misschien is dit wel het laagste

Comment

Allez, het gaat de goede richting uit.

Comment

Wetende dat sommige merken tot 28% korting geven aan grote fleetklanten.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Het zijn solden, dat rommelmerk zou minstens 60% korting moeten geven!
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                          Het zijn solden, dat rommelmerk zou minstens 60% korting moeten geven!
                          Bij 60% korting ga ik er dan toch ook eentje bestellen.

Comment

Working...
                          X