Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto aankopen bij andere garage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto aankopen bij andere garage

Hallo,

Ik heb een auto gezien bij een Hyundai verdeler, deze was een nieuwe demo wagen met een 2000km op de teller, ze geven hier 5jaar garantie op van Hyundai zelf. Mijn situatie is dat ik eigenlijk niet in de buurt woon van deze garage. Mijn vraag is, indien ik deze auto zou kopen heb ik dan recht bij andere officiële Hyundai verdelers die dichter bij zijn op dezelfde garantie/service/onderhoud? Of laten we zeggen, er kraakt iets aan, zou de garage dit ook oplossen onder garantie waar ik de wagen niet heb gekocht?

Iemand hier ervaring mee?

Last edited by Buzze; 22/02/2024, 23:09.

Als er daadwerkelijk iets kapot gaat binnen de vijf jaar dan is elke dealer verplicht dat te repareren. Maar voor een kraakje of piepje gaan die u niet graag zien komen.

Comment

Je kan ook aan jouw dealer vragen om contact op te nemen met de andere garage en zo de aankoop te regelen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Het eigenlijk zo, ik ga al meer dan 14 jaar naar een onafhankelijke garage die alle merken doen en waar ik zeer tevreden van ben.

(Hyundai geeft op jouw nieuwe Hyundai 5 jaar garantie zonder kilometerbeperking op defecten als gevolg van fabricage- of materiaalfouten vanaf de datum van de eerste inschrijving.) Zou ik deze garantie dan blijven behouden?

Comment

Working...
        X