Ik woon in België en wil mijn auto verkopen maar ik heb enkele vragen hierover.
Als ik mijn auto verkoop aan een particulier buiten België, dus auto wordt naar buitenland gebracht.
Welke documenten moet ik allemaal meegeven aan de koper?
Ik moet toch een verkoopovereenkomst opmaken en door beiden laten ondertekenen?
Na de verkoop wat moet ik nog allemaal doen om de autotaks, verzekering ... te doen stoppen?
Is een vrijwaringsbewijs en een schrappingsbewijs hetzelfde?
Als ik mijn auto verkoop aan een autodealer buiten België, dus auto wordt naar buitenland gebracht.
Welke documenten moet ik allemaal meegeven aan de autodealer?
Na de verkoop wat moet ik nog allemaal doen om de autotaks, verzekering ... te doen stoppen?
Kan iemand mij uitleggen wat dit hieronder betekent?
Zolang de tenaamstelling van het kenteken niet wordt overgeschreven op de nieuwe eigenaar bent u zelf nog verantwoordelijk voor de motorrijtuigenbelasting, verzekering, periodieke keuring en zelfs eventuele boetes zijn voor uw kosten.
Alvast bedankt
Als ik mijn auto verkoop aan een particulier buiten België, dus auto wordt naar buitenland gebracht.
Welke documenten moet ik allemaal meegeven aan de koper?
Is een vrijwaringsbewijs en een schrappingsbewijs hetzelfde?
Als ik mijn auto verkoop aan een autodealer buiten België, dus auto wordt naar buitenland gebracht.
Welke documenten moet ik allemaal meegeven aan de autodealer?
Kan iemand mij uitleggen wat dit hieronder betekent?
Zolang de tenaamstelling van het kenteken niet wordt overgeschreven op de nieuwe eigenaar bent u zelf nog verantwoordelijk voor de motorrijtuigenbelasting, verzekering, periodieke keuring en zelfs eventuele boetes zijn voor uw kosten.
Alvast bedankt
Comment