Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Ik ga een nachtje in de wagen slapen, als ik dat beest onder de kapeau hoor kruipen zet ik de gasleiding open van het ding en verstik ik hem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten

Dat is in tegenstrijdigheid met mijn GAIA-Lidmaatschap
      toevallig soms op de kalender ?

j/k

hier vind je dingen tegen marters:

Comment

Bij een vriendin thuis hadden ze ook eens een marter in een val gevangen, het beest had zijn eigen poot afgeknabbeld om eruit te komen
        En wat moet ik daar dan voor aas aanhangen, stukjes leiding?
        niets, want dat beest kruipt van onderen in uw motorcompartiment.

of denk je dat dat beest spiderman is?

Comment

Marters zijn de shit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
            Marters zijn de shit
            Nodig ze dan uit om uw krel te komen aanvreten

Comment

Marters nog wel. Ik dacht dat je het over een telegeleid autooke ging hebben

Misschien een beetje pili pili in de koelvloeistof mengen? Dat zal ze wel afleren.

Ik weet het, ben geen grote hulp

Ik zal dokter Knabbel eens bellen

Comment

Hier in Zwitserland ook veel last mee, althans van gehoord.
                Gelukkig staat de wagen hier altijd in een garage.

Zeker eens checken of het gedekt is door je verzekering trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  niets, want dat beest kruipt van onderen in uw motorcompartiment.

of denk je dat dat beest spiderman is?
                  Ja.

Die kunnen tegen muren omhooglopen

Comment

• Is er aan leidingen geknaagd in uw auto?
                      Steenmarters gebruiken op straten waar geen dekking is de auto als dekking om zich te verplaatsen en gebruiken de motorruimte als verblijfplaats of speelplaats voor jonge dieren en voor het verbergen van voedsel. De hoofdoorzaak van de schade aan motoronderdelen zijn het agressieve bijten, dat als gevolg van het verdedigen van zijn territorium aangemerkt moet worden. Door de reuk van een rivaal wordt de steenmarter geprovoceerd en richt hij zijn woede op de bougiekabels en waterslangen. De meeste schadegevallen treden in het voorjaar vlak voor de paartijd op omdat dan de strijd om het territorium tussen de mannetjes plaats vindt en deze dus agressief op reuksporen van andere mannetjes reageren. Bekijk of uw auto voortaan op een andere plek kan staan, als het kan in een afgesloten garage. U auto staat dan waarschijnlijk op de grens van een steenmarter territorium. De kans dat een marter de auto inklimt, neemt ook af als u een stuk gaas opgerold boven op het motorblok in de motorruimte legt of een doek met ammoniak op straat onder de motorruimte legt. Ook kun je de motorruimte en de motor goed afspuiten met hoge druk bij een carwashinstallatie kan dat gemakkelijk, want als er ook maar een geur aanhangt van een andere marter dan komt hij terug en begint aan alle kabels te bijten waar een andere marter aangezeten heeft. Helpt dit niet, dan zijn er hoogspanningskastjes te krijgen in Duitsland, die op bepaalde plekken in de motorruimte worden aangebracht en waar hij een flinke schok krijgt, als hij deze aanraakt. Een verdere oplossing kan zijn het installeren van stalen geribde kabelhulzen die in de autovakhandel verkrijgbaar zijn, je kunt deze zo over de buizen heen schuiven.
                    greetz,

Rob
                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                      greetz,

Rob
                      De eerste zinnige post in dit topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        De eerste zinnige post in dit topic
                        de mijne niet gelezen zeker?

Comment

Ik was eerst

Alleen heb ik geen fotookes gezet, dus leest de helft dat niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                            de mijne niet gelezen zeker?
                            Khad juist die foto gezien

de rest niet

Comment

Ik heb op internet van die apparaatjes gevonden die ultrasonische geluiden produceren en dat zou ze moeten weghouden.
                              Mijn schoonvader verkoopt die dingen, maar of ze echt werken... geen idee

't Is vooral bedoeld voor muizen denk ik, en aangezien de hamsters en ander knaaggespuis in zijn winkel niet als een bezetene gaan rondrennen in hun kooi als dat ding aanstaat, vrees ik ervoor of dat werkt met een marter

Anders meetinkje organiseren, Marter vs Marder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Anders meetinkje organiseren, Marter vs Marder
                                één hap van die marter en je benzineleiding is over. Daar sta je dan met je marder ...

Comment

Rotbeest

Comment

Van iemand anders heb ik gehoord dat WC-Blokjes ze ook zouden weghouden

sommige mensen zouden beter een glorix-blokje in hun bek hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                      Ik ga een nachtje in de wagen slapen, als ik dat beest onder de kapeau hoor kruipen zet ik de gasleiding open van het ding en verstik ik hem
                                      1. De marter is een beschermde soort.
                                      2. Wij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen, iets wat de jeugd natuurlijk ook niet meer kent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

sommige mensen zouden beter een glorix-blokje in hun bek hangen.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                        2. Wij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen, iets wat de jeugd natuurlijk ook niet meer kent.
                                        Kan je niet met een stinkend slipje een stinkdier lokken/vangen? Vreten die geen marters op?

Een echtpaar komt op Zaventem aan na een vakantie in de tropen.
                                        Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het
                                        land in willen smokkelen. Vlak voor de douane begint de vrouw
                                        zenuwachtig heen en weer te schuifelen.
                                        ze zegt tegen haar man: "Wat moeten we nu doen? Als ze die
                                        dieren zien, dan moeten we een boete betalen."
                                        "Weet je wat," zegt haar man, "ik bind de slang om mijn
                                        middel, zodat het op een riem lijkt, en jij doet het stinkdier in
                                        je slipje."
                                        De vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt :"Maar dat
                                        Stinkt toch heel erg ?"
                                        Waarop de man zegt: "Ach, gaat hij dood; dan gaat hij dood."
                                        A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                          Wij gebruiken die om op wilde konijnen te jagen
                                          hoeveel wilde konijnen bestaan er nog (temptation island niet meegerekend )?
                                          is dat ook niet bedreigd?

Comment

Working...
                                          X