Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ernstige fout garage

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ernstige fout garage

Beste forummers,

Mijn vriendin heeft gisteren haar wagen naar de garage gebracht voor een keuringsnazicht.

De trommelremmen werden vervangen en voor de rest zou de auto probleemloos door de keuring komen.

Vandaag werd op de keuring echter een gat in de remleiding vastgesteld!!!

Volgens ons heeft die garagist dus een ernstige fout gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat niet de volledige remmen + leidingen werden nagekeken na de vervanging van de trommels.

Kunnen jullie mij laten weten of hier iets tegen te doen is?

Bedankt.

Volgens mij niet.
    1991 BMW E30 318is

Comment

Remt de wagen nog voldoende krachtig ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
        Remt de wagen nog voldoende krachtig ?
        Neen, want het niveau van de remvloeistof daalt snel.

Comment

Gat in remleiding zou me verbazen, dan zou je dat bij het normaal rijden zeker moeten merken.

Het enige wat je kan doen is terug naar de garage gaan en proberen hen de herkeuring te laten betalen.

Naar wat voor garage ben je geweest? Want als dat werkelijk zo is zouden ze dat op een remtestbank moeten zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie Bekijk Berichten
            Neen, want het niveau van de remvloeistof daalt snel.
            Beste dat je kan doen is de garage in kwestie vragen om die fout recht te zetten ?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Gat in remleiding zou me verbazen, dan zou je dat bij het normaal rijden zeker moeten merken.

Het enige wat je kan doen is terug naar de garage gaan en proberen hen de herkeuring te laten betalen.

Naar wat voor garage ben je geweest? Want als dat werkelijk zo is zouden ze dat op een remtestbank moeten zien.

De garage is een officiële dealer Fiat en Lancia-dealer, nl Gent Motors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                Beste dat je kan doen is de garage in kwestie vragen om die fout recht te zetten ?!
                Dat kunnen we voorstellen, maar ik veronderstel dat ze dat niet kostenloos zullen doen. Maar we gaan het toch vragen.

Comment

Dat kunnen we voorstellen, maar ik veronderstel dat ze dat niet kostenloos zullen doen. Maar we gaan het toch vragen.
                  Hou u voor de domme (voor zover mogelijk na publicatie van deze thread) en zeg dat de wagen niet meer remt sinds de herstelling aan de rem. Al de rest is hun zaak ...

Comment

Het enige dat ze je moeten vergoeden is die 9 euro herkeuring.

Comment

Topic closed omwille van niet naleven van de verplichte structuur in het eerste bericht.

Comment

Working...
                      X