Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart particulier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tankkaart particulier

nu ik binnenkort prive terug een benzine ga rijden, was ik me aan het afvragen of het de moeite loont om een tankkaart aan te vragen.
    uiteindelijk kan je normaliter overal met BC betalen (in tegenstelling tot de grote meerderheid van laadpalen vandaag ... )

maar loont dit echt de moeite of niet?

ik ben bvb geen klant bij VAB, maar daar moet je al een keuze maken tussen esso of Q8
    anderzijds bij CAPS bieden ze wel een multi-merk kaart aan
    beide claimen extra kortingen, maar hoeveel kan ik dan weer niet terugvinden

uiteindelijk kan je bij Q8 zelf ook een tankkaart aanvragen.
    dat laatste lijkt mij eigenlijk het beste omdat ik in mijn regio (boom) behoorlijk wat Q8 stations heb, maar Q8 lijkt dan weer veel duurder te zijn dan dats/esso

ben benieuwd naar de reacties
    4 rings driver

Ik heb een VAB Q8 tankkaart. Tank daarmee altijd aan een Q8 easy, 2 cent voordeel op de al redelijk voordelige pompprijs. Zij praten wel over 11 cent voordeel, maar dan op de officiële prijs. Groot voordeel heb je er dan niet mee maar als veelrijder kan het toch wel wat uitmaken. Wel gemakkelijk is de domiciliëring voor afhouding, je krijgt altijd vooraf een mail met alle info.

In mijn buurt is ook een Gabriëls tankstation en dat zit qua prijs op dezelfde hoogte, zij hebben ook een tankkaart maar enkel voor zelfstandigen dacht ik.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
    X