Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai H1 Autosalon foute verkoop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk Berichten
    zegt genoeg
    De familie moorkens is invoerder van van hyundai, grofweg gezegd komt het toch allemaal uit dezelfde "pot"

Gelukkig voor jou komt alles goed
    Dat heeft volgens mij de dag van vandaag niet veel meer te maken met de familie Moorkens, da's de groep Alcopa nu die ook Isuzu edm doen. De garages die Moorkens heten zijn gewoon concessies van Hyundai zelf waar ze een eigen directeur in hebben gezet in plaats van zelfstandige agenten.
    Zo hebt ge Moorkens West in Gent, Moorkens Brussel en nu Moorkens Brasschaat wat vroeger Moorkens Haven was.
    Moorkens Antwerpen in Berchem is wel zelfstandige agent.

Dat het een pot nat is, bewijst onderstaande quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Rafsan Bekijk Berichten
    Omdat hyundai niet buigt, gaat de garage voor ons dat verschil bijleggen! Ze doen dit om ons tevreden te stellen en ook omdat ze een goede relatie met hyundai België willen behouden.
    Zeer geloofwaardig als je weet dat die garage dus bestuurt wordt door mensen van Hyundai (Alcopa) zelf

Trouwens, Maarten de Graef, waarschijnlijk uwe verkoper, zit hier ook op't forum
    Last edited by ; 01/06/2011, 10:36.

Comment

rafsan heeft de uwe gekregen
      wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Dat heeft volgens mij de dag van vandaag niet veel meer te maken met de familie Moorkens, da's de groep Alcopa nu die ook Isuzu edm doen. De garages die Moorkens heten zijn gewoon concessies van Hyundai zelf waar ze een eigen directeur in hebben gezet in plaats van zelfstandige agenten.
        Zo hebt ge Moorkens West in Gent, Moorkens Brussel en nu Moorkens Brasschaat wat vroeger Moorkens Haven was.
        Moorkens Antwerpen in Berchem is wel zelfstandige agent.

Dat het een pot nat is, bewijst onderstaande quote:

Zeer geloofwaardig als je weet dat die garage dus bestuurt wordt door mensen van Hyundai (Alcopa) zelf

Trouwens, Maarten de Graef, waarschijnlijk uwe verkoper, zit hier ook op't forum

Zelden zoveel zever in 1 post gezien

De familie Moorkens zit mee in Alcopa.

Moorkens Berchem, Kontich en Brasschaat vormen samen Moorkens Antwerpen en zijn niet van Hyundai maar zijn een onderdeel van Fidenco.
        Buiten het feit dat deze garages de naam "Moorkens" dragen, hebben ze daar niets meer mee te maken.

Moorkens haven bestaat niet meer, is volledig opgedoekt. De mensen die daar vroeger klant waren hun gegevens zijn naar Brasschaat gegaan, en daar stopt dan ook het verwantschap.

De verkoper van Moorkens Haven, Maarten idd, werkt daar niet meer.

Heel dit topic staat vol me zever over wie wat zou zijn, sommige mensen hebben hier echt teveel fantasie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloster Bekijk Berichten

De familie Moorkens zit mee in Alcopa.

Moorkens Berchem, Kontich en Brasschaat vormen samen Moorkens Antwerpen en zijn niet van Hyundai maar zijn een onderdeel van Fidenco.
          Buiten het feit dat deze garages de naam "Moorkens" dragen, hebben ze daar niets meer mee te maken.

Moorkens haven bestaat niet meer, is volledig opgedoekt. De mensen die daar vroeger klant waren hun gegevens zijn naar Brasschaat gegaan, en daar stopt dan ook het verwantschap.

De verkoper van Moorkens Haven, Maarten idd, werkt daar niet meer.

Heel dit topic staat vol me zever over wie wat zou zijn, sommige mensen hebben hier echt teveel fantasie
          Ik kan alleen maar zeggen wat er mij is gezegd geweest hè

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Ik kan alleen maar zeggen wat er mij is gezegd geweest hè
            Ik zeg alleen maar iets als ik het zeker weet...

Mss ook eens over nadenken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloster Bekijk Berichten

.

Wees voorzichig met uw uitspraken over onzin, zever en fantasie, de familie moorkens zit wel mee in Fidenco hé

Comment

Beste,

Ik heb net dezelfde wagen besteld en wat hierallemaal wordt verteld klint een beetje gelijkaardig, nl:
                Nog 2 maand wachten achter levering, ik zit ermee gekl**t want ik zou normaal volgende maandag vertrekken op reis met deze wagen. ze wouen mij ook een andere opzadelen... wat ik niet wil, ik wil gewoon de wagen die ik bestelde zonder meer of minder...
                Wel hebben ze dinges over het hoofd gezien, ze moeten schriftelijk (wettelijkbewijs) de klant laten weten dat de levering later gaat zijn dan gepland, mag max 25% overschrijden.

Ik zit met mijn handen in mijn haar want ik zou graag op reis vertrekken.
                dus blijf ik niet bij de pakken zitten en heb ik direct een advocate aangesproken, die heeft hen in gebreke gesteld. wat verder gaat gebeuren... ik hoop veel goeds voor mij.

mocht iemand meer advies hebben laat het gerust weten..

Ik hou jullie anders ook op de hoogte!
                greetzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk Berichten
                  Wees voorzichig met uw uitspraken over onzin, zever en fantasie, de familie moorkens zit wel mee in Fidenco hé
                  Fidenco is voor 60% in handen van Alcopa, de rest is in handen van de familie Denayer.
                  Moorkens Antwerpen NV, met vestigingen in Brasschaat, Berchem en Kontich is een dochterbedrijf van Fidenco. De andere Moorkens- vestigingen zijn rechtstreekse dochterbedrijven van Alcopa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Slash Bekijk Berichten
                    Fidenco is voor 60% in handen van Alcopa, de rest is in handen van de familie Denayer.
                    Moorkens Antwerpen NV, met vestigingen in Brasschaat, Berchem en Kontich is een dochterbedrijf van Fidenco. De andere Moorkens- vestigingen zijn rechtstreekse dochterbedrijven van Alcopa.
                    Feeling good

Comment

Het verhaal gaat verder. Blijkbaar hebben ze niet alleen problemen met de IX35, de H1's komen precies ook niet gemakkelijk tot in Belgïe. Ik heb het vermoeden dat er een stel incompetente inkopers hier de oorzaak van zijn, waarschijnlijk niet ,maar ik weet niet beter wegens géén informatie. Hyundai heeft ons voor augustus dus een H1 in bruikleen gegeven. 1 augustus terug ingeleverd en dan moesten we nog 2 weekjes wachten op de onze. Plots (vorige week) wordt de datum verschoven naar de derde week van september, zonder duidelijke uitleg. Hebben ze nu ook al een nieuwe fabriek moeten ombouwen voor H1'en of moest de koning van Pruisen ineens een lichtblauwe hebben??
                      Onze oude wagen begint het nu bijna helemaal te begeven en doordat onze jongste nu ook een brede autostoel nodig heeft, kunnen we met ons gezin niet meer samen weg.
                      Ik snap er niks meer van, morgen gaan we naar de garage voor meer uitleg.
                      Ik wil geen compensatie meer van de garage , maar van Hyundai zelf. Annuleren heeft weinig zin, want dat is wat ze willen daar in Kontich, maar je zou al voor minder. Toch al de tweedehandsmarkt aan het afzien....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeniman Bekijk Berichten
                        Beste Rafsan,

Mag ik je vragen wat nu de uiteindelijke oplossing is geworden? H1 euro 5 ander kleur?
                        Ik heb namelijk plots vernomen van Moorkens Brasschaat dat mijn H1 inneens niet binnen een paar weken (besteld begin maart), maar ten vroegste eind september zal geleverd worden...

Dit betekend dat hij maw niet op deze boot maar de volgende zal staan of dat er iets anders mee gebeurd is.
                        Beste koeniman,
                        ik weet het ook niet, ik heb in elk geval de jouwe niet
                        Normaal hadden we hem half juni, nu dus 3maanden later dan gepland (((

Comment

Working...
                        X