Beste 'n tijdje geleden heb ik 'n nieuwe Renault Kangoo besteld bij Renault dealer Maaskant en die is begin deze week geleverd ! Dus deze week ben ik al en kijkje gaan nemen en toen bleek dat mijn achterruiten + ruit achterklep licht getint zijn ,gelijk de voorruiten ! Maar toen ik mijn auto bestelde heb ik speciaal gekozen voor de Dynamic 85 dci en die uitvoering heeft donker getinte ruiten achteraan wat ook duidelijk staat geschreven in de brochure van de Kangoo, toen ik de garagist hierover aansprak zij hij dat dit de juiste uitvoering is, hoe hij er staat! ik heb dan 'n klacht ingediend bij Renault,en 2 dagen later kreeg ik telefoon van de klachtendienst en hij vertelde dat de auto dealer gelijk heeft en dat ik met hem maar moet overleggen om de ruiten met folie te bekleden en dat ik dat zelf zou moeten betalen (rond de 250 euro).
Ik heb daarna dan op de Renault site (dienst klantenrelaties) de vraag gesteld ,als ik 'n Renault Kangoo Dynamic bestel zijn dan mijn achterruiten donkerder getint dan mijn voorruiten? En zopas heb ik 'n telefonische bevestiging gekregen van klantendienst dat dit heel zeker zo is ! dus klachtendienst weet minder dan klantendienst raar hè
,dus nu ben ik benieuwd wat ik vlgd week krijg te horen van de garagist als ik hem dat vertel,..ik hoop op 'n degelijke oplossing..want waar kan ik nu eigenlijk terecht met mijn klachten?.groetjes


Comment