Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Marters
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
Dat is in tegenstrijdigheid met mijn GAIA-Lidmaatschap?
j/k
hier vind je dingen tegen marters:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenBij een vriendin thuis hadden ze ook eens een marter in een val gevangen, het beest had zijn eigen poot afgeknabbeld om eruit te komen
En wat moet ik daar dan voor aas aanhangen, stukjes leiding?
of denk je dat dat beest spiderman is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenMarters zijn de shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenniets, want dat beest kruipt van onderen in uw motorcompartiment.
of denk je dat dat beest spiderman is?
Die kunnen tegen muren omhooglopen
Comment
-
- Is er aan leidingen geknaagd in uw auto?
Steenmarters gebruiken op straten waar geen dekking is de auto als dekking om zich te verplaatsen en gebruiken de motorruimte als verblijfplaats of speelplaats voor jonge dieren en voor het verbergen van voedsel. De hoofdoorzaak van de schade aan motoronderdelen zijn het agressieve bijten, dat als gevolg van het verdedigen van zijn territorium aangemerkt moet worden. Door de reuk van een rivaal wordt de steenmarter geprovoceerd en richt hij zijn woede op de bougiekabels en waterslangen. De meeste schadegevallen treden in het voorjaar vlak voor de paartijd op omdat dan de strijd om het territorium tussen de mannetjes plaats vindt en deze dus agressief op reuksporen van andere mannetjes reageren. Bekijk of uw auto voortaan op een andere plek kan staan, als het kan in een afgesloten garage. U auto staat dan waarschijnlijk op de grens van een steenmarter territorium. De kans dat een marter de auto inklimt, neemt ook af als u een stuk gaas opgerold boven op het motorblok in de motorruimte legtof een doek met ammoniak op straat onder de motorruimte legt. Ook kun je de motorruimte en de motor goed afspuiten met hoge druk bij een carwashinstallatie kan dat gemakkelijk, want als er ook maar een geur aanhangt van een andere marter dan komt hij terug en begint aan alle kabels te bijten waar een andere marter aangezeten heeft. Helpt dit niet, dan zijn er hoogspanningskastjes te krijgen in
Duitsland, die op bepaalde plekken in de motorruimte worden aangebracht en waar hij een flinke schok krijgt, als hij deze aanraakt. Een verdere oplossing kan zijn het installeren van stalen geribde kabelhulzen die in de autovakhandel verkrijgbaar zijn, je kunt deze zo over de buizen heen schuiven.
RobA Twist of the Wrist
Comment
- Is er aan leidingen geknaagd in uw auto?
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichtengreetz,
Rob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDe eerste zinnige post in dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtende mijne niet gelezen zeker?
de rest niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenIk heb op internet van die apparaatjes gevonden die ultrasonische geluiden produceren en dat zou ze moeten weghouden.
't Is vooral bedoeld voor muizen denk ik, en aangezien de hamsters en ander knaaggespuis in zijn winkel niet als een bezetene gaan rondrennen in hun kooi als dat ding aanstaat, vrees ik ervoor of dat werkt met een marter
Anders meetinkje organiseren, Marter vs Marder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Anders meetinkje organiseren, Marter vs Marder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenVan iemand anders heb ik gehoord dat WC-Blokjes ze ook zouden weghouden
sommige mensen zouden beter een glorix-blokje in hun bek hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIk ga een nachtje in de wagen slapen, als ik dat beest onder de kapeau hoor kruipen zet ik de gasleiding open van het ding en verstik ik hem
2. Wij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen, iets wat de jeugd natuurlijk ook niet meer kent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
sommige mensen zouden beter een glorix-blokje in hun bek hangen.Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten2. Wij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen, iets wat de jeugd natuurlijk ook niet meer kent.
Een echtpaar komt op Zaventem aan na een vakantie in de tropen.
Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het
land in willen smokkelen. Vlak voor de douane begint de vrouw
zenuwachtig heen en weer te schuifelen.
ze zegt tegen haar man: "Wat moeten we nu doen? Als ze die
dieren zien, dan moeten we een boete betalen."
"Weet je wat," zegt haar man, "ik bind de slang om mijn
middel, zodat het op een riem lijkt, en jij doet het stinkdier in
je slipje."
De vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt :"Maar dat
Stinkt toch heel erg ?"
Waarop de man zegt: "Ach, gaat hij dood; dan gaat hij dood."A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen)?
is dat ook niet bedreigd?
Comment
Comment