kan iemand mij vertellen op welk adres ik in Aken transitplaten kan krijgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
duitse transitplaten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SRTplast Bekijk Berichtenkan iemand mij vertellen op welk adres ik in Aken transitplaten kan krijgen?
De platen met een gele boord ( geldig voor een paar dagen ) zijn NIET GELDIG in België he !
De platen met een rode boord mogen in België rondrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEuhm, kga hier wat komen zagen
De platen met een gele boord ( geldig voor een paar dagen ) zijn NIET GELDIG in België he !
De platen met een rode boord mogen in België rondrijdenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEuhm, kga hier wat komen zagen
Ach zo ? En waarom niet dan, het zijn toch platen voor de export ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SRTplast Bekijk BerichtenBedankt mannen voor het snelle antwoord
weet er iemand of je ook een originele aankoopfactuur moet hebben voor de transitplaten?
Ge moet lid worden van een organisatie en dan pas kan je transitplaten krijgen.
Moest ik toch doen om platen te krijgen voor kermit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGe moet lid worden van een organisatie en dan pas kan je transitplaten krijgen.
Moest ik toch doen om platen te krijgen voor kermitBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenAh dat wist ik niet. Zijn de rode dan zoveel duurder dan de gele?
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAch zo ? En waarom niet dan, het zijn toch platen voor de export ???
Comment
-
Geldig voor 5 dagen. Mocht ik hiermee dan niet in BE rijden?
Comment
Comment