Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarten praktijken bij Winnimotors te peer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En helpen we deze man nu door eindeloos te tetteren over hoe goed/slecht we wel zijn in het schrijven?

Misschien ontbreekt hem de moed om alles - voor de zoveelste keer - uit de doeken te moeten doen. Is het dan zo dat we niet begrijpen wat hij bedoelt?

Ter zake:

Veel te braaf geweest. Wat is er juist gezegd op het moment dat de wagen werd afgeleverd bij de dealer, etc...

Wordt een hels werkje om hier iets van terug te krijgen, ook al vind ik aan de hand van het verhaal dat de dealer hier wel zwaar in de fout ging.

Succes man!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      ik vraag me nog steeds af wat die negers er mee te maken hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
        En helpen we deze man nu door eindeloos te tetteren over hoe goed/slecht we wel zijn in het schrijven?

Misschien ontbreekt hem de moed om alles - voor de zoveelste keer - uit de doeken te moeten doen. Is het dan zo dat we niet begrijpen wat hij bedoelt?

Ter zake:

Veel te braaf geweest. Wat is er juist gezegd op het moment dat de wagen werd afgeleverd bij de dealer, etc...

Wordt een hels werkje om hier iets van terug te krijgen, ook al vind ik aan de hand van het verhaal dat de dealer hier wel zwaar in de fout ging.

Succes man!

Toch nog iemand die oplet, zie http://www.klachtenpunt.be/klacht/wi...-word-wrak/240 De dealer heeft ook een reactie geplaats. Aan de rest die zich bezich houden met de spelling en metserij zie ook of de dealer geen fouten heeft geschreven en laat het me dan weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
          Grammatica en spelling is niet zijn sterkste kant, maar hij kan wel beter een huis in elkaar steken.
          Je bent verwant met forumlid Naish?

Comment

Juiste link: http://www.klachtenpunt.be/klacht/wi...-word-wrak/240

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                Je bent verwant met forumlid Naish?
                Ik dacht dat die enkel zondigt tegen hoofdlettergebruik tijdens liplezen.
                1991 BMW E30 318is

Comment

hehe, kat en muis spel precies, ze zullen beiden wel gelijk hebben
                  zonder hoofdletters, getypt met ps3, sorry daarvoor
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Gaat die metser nu de wagen herstellen? Want het is hier nogal verwarrend.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                      Gaat die metser nu de wagen herstellen? Want het is hier nogal verwarrend.
                      hehe, ja die ging een H profiel (petrel) ergens tussen lassen en een muurtje metsen tussen de voorstoelen, met een klein veluxje en rolgordijntje met streepjes
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Ik ken nog een garage die dit doet. Verkopen enorm veel wagens, maar allles voor uw auto aankoop is vriendelijk. Erna is een ramp!
                        Je kunt er ook bij zeggen welke garage dat het is. Anders weten we ook niet veel ervan

Comment

https://www.klachtenpunt.be/klacht/w...-verkocht/3378 bekwaam en efficient de sukkles

Comment

Ze hebben wel M3 spiegels op stock
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gulivers Bekijk Berichten

Het is allemaal erg. Maar je moet toch toegeven dat je jezelf enorm in 't zak hebt laten zetten. Als ik merk dat er na een week nog niks is uitgevoerd dan haal ik mijn wagen daar weg. Ook vraag ik voor zo een zaken een gedetailleerd bestek ( dan kom je al niet voor onaangename verrassing te staan ). Daar bovenop eis ik van de garage in kwestie een uiterste herstel datum op papier zodoende ik zekerheid heb dat de wagen dan klaar is of dat ik iets in handen heb om mee te schermen als ze hun belofte niet nakomen.

Kortom je bent in 't zak gezet maar daar heb je zelf ook wel schuld in. Je hebt je eigenlijk met open ogen in 't zak laten zetten.
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ik ken de dealer niet maar als zelfstandige denk ik dat ik zo weet hoe dit verhaal in elkaar zit.

Die dealer heeft uw auto es bekeken en u waarschijnlijk ook en heeft waarschijnlijk door zijn ervaring ingeschat dat er veel kans was dat de rekening veel te hoog ging zijn voor de waarde van de wagen. Probably heeft hij u ook ingeschat als een mens die moeilijk ging doen als de rekening diende te worden vereffend (een wagen vol met kleren, slaapzakken en rommel wekt nu eenmaal een bepaalde indruk). Hij kent u waarschijnlijk niet om dat correct in te schatten maar dat is hier wel wat hier gebeurd is denk ik.

De juiste manier om dan klanten af te wimpelen is gewoon zeggen: mr ik heb geen tijd, ga terug naar uw vaste garage waar je de wagen gekocht hebt maar hij heeft hier het voor zichzelf wat makkelijk willen maken en gezegd mr ik heb geen tijd dat gaat nog zeker 5 weken minstens duren voor ik eraan kan beginnen. 90 procent van de mensen die zo een antwoord krijgen gaan dan effektief elders want wie wil nu minstens 2 maand wachten op een herstellen? Jij deed dat niet en die dealer was alleen nog maar meer overtuigd dat hij met u problemen ging krijgen immers waarom wil je perse die wagen bij hem laten herstellen? Vanuit zijn standpunt is dat immers: dat is er ene die elders ook al buitengesmeten is probably omdat hij zij rekeningen niet betaald. Hoe meer jij belde om te herstellen, hoe meer hij ervan overtuigd is geraakt dat zijn vermoeden juist was (hij belde u meermaals op om de wagen terug op te halen na een tijdje).

end of story.

Ik snap nog steeds niet dat je zelf niet concludeerde dat de herstelkosten te hoog waren voor de waarde van de wagen. Je moet toch minstens al een notie van kosten hebben gehad waaraan je te verwachten was?
                                Last edited by ; 11/01/2012, 17:27.

Comment

Spannent seg!
                                  Wie lecht wie eerst om?
                                  http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Working...
                                  X