Als je een nieuwe nrplaat wil op je auto, moet je je auto dan opnieuw inschrijven? Dus opnieuw BIV betalen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Herinschrijven auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenBIV betaal je niet opnieuw als die in de directe familie blijft (zoon, vader, moeder, dochter, broer, zus?). Dus uitschrijven en terug inschrijven op jouw naam kost je niks.
Als ik het goed voorheb toch
Uitschrijven en inschrijven op uw naam kost u dus wel BIV...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenplaatoverdracht in rechte lijn (ouders - kinderen) is sinds 1 januari 2006 ook onderworpen aan de BIV!
Uitschrijven en inschrijven op uw naam kost u dus wel BIV...
Comment
-
de uitzondering geldt enkel nog bij overlijden of echtscheiding: sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtende uitzondering geldt enkel nog bij overlijden of echtscheiding: sorry
http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...olutionWebPage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenDan moet je toch gewoon die €600 betalen en niet nog eens de BIV?
een gepersonaliseerd plak krijgen is niet hetzelfde als een wagen inschrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenuiteraard, BIV één maal betalen is een bevrijdende betaling, pas als de wagen door iemand anders weer wordt ingeschreven wordt ze weer verschuldigd
een gepersonaliseerd plak krijgen is niet hetzelfde als een wagen inschrijven
Ok, dat is al een geruststelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals je een nieuwe nummerplaat wil moet je je auto opnieuw inschrijven en geen biv betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen wat als ik van plaat wil veranderen tussen men 2wagens.Ik wil de plaat van men Volvo op de BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen wat als ik van plaat wil veranderen tussen men 2wagens.Ik wil de plaat van men Volvo op de BMW
roept franky of famf eens, die zitten daar professioneel in
ik vrees wel dat je de plaat van de volvo zult moeten indienen en een nieuwe aanvragen op uw bmw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenpfff
roept franky of famf eens, die zitten daar professioneel in
ik vrees wel dat je de plaat van de volvo zult moeten indienen en een nieuwe aanvragen op uw bmw...Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals beide wagens op jouw naam ingeschreven waren kost dat helemaal niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhallo.
(enkel even om te melden dat ik nergens professioneel in zit; dit is Frankie's speeltuin )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhallo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenHallo.
(enkel even om te melden dat ik nergens professioneel in zit; dit is Frankie's speeltuin )
ik heb net artikel 751 Ger. WB moeten gebruiken. is dat meer jouw speeltuin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenah bonjours, u hebt uw avatar veranderd, had zelfs niet gezien
Comment
Comment