Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Citroen garage Robbe te Aalst?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen met Citroen garage Robbe te Aalst?

Na ettelijke maanden geduld te oefenen, is mijn nieuwe C4 eindelijk geleverd bij mijn lokale garage. Goed nieuws dus zou je denken... maar dat was buiten garage Robbe in Aalst gerekend.

Zij zijn hoofdverdeler Citroen in de streek en staan dus in voor de verdeling en de documenten. Nu blijkt de bazin op verlof te zijn, en niemand is gevolmachtigd om de documenten van de nieuwe auto's uit de kluis bij de bank te gaan halen? Toen ik vroeg wat ze zouden doen als de dame iets overkomt, kwam het intelligente en ongetwijfeld lang doordachte antwoord dat ze dan een probleem hadden... nou ja, dat weten we dan ook weer

Nu we weten hoe t er bij de amateurs aan toe gaat, wou ik toch even polsen of dit de gewone gang van zaken is bij een merkverdeler? Is er werkelijk maar één iemand toegelaten om papieren van nieuwe auto's uit te leveren?
    En wat doen zij dan igv. overmacht, of als de baas plots komt te overlijden oid.?

Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt, en vind het van weinig professionalisme en service getuigen. Nuja, t komt op een paar dagen ook niet aan maar ik vind t in ieder geval maar een rare uitleg. Iemand die ook zulke ervaringen heeft?
    sigpic

Wat een verhaal, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Zou daar niet meer achter zitten?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bij ons is het zo dat de papieren meekomen met de vrachtwagens die bestellingen leveren ( echter niet op dezelfde dag om duidelijke redenen )...

De bevoegde personen zorgen er dan voor dat deze in de juiste wagens terechtkomen...

Comment

Ik vind t ook maar een vage uitleg, maar bon, het is nu zo. T zal op een paar dagen ook niet aankomen.
        Bij navraag bij ne maat die bij Peugeot werkt, blijkt dat zijne baas ook de enige is, en er ook geen papieren kunnen uitgeleverd worden als die er niet is.
        Misschien is dat PSA-policy?
        sigpic

Comment

Staat de auto effectief bij je garage ( gezien ?) of is de levertermijn gewoon verstreken ? Misschien probeert men zo nog wat tijd te rekken .... ik zeg maar iets.

Comment

Ja, hij staat er wel degelijk... ik heb er al s ingezeten maar ik zou er liever met rijden dan m te bekijken.

Wij zijn al jaren klant bij Teck, en altijd tevreden geweest, die zouden ons niet voorliegen. Integendeel, ze helpen ons alweer belangeloos uit de brand met een vervangauto voor enkele dagen (omdat mijn Alfa al verkocht is).
            sigpic

Comment

Dat is wel een heel rare verklaring, volgens mij spellen ze je iets op de mouw en is er iets mis met de papieren...

Die garages toch, maat van mij had een tweedehandse wagen gekocht en de dag dat hij ze wou komen afhalen waren ze de "sleutels" kwijt. Ok goed dan zei hij, maar hij wou de wagen nog eens even bezichtigen. En toen zag hij op de deur een geweldige kras en deuk. Jaja sleutel kwijt zeker, ze moesten die schade die zij hadden aangebracht nog herstellen. Hij heeft een nieuwe deur geeist en ook gekregen uiteindelijk...

Ahja, moest nu om bepaalde omstandigheden die vrouw sterven ofzo, dan word de volmacht van de meeste dingen naar familie gebracht...

Comment

Moest er iets mis zijn met de papieren, dan mogen ze dat gerust zeggen. Daar kan ik meer begrip voor opbrengen dan voor de uitleg die ik nu kreeg.
                sigpic

Comment

enkele jaren geleden gaan kijken bij citroen voor een C4, ik deed toen een ronde bij alle merken. Een propere uitleg gekregen en heb dan op 1 of andere manier mijn nummer doorgegeven. Een kleine week later kreeg ik plots een telefoontje van hen met de vraag of ik al een keuze had gemaakt. Ik zei toen dat ik al een keuze had gemaakt en hij vroeg mij dan: ah ja? Welke wagen is het dan geworden? Ik zei dan dat het een Fiat Bravo is geworden. En zijn reactie was dan: ah aiiii, nog veel succes met de wagen! En hij legde dan gewoon af.

Misschien ligt het aan mij maar ik vond het toch vrij boertig.

Comment

waarom?
                    hij weet dat hij de komende 5jaar geen auto zal verkopen aan u, en je kan moeilijk verwachten dat hij een gat in de lucht springt, en fiat de hemel begint in te prijzen als een veel betere keuze dan citroen.
                    wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      waarom?
                      hij weet dat hij de komende 5jaar geen auto zal verkopen aan u, en je kan moeilijk verwachten dat hij een gat in de lucht springt, en fiat de hemel begint in te prijzen als een veel betere keuze dan citroen.
                      ik zeg dat natuurlijk niet, maar als je zo redeneert, bestaat er geen klantenbinding meer in de zakenwereld. Hij kon evengoed zijn woordjes 'aiiiiii' er van tussen laten. Zoals hij zo arrogant deed, ben ik net niet geneigd om ooit bij hen te gaan. En zo neerkijkend op de consumenten heeft ook al geen enkele zin en toont geen respect voor iemand zijn keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pina_ Bekijk Berichten
                        ik zeg dat natuurlijk niet, maar als je zo redeneert, bestaat er geen klantenbinding meer in de zakenwereld. Hij kon evengoed zijn woordjes 'aiiiiii' er van tussen laten. Zoals hij zo arrogant deed, ben ik net niet geneigd om ooit bij hen te gaan. En zo neerkijkend op de consumenten heeft ook al geen enkele zin en toont geen respect voor iemand zijn keuze.
                        de toon waarop hij aaaai zei kan ik natuurlijk niet lezen.
                        je hebt aaaai en aaai.
                        een vertegenwoordiger leeft ook van commissie en die mannen trekken hun weinig aan van lange termijndenken. iets wat je bij een kleinere garage wel gaat hebben aangezien de zaakvoerder zelf u te woord staat, ipv een bediende die evengoed volgend jaar bij renault wat gaat verkopen wegens betere voorwaarden voor zichzelf.
                        wimoptiek.be op

Comment

Working...
                        X