Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gratis verkoopsite

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe gratis verkoopsite

Hoi,

Ik heb een nieuwe verkoop site gevonden hier mag je wel gratis adverteren het is een nieuwe nederlandse/ belgische verkoopsite.
    Hij staat echt helemaal vol met zo'n beetje alles wat je op alle andere site's ook kunt vinden kijk hier maar eens http://secondhandcar.com

groetjes

lela

ik hoop dat je beseft dat secondhandcars ook een bedrijf is,
    dat ze je geen proces aan je broek doen.

Comment

tis een forum en je kan je mening zeggen
      ik vind een gratis verkoops-site minder spam dan alle voor en na wax-dingen tesamen, en dat zijn er ondertussen veel

kijk gewoon over de dingen die je niet moet heen

Comment

Sorry hoor dit is echt niet bedoeld als spam.
        ik vind een site waar je gratis je auto kan verkopen wel iets om te delen met anderen.
        Op de meeste andere site's word het geld uit je broekzak geklopt als je je auto verkoopt dan lever je meestal toch echt al genoeg geld in

Comment

op kapaza of tweedehands.be vragen ze toch geen geld, of ben ik mis ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lela Bekijk Berichten
            Sorry hoor dit is echt niet bedoeld als spam.
            ik vind een site waar je gratis je auto kan verkopen wel iets om te delen met anderen.
            Op de meeste andere site's word het geld uit je broekzak geklopt als je je auto verkoopt dan lever je meestal toch echt al genoeg geld in
            like bobo said, op kapaza en 2dehands, marktplaats e.d. vragen ze toch ook geen geld?

Maar ik aanzie dit meteen als spam, omdat je nét geregistreerd bent en al meteen zo'n topic opent.
            je gaat me niet vertellen dat je je speciaal bent komen aanmelden om dit met ons te delen, als dit niet van jouw is

Comment

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=14653

Comment

Working...
              X