Mededeling

Collapse
No announcement yet.

My Way

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• My Way

Iemand ervaring met My Way tweedehandsauto's? En valt er daar ook korting af te pietsen?

Oorspronkelijk geplaatst door TomDeBlende Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met My Way tweedehandsauto's? En valt er daar ook korting af te pietsen?
    Van kortingen weet ik niks, maar als je graag veel te veel betaalt, moet je daar zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ingo Bekijk Berichten
      Van kortingen weet ik niks, maar als je graag veel te veel betaalt, moet je daar zijn
      Niet verwonderlijk, 't is een VAG-afdeling

Comment

My way

Heb ik ook al achter gezien.

Betrouwbaar en dus degelijke wagens te koop vermits het een officiële is.

Ze zijn misschien iets duurder als bij een particulier (hoewel ik dat deels betwijfel als ik zo vergelijk met andere 2de handssites) maar qua korting zal daar toch nog wel iets te halen moeten zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Niet verwonderlijk, 't is een VAG-afdeling

Man, Word jij dat dan nooit beu?

Zielig!

Comment

Comment

Onze golf komt van daar.

Ze zijn wel iets duurder, maar je hebt wel meer zekerheid imo. Normaal gezien zijn alle wagens getest, dus er zouden geen ongevalwagens mogen tussen zitten.

Als je een defect hebt en je gaat naar eender welke officiële vw/audi/seat garage, dan zien ze daar meteen dat je garantie hebt, en dat wordt ook mooi geregeld.

Wij hebben er geen klagen van.
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

hmm, zijn dat niet allemaal afgeragde leasebakken?

Comment

Niet alle leasebakken worden afgeragd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                    Niet alle leasebakken worden afgeragd...
                    is het niet zo dat de my way auto's voornamelijk voortijdig afgezegde leaseauto's betreffen (ontbinding contract voor einde looptijd), zullen wel niet allemaal afgeragd zijn maar hoe controleer je dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      is het niet zo dat de my way auto's voornamelijk voortijdig afgezegde leaseauto's betreffen (ontbinding contract voor einde looptijd), zullen wel niet allemaal afgeragd zijn maar hoe controleer je dat?
                      Zou kunnen. Sprak gewoon uit eigen ervaring. Heb 2 leasings gehad en daar werd zorg voor gedragen alsof het eigen wagens waren...
                      Tja, valt moeilijk te controleren... Wagens hebben ook meestal niet overdreven veel kms.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                        Man, Word jij dat dan nooit beu?

Zielig!
                        Neen. Als je 't niet aanstaat blijf je maar weg, niemand heeft jou verplicht hier te komen meelezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          hmm, zijn dat niet allemaal afgeragde leasebakken?

Wat ik kan melden is dat mijn twee jaar oude Golfje V ook naar daar vertrokken is en ik kan u verzekeren dat mijn Golfje super geswanjeerd werd...dus niet alles is daar leasing..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                            Neen. Als je 't niet aanstaat blijf je maar weg, niemand heeft jou verplicht hier te komen meelezen.

Geen denken aan, jouw posts storen verschrikkelijk , maar zullen mij niet tegenhouden op te blijven lezen/posten.

Jij bent een beetje zoals hondenstront op de stoep, niemand vindt het leuk, maar toch is het niet te vermijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                              Geen denken aan, jouw posts storen verschrikkelijk , maar zullen mij niet tegenhouden op te blijven lezen/posten.
                              Leuk voor jou. Gezellig dat we er beiden niet wakker van liggen.

Jij bent een beetje zoals hondenstront op de stoep, niemand vindt het leuk, maar toch is het niet te vermijden...
                              En enkel idioten trappen er steeds weer in.
                              Beetje zoals 'n Volkswagen dus

Comment

Niveau... man man man

My Way is net als BMW premium selection of NNCC.
                                Doordat het een officiële instelling is, betaal je meer maar krijg je ook meer zekerheid dan bij een louche 2ehands marchantje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Niveau... man man man

My Way is net als BMW premium selection of NNCC.
                                  Doordat het een officiële instelling is, betaal je meer maar krijg je ook meer zekerheid dan bij een louche 2ehands marchantje.
                                  Renault heeft ook zo'n occasieservice. Toyota ook dacht ik.
                                  Ik koop occasies nog steeds liefst bij de (gekende) garagist. Myway is een onderneming die in de eerste plaats moet winst maken en enkel auto's verkoopt. De garagist zal misschien vaak iets gemoedelijker zijn mbt tot garantie aangezien hij ook geld verdient aan het onderhoud.

Comment

Op de 2de hands sites te zien vallen de prijzen van Myway goed mee.

Bovendien, ik heb altijd al alles myway gedaan.

Comment

Ff een oude thread bumpen...
                                      Dus MAW My Way is te vertrouwen? Zijn het nu afgeragde leasebakken of niet?

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                        Dus MAW My Way is te vertrouwen?
                                        Zoals met alles zal de ene erg tevreden en een ander mogelijk teleurgesteld zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                        Zijn het nu afgeragde leasebakken of niet?

Mvg
                                        Hoe moeten wij dat hier nu in godsnaam weten? Bij iedere occasieverkoper zullen afgeragde leasebakken staan. Steeds meer, steeds vaker gezien leasen in de lift zit.

Comment

Working...
                                        X