Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW NAM-Noord Gent Onderhoud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    zot he, dezelfde mensen werken toch ook aan een skoda?
    En vanbinnen is dat een VW
    Waar ik ga ook, same dudes voor VW maar je betaald meer omdat het een Audi is
    Jammer genoeg lopen er ook wat prutsers rond die aan hetzelfde tarief werken

    Comment


    • #22
      Ik heb natuurlijk eerst de garage in kwestie gecontacteerd alvorens hier te komen "memmen" op dit openbaar forum. Het antwoord van de garage was "Wij kunnen hier niks aan doen mijnheer, dit is het officieel puntensysteem van VW en in gans het land zijn dit dezelfde tarieven".

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Primus Bekijk Berichten
        Ik heb natuurlijk eerst de garage in kwestie gecontacteerd alvorens hier te komen "memmen" op dit openbaar forum. Het antwoord van de garage was "Wij kunnen hier niks aan doen mijnheer, dit is het officieel puntensysteem van VW en in gans het land zijn dit dezelfde tarieven".


        dure werkuren, mij zouden ze daar nooit meer terugzien!

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Primus Bekijk Berichten
          Ik heb natuurlijk eerst de garage in kwestie gecontacteerd alvorens hier te komen "memmen" op dit openbaar forum. Het antwoord van de garage was "Wij kunnen hier niks aan doen mijnheer, dit is het officieel puntensysteem van VW en in gans het land zijn dit dezelfde tarieven".
          dan zou ik toch eens hogerop gaan horen.
          wimoptiek.be op

          Comment


          • #25
            Dit forum is zo socialistisch, niet normaal

            Iedereen wil meer verdienen, iedereen wil minder belastingen betalen, iedereen vindt dat de werkgever meer moet betalen/tekort schiet,...

            Maar als ze als consument moeten opdraaien voor de de hogere lonen en veel te hoge loonkost, dan ist ni meer wijs
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Primus Bekijk Berichten
              Ik heb natuurlijk eerst de garage in kwestie gecontacteerd alvorens hier te komen "memmen" op dit openbaar forum. Het antwoord van de garage was "Wij kunnen hier niks aan doen mijnheer, dit is het officieel puntensysteem van VW en in gans het land zijn dit dezelfde tarieven".
              Over welke wagen gaat het hier eigenlijk? Want het type wagen kan er ook voor zorgen dat de uren oplopen denk ik dan. Of als de mechaniekers extra opleiding moeten hebben om aan die wagens te werken, dan moet de klant daar ook voor opdraaien ...
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Dit forum is zo socialistisch, niet normaal

                Iedereen wil meer verdienen, iedereen wil minder belastingen betalen, iedereen vindt dat de werkgever meer moet betalen/tekort schiet,...

                Maar als ze als consument moeten opdraaien voor de de hogere lonen en veel te hoge loonkost, dan ist ni meer wijs
                Ik ben geen socialist hoor

                Maar 120euro/uur om aan je camionet te werken (8L olie??) is er toch wat over denk ik
                Die arbeider krijgt daar nog geen derde van!

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Ik ben geen socialist hoor

                  Maar 120euro/uur om aan je camionet te werken (8L olie??) is er toch wat over denk ik
                  Die arbeider krijgt daar nog geen derde van!

                  Ja jong, maar wat kost al dienen logistiek?
                  En dan heb ik het niet alleen over het gebouw/showroom/brug, maar al het specifieke materiaal/diagnosetoestellen die soms voor ieder model verschillend zijn + opleidingen en dan nog eens milieu vergunningen en ga maar door.

                  Daar komt toch echt allemaal héél veel bij kijken. Garages maken heus geen monster winsten zenne. En je betaalt niet enkel de technieker zijn uren, maar ook de receptioniste haar loon en de boekhoudster en een stuk van de verkoper zijn loon moeten daar van komen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Ja jong, maar wat kost al dienen logistiek?
                    En dan heb ik het niet alleen over het gebouw/showroom/brug, maar al het specifieke materiaal/diagnosetoestellen die soms voor ieder model verschillend zijn + opleidingen en dan nog eens milieu vergunningen en ga maar door.

                    Daar komt toch echt allemaal héél veel bij kijken. Garages maken heus geen monster winsten zenne. En je betaalt niet enkel de technieker zijn uren, maar ook de receptioniste haar loon en de boekhoudster en een stuk van de verkoper zijn loon moeten daar van komen.
                    Eindeloze discussie, eens zien als jij zal lachen als je 120euro/uur zou moeten betalen voor je onderhoud?
                    Ik heb een Audi en €55-€60 is al meer dan genoeg, je weet dat vooraf dus ik zaag daar niet over. Maar het dubbele is er een beetje over

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Eindeloze discussie, eens zien als jij zal lachen als je 120euro/uur zou moeten betalen voor je onderhoud?
                      Ik heb een Audi en €55-€60 is al meer dan genoeg, je weet dat vooraf dus ik zaag daar niet over. Maar het dubbele is er een beetje over

                      Ja, dat het duur is, is een feit, daar is geen twijfel over en niemand vindt het leuk om zuurverdiende centen uit te geven.
                      Maar er wordt te vaak met de vinger naar de garage gewezen, terwijl zij niet aan de basis liggen van de veel te grote kostenstructuur. Dat zijn dingen die allemaal uitgetekend worden door fabrikanten en/of invoerders.
                      De garage kan enkel ja knikken en volgen, met als gevolg dat ze dat allemaal door moeten rekenen en dealers stealers worden.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Ja, dat het duur is, is een feit, daar is geen twijfel over en niemand vindt het leuk om zuurverdiende centen uit te geven.
                        Maar er wordt te vaak met de vinger naar de garage gewezen, terwijl zij niet aan de basis liggen van de veel te grote kostenstructuur. Dat zijn dingen die allemaal uitgetekend worden door fabrikanten en/of invoerders.
                        De garage kan enkel ja knikken en volgen, met als gevolg dat ze dat allemaal door moeten rekenen en dealers stealers worden.
                        Dat puntensysteem van VW is slim bekeken hé.
                        Ik pak altijd een vervangwagen dus ik weet nooit hoeveel uren ze effectief gewerkt hebben.

                        Nu was de TS er bij en dan toch 360euro vragen terwijl de wagen maar 3u in de werkplaats geweest is???

                        Mijn onderhoud aan 60K bij een duurdere stealer dan de normale

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Dat puntensysteem van VW is slim bekeken hé.
                          Ik pak altijd een vervangwagen dus ik weet nooit hoeveel uren ze effectief gewerkt hebben.

                          Nu was de TS er bij en dan toch 360euro vragen terwijl de wagen maar 3u in de werkplaats geweest is???

                          Mijn onderhoud aan 60K bij een duurdere stealer dan de normale

                          Tis niet omdat hij maar 3u binnen zat dat er maar 3 werkuren kunnen zijn é. Als ze er met 2 aan gewerkt hebben (om hem sneller af te hebben voor de wachtende klant), dan is dat dubbel.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Tis niet omdat hij maar 3u binnen zat dat er maar 3 werkuren kunnen zijn é. Als ze er met 2 aan gewerkt hebben (om hem sneller af te hebben voor de wachtende klant), dan is dat dubbel.
                            Klopt maar dan moet er 6 staan

                            Comment


                            • #34
                              Uurloon moet verplicht aangeduid staan aan de receptie van de garage dus dan weet je dat toch op voorhand als je de wagen binnenbrengt?

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Klopt maar dan moet er 6 staan
                                nenee tis 1u korting!
                                tis dan goedkoop

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Klopt maar dan moet er 6 staan

                                  Zullen niet met 2 aan de olie bezig geweest zijn é. Wss 1 het gewone onderhoud en 1 die ff mee is komen helpen voor lamp en ruitenwissers enzo.

                                  Dat had je nu toch zelf ook wel uit kunnen denken nee?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                    Het kan zijn dat men in die 3 uur tijd effectief 5 werkuren heeft gepresteerd, dus die prijs kan kloppen als men aan een 60 euro per uur rekent.

                                    Je spreekt nu ook van een 3.0 tdi, dan hebben we het hier niet over een Polo ook niet natuurlijk ...
                                    ik had het over mn vroegere 2.0tdi A3 van 3 jaar geleden, met de 3.0tdi nooit op onderhoud geraakt, was al naar de zak voor het eerste onderhoud


                                    Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Ik ben geen socialist hoor

                                    Maar 120euro/uur om aan je camionet te werken (8L olie??) is er toch wat over denk ik
                                    Die arbeider krijgt daar nog geen derde van!
                                    in mijn camionet gaat meer dan 6,5 liter hoor


                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                    Ja, dat het duur is, is een feit, daar is geen twijfel over en niemand vindt het leuk om zuurverdiende centen uit te geven.
                                    Maar er wordt te vaak met de vinger naar de garage gewezen, terwijl zij niet aan de basis liggen van de veel te grote kostenstructuur. Dat zijn dingen die allemaal uitgetekend worden door fabrikanten en/of invoerders.
                                    De garage kan enkel ja knikken en volgen, met als gevolg dat ze dat allemaal door moeten rekenen en dealers stealers worden.
                                    tjeu, ik ben het volledig met je eens, altijd dat gezaag
                                    zelf willen ze allemaal veel verdienen maar zagerij als nen anderen ook es wat wil verdienen als ze er al veel aan verdienen.

                                    ze zullen er dan wel met 2 aan gewerkt hebben zeker voor dienen éne keer per jaar dat de gemiddelde mens naar het onderhoud gaat is dat nu zo veel?? 780€ : 12 maand das 65€ per maand voor 20000km.
                                    vroeger moesten ze om de 5000 km en vroegen ze 195 € per onderhoud en das dan beter zeker.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Dit forum is zo socialistisch, niet normaal


                                      Je hebt een punt hoor ergens maar niet dat het hier socialisten zijn
                                      Die zijn toch ... iets anders zeg maar
                                      bv dat er een taks moet komen op een forum als dit of zo, omdat het luxe is

                                      Comment


                                      • #39
                                        Skoda-garagist hier kost vraagt 35 euro per uur.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Dat uurloon is gewoon van de pot gerukt, en als ze met 2 mensen 3 uur gewerkt hebben moeten ze 6 werkuren op de factuur zetten. Daar klopt dus niks van!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X