Het is dikwijls dankzij dergelijke topics of de media dat er daadwerkelijk iets gedaan wordt voor klanten die "in't zak" worden gezet. Als consument is er dikwijls weinig wat je kan doen tegen een bedrijf en een rechtszaak is al helemaal niet wat je wil... Wanneer je vind dat er hier zaken staan die niet door de beugel kunnen of strijdig met een wet dan kan je dat altijd melden aan een moderator met de report knop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zwarten praktijken bij Winnimotors te peer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gulivers Bekijk BerichtenDoen zij dat ook? onderdelen van klanten zijn wagen gebruiken voor andere klanten te vreden te stellen. In mijn ogen Diefstal.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenpersoonlijk ben heel erg tegen dit soort topics (en bedoel niet enkel dit specifieke topic maar al die negatief over dealers gaan); er wordt steeds maar 1 kant van het verhaal verteld. dealers worden door het slijk getrokken en hebben totaal geen verweer want weten meestal niet eens dat er over hen zo topics gemaakt worden.
Comment
-
Ik zie het probleem niet van dergelijke topics. Tegen vrienden en kennissen vertel ik ook verhalen over bepaalde dealers waarvan die betrokken dealers niet weet wat ik over hen vertel.
Het beste wat je dan als dealer kan doen is zorgen dat je service goed is, en dat je klachtenafhandeling werkt.
Comment
-
mensen je moet wel bij de les blijven het gaat hier niet over hoe en wat je in je discussie zet maarik zou graag oplossingen horen.Even een update, er is nu nog wat bij gekomen :op 1/maart/2011 zijn we naar de rechtbank geweest.Op de rechtbank was ook een bedrijf dat problemen had met een garage ook zijn uitleg was je hebt slecht getankt (of dat shell, esso, total, lukoil) slechte brandstof in de pompen doet. Toen het mijn beurt was zei hij ook dat het slechte brandstof was waar op ik zei tegen de rechter dat we dan ook Total en lukoil en texaco moeten aanklagen. Ze lacht en zegt je hebt goed geluisterd daar net. We komen tot een akkoord dat hij mij de onderdelen zou opsturen op 1/04/2011 (de rechter maakt een papier op dat we beide tekenen) en tot vandaag heb ik nog niets ontvangen. eerst zeggen dat hij de auto maakt, niet gebeurd. Hij ging me de onderdelen opsturen, ook niet gebeurd. Bende prullers bij winimotors in peer.
je kunt zijn zever nog eens bekijken via deze link http://www.klachtenpunt.be/klacht/wi...-word-wrak/240
Comment
-
Ik blijf het ergerlijk vinden dat iemand van 32 jaar nog niet eens de taal beheerst.
Bon. Je hebt wel je garage en je rechter gevonden want blijkbaar kon je de rechter en de garagist niet duidelijk maken dat 6 maanden wachten op herstelling niet abnormaal is, noch het feit dat er onderdelen uit de wagen waren verdwenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk blijf het ergerlijk vinden dat iemand van 32 jaar nog niet eens de taal beheerst.
Bon. Je hebt wel je garage en je rechter gevonden want blijkbaar kon je de rechter en de garagist niet duidelijk maken dat 6 maanden wachten op herstelling niet abnormaal is, noch het feit dat er onderdelen uit de wagen waren verdwenen.
heb ook kameraad die doctoreert maar volop schrijffouten maakt, net zoals ik en zo vele
let op wat je zegt, tssssToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenpersoonlijk ben heel erg tegen dit soort topics (en bedoel niet enkel dit specifieke topic maar al die negatief over dealers gaan); er wordt steeds maar 1 kant van het verhaal verteld. dealers worden door het slijk getrokken en hebben totaal geen verweer want weten meestal niet eens dat er over hen zo topics gemaakt worden.
de moderators zouden dit totaal niet mogen toelaten en hopelijk lezen ze dit ook.Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten2nd that
Niks makkelijker dan een beetje anoniem internet - bashen.
Onafgezien van het feit of je nu al dan niet in je recht bent, is dit imo niet het forum om zulks aan de kaak te stellen.
Comment
-
Comment
-
zeveren en dik doen dat ze hier kunnen, in real life zijn ze de sloef van het huis en hier komen ze even hun frustraties afwerken die ze thuis of op t werk niet kunnen verwerken.
laat iedereen gewoon zijne zeg doen en denkt erover wat da ge wilt, maar kleineer gewoon niemand die al waarschijnlijk problemen genoeg heeft.
get a lifeToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenFout hoofdlettergebruik en gebrek aan punctuatie is niet van niet kunnen, maar van niet willen. En niet willen is een vorm van arrogantie en gebrek aan respect aan diegene waartoe je je boodschap richt.
Uw reacties getuigen eerder van wereldvreemdheid en zich plaatsen boven de rest. Blijf gewoon nederig, lees het verhaal, denk er het Uwe van, maar van die onzinnige opmerkingen hoeven helemaal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenzeveren en dik doen dat ze hier kunnen, in real life zijn ze de sloef van het huis en hier komen ze even hun frustraties afwerken die ze thuis of op t werk niet kunnen verwerken.
Okay !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtendenk jij misschien dat iedereen voor dokter studeert ofzo, in mijn familie zijn er metsers eveneens. Grammatica en spelling is niet zijn sterkste kant, maar hij kan wel beter een huis in elkaar steken.
Uw reacties getuigen eerder van wereldvreemdheid en zich plaatsen boven de rest. Blijf gewoon nederig, lees het verhaal, denk er het Uwe van, maar van die onzinnige opmerkingen hoeven helemaal niet.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Dus omdat je metser bent, of wat dan ook, moet je de taal niet een beetje beheren? (schrijffouten bij moeilijke woorden tot daar aan toe, maar het weglaten van hoofdletters en punten is gewoon irritant om te lezen).
Kven da tzelde as in't diejalekt beginnen skreiven, da's even gemakkelijk ver aa om te verstoan.
Alléz, ja. Omdat je metser bent, moet je géén opleiding gehad hebben.En je moet waarschijnlijk ook niet alleen kunnen gaan kakken, ja?
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDus omdat je metser bent, of wat dan ook, moet je de taal niet een beetje beheren? (schrijffouten bij moeilijke woorden tot daar aan toe, maar het weglaten van hoofdletters en punten is gewoon irritant om te lezen).
Kven da tzelde as in't diejalekt beginnen skreiven, da's even gemakkelijk ver aa om te verstoan.
Alléz, ja. Omdat je metser bent, moet je géén opleiding gehad hebben.En je moet waarschijnlijk ook niet alleen kunnen gaan kakken, ja?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtendit getuigt nu toch wel van echte onwil hé, niet iedereen is daarom geschapen met een brein zoals Einstein. Beheerst TS misschien zijn taal niet, vermits je hier in reageert, neem ik aan dat je toch wel begrepen hebt wat die man bedoelde. Of ben je enkel hier om te reageren om mijn antwoord misschien. Je zit hier trouwens op een forum, niet iedereen is even handig met een computer, laat staan dat ze allemaal al behoorlijk kunnen typen (blindelings met 10 vingers). Deze man probeert alleen al maar zijn gedacht neer te pennen en jullie gaan hier zeveren over punctuatie. Ja dat is erg, maar om daar nu een punt van te maken. Als die trouwens komt metsen dan heb ik liever dat die mijn huis correct metst ipv dat hij mij probeert onder tafel te lullen met zijn correcte zinsopbouw.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Niet toevallig zijn het degenen die er zelf geen kloten van kennen die geen punctuatie of hoofdlettergebruik verdedigen.
En ongelofelijk maar waar, een metser die een offerte kan schrijven wordt snel aannemer. En aannemers die foutloos offertes kunnen schrijven doen meer zaken dan diegenen die dat niet kunnen.
Dus ja, sorry dat de wereld liever mensen heeft die naast met hun poten werken, ook kunnen communiceren.
Wat betreft de topicstarter... Goh, topicstarter en garage hebben mekaar gevonden, niet? Waarom moeten ze dan hulp hebben van mensen die wél kunnen communiceren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenNiet toevallig zijn het degenen die er zelf geen kloten van kennen die geen punctuatie of hoofdlettergebruik verdedigen.
En ongelofelijk maar waar, een metser die een offerte kan schrijven wordt snel aannemer. En aannemers die foutloos offertes kunnen schrijven doen meer zaken dan diegenen die dat niet kunnen.
Dus ja, sorry dat de wereld liever mensen heeft die naast met hun poten werken, ook kunnen communiceren.
Wat betreft de topicstarter... Goh, topicstarter en garage hebben mekaar gevonden, niet? Waarom moeten ze dan hulp hebben van mensen die wél kunnen communiceren?
Die laat dat doen, die mannen werken van 6 tot 7, wat dacht je nu???
En een goeie metser verdiend ze dik, zonder veel te kunnen schrijven, t enigste wat er van is dat mierenneukers zoals sommige hun rug ni kapot is als ze 65 zijn.
stel voor dat we vanaf nu on topic blijven en allemaal eerst zo goed als ge kunt erover nadenkt wat ge postLast edited by krikkie; 22/07/2011, 18:59.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
Comment