Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Uw link werkt niet meer, maar ik heb al wat ervaring qua verjagen van marters. Een goed systeem is spuitbussen, hierbij spuit je wat van dat product op bv. een stuk wc papier, en dat verspreid je rond uw tuin of uw garage. Is voor de volle 100% betrouwbaar, ik heb al veel van die bussen verkocht vroeger en al de klanten waren er tevreden van en hebben geen marter meer terug gezien

Comment

Onze wagen staat op straat, soms voor de deur, soms op 50m of 100m van de deur. We kunnen moeilijk heel het straat beginnen volspuiten of wc papier op straat beginnen leggen..

Op http://www.conrad.be naar 'marter' zoeken en dan krijg je een deel toestellen (oa ook een spuitbus). Er staat daar een toestel aan 16.99, binnenkort daar eens een bestelling plaatsen.
      Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
        Onze wagen staat op straat, soms voor de deur, soms op 50m of 100m van de deur. We kunnen moeilijk heel het straat beginnen volspuiten of wc papier op straat beginnen leggen..

Op http://www.conrad.be naar 'marter' zoeken en dan krijg je een deel toestellen (oa ook een spuitbus). Er staat daar een toestel aan 16.99, binnenkort daar eens een bestelling plaatsen.
        Doekje moet je leggen om de 10 a 15m dacht ik, het is ondertussen ook al een paar jaar geleden dat ik het verkocht Die bussen kosten toen bij ons 20 euro.

Anders samenwerken met de buren? Als jij uw verhaal vertelt zullen die wel willen meewerken.

Comment

een jaar geleden sinds de laatste reactie, nu terug opgehaald omdat ik me gisteren een ultrasoon antimarter toestel heb gekocht van varpoint, morgen installeren, zien wat dat geeft

Comment

Imand nog ervaring met inbouwtoestellen?

Gisteren bij mijn 3-weken oude auto een oliepeil nagekeken. Motor stond vol "voetsporen"
            Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
            Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

de ultrasoontoestellen werken in 99% van de gevallen. denk dat het honderdste geval een defect toestel betrof, of een dove marter...

Comment

st-optic, wat een mooie meid

Comment

Working...
                X