Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herinschrijven auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Herinschrijven auto

Als je een nieuwe nrplaat wil op je auto, moet je je auto dan opnieuw inschrijven? Dus opnieuw BIV betalen?

met die vraag zit ik ook

Comment

BIV betaal je niet opnieuw als die in de directe familie blijft (zoon, vader, moeder, dochter, broer, zus?). Dus uitschrijven en terug inschrijven op jouw naam kost je niks.

Als ik het goed voorheb toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        BIV betaal je niet opnieuw als die in de directe familie blijft (zoon, vader, moeder, dochter, broer, zus?). Dus uitschrijven en terug inschrijven op jouw naam kost je niks.

Als ik het goed voorheb toch
        plaatoverdracht in rechte lijn (ouders - kinderen) is sinds 1 januari 2006 ook onderworpen aan de BIV!
        Uitschrijven en inschrijven op uw naam kost u dus wel BIV...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
          plaatoverdracht in rechte lijn (ouders - kinderen) is sinds 1 januari 2006 ook onderworpen aan de BIV!
          Uitschrijven en inschrijven op uw naam kost u dus wel BIV...
          Amai, ben je dit 100 % zeker?

Comment

de uitzondering geldt enkel nog bij overlijden of echtscheiding: sorry
            http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...olutionWebPage
            Ok bedankt!

Comment

Als je nu een nieuwe (gepersonaliseerde) nummerplaat wil aanvragen voor een wagen die reeds is ingeschreven, wat dan?

Dan moet je toch gewoon die €600 betalen en niet nog eens de BIV?

(de wagen blijft op dezelfde naam staan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                Dan moet je toch gewoon die €600 betalen en niet nog eens de BIV?
                uiteraard, BIV één maal betalen is een bevrijdende betaling, pas als de wagen door iemand anders weer wordt ingeschreven wordt ze weer verschuldigd
                een gepersonaliseerd plak krijgen is niet hetzelfde als een wagen inschrijven

Comment

als je een nieuwe nummerplaat wil moet je je auto opnieuw inschrijven en geen biv betalen.

Comment

uiteraard, BIV één maal betalen is een bevrijdende betaling, pas als de wagen door iemand anders weer wordt ingeschreven wordt ze weer verschuldigd
                    een gepersonaliseerd plak krijgen is niet hetzelfde als een wagen inschrijven

Ok, dat is al een geruststelling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                      als je een nieuwe nummerplaat wil moet je je auto opnieuw inschrijven en geen biv betalen.
                      en wat als ik van plaat wil veranderen tussen men 2wagens.Ik wil de plaat van men Volvo op de BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        en wat als ik van plaat wil veranderen tussen men 2wagens.Ik wil de plaat van men Volvo op de BMW
                        als beide wagens op jouw naam ingeschreven waren kost dat helemaal niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          pfff
                          roept franky of famf eens, die zitten daar professioneel in
                          ik vrees wel dat je de plaat van de volvo zult moeten indienen en een nieuwe aanvragen op uw bmw...

Comment

pfff
                            roept franky of famf eens, die zitten daar professioneel in
                            ik vrees wel dat je de plaat van de volvo zult moeten indienen en een nieuwe aanvragen op uw bmw...
                            als beide wagens op jouw naam ingeschreven waren kost dat helemaal niks.
                            hallo.

Comment

hallo.
                              Hallo.

(enkel even om te melden dat ik nergens professioneel in zit; dit is Frankie's speeltuin )

Comment

hallo.
                                ah bonjours, u hebt uw avatar veranderd, had zelfs niet gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Hallo.

(enkel even om te melden dat ik nergens professioneel in zit; dit is Frankie's speeltuin )
                                  dag vriend.

ik heb net artikel 751 Ger. WB moeten gebruiken. is dat meer jouw speeltuin?

Comment

ah bonjours, u hebt uw avatar veranderd, had zelfs niet gezien
                                    ja. sjaloekie-stuff.

Comment

Een vriend van me heeft onlangs een accident de parcours gehad en wagen is total loss. Hij vraagt zich af of hij opnieuw BIV moet betalen, hij reed eigenlijk met de auto van zijn zus. En wil er nu ene op zijne naam, of betaalt de verzekering zoiets als BIV ook terug?

Comment

Working...
                                      X