Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Marters

De Focus en de Gasdoos staan altijd aan straat of op de oprit 's nachts. Soms ligt er 's morgens onder de gasdoos isolatiemateriaal, maar sinds enkele dagen lekt de Focus koelvloeistof. Marters hebben aan de koelvloeistofleidingen geknabbeld en nu lekt hij best wel wat koelvloeistof...

Ik heb op internet van die apparaatjes gevonden die ultrasonische geluiden produceren en dat zou ze moeten weghouden. Er bestaan er ook met electrische schokjes.

Van iemand anders heb ik gehoord dat WC-Blokjes ze ook zouden weghouden

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het niet grappig vinden als ze binnenkort aan de remleidingen beginnen te knabbelen

Alvast bedankt.

Sanne

een marter godbetert, watvoor een beest is dat nu weer en sinds wanneer eten die kabels
    (on topic: kan u dus niet helpen)

Comment

Qué? Marters?

Comment

Bij ons in Luxemburg hebben wij daar ook last van.
        Geluid werkt niet.
        Amoniak of kippengaas wel, maar dat is natuurlijk moeilijk als de wagen op straat staat.
        Wat je ook kan doen is zo een raster zoals ze over sommige putten liggen hebben, en daar 12V op steken

Maar de meest efficiënte manier is de wagen binnenzetten is gebleken. Geen van bovenstaande biedt 100% beveiliging

Comment

Marters?

*goegelen...*

Comment

Schattig

Dragon zijn ex 147 is ook zo half weggevreten door de beesten in de Ardennen

Comment

De uitleg van de kutbeesten

Comment

Ja,

dit is een steenmarter.

foto,degioke was me voor

Comment

een sprayke ?

Comment

bij ons aan de peugeot heeft er ook een beest zitten knabbelen toen hij een week oud was
                    de isolatie onder de motorkap was deels weggevreten en een leiding was ook bijna door

Comment

Ik wilde eigenlijk weten wie ervaring heeft met ze weg te jagen en weg te HOUDEN, niet wie er allemaal eentje gehad heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Dan moet je dat al op de oprit spuiten bijna.
                        Spuit dat op de wagen, en na 1 keer rijden is die geur weg...

En om nu heel de oprit daarmee in te spuiten... Tzijn nog zo een schoon beesten...

Comment

Ik ga een nachtje in de wagen slapen, als ik dat beest onder de kapeau hoor kruipen zet ik de gasleiding open van het ding en verstik ik hem

Comment

leer deel uitmaken van de 10% die vernoemd wordt in dit artikel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dan moet je dat al op de oprit spuiten bijna.
                              Spuit dat op de wagen, en na 1 keer rijden is die geur weg...

En om nu heel de oprit daarmee in te spuiten... Tzijn nog zo een schoon beesten...
                              Da's bijna niet te doen nee... En binnen zetten, tja, er staat zo een lelijk ding met een M achterop altijd in de garage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                                Da's bijna niet te doen nee... En binnen zetten, tja, er staat zo een lelijk ding met een M achterop altijd in de garage
                                Roadtripke maandag gaat nu aan je neus voorbij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                  leer deel uitmaken van de 10% die vernoemd wordt in dit artikel.

Dat is in tegenstrijdigheid met mijn GAIA-Lidmaatschap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                                    Ik wilde eigenlijk weten wie ervaring heeft met ze weg te jagen en weg te HOUDEN, niet wie er allemaal eentje gehad heeft
                                    onder de motor op de grond enkele muizenvallen leggen.
                                    de dag nadien waren er 2 muizenvallen weg en geen beest meer te bespeuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                      onder de motor op de grond enkele muizenvallen leggen.
                                      de dag nadien waren er 2 muizenvallen weg en geen beest meer te bespeuren
                                      Bij een vriendin thuis hadden ze ook eens een marter in een val gevangen, het beest had zijn eigen poot afgeknabbeld om eruit te komen
                                      En wat moet ik daar dan voor aas aanhangen, stukjes leiding?

Comment

pimp-my-ride vering steken, in combinatie met een bewegingssensor.

En dan zo instellen dat je wagen tot op de grond zakt van zodra er zo'n beest onder zit, zal rap gedaan zijn

Comment

Working...
                                        X