Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade wagen gekocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop het, want als dit echt menes is...
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
      Ik hoop het, want als dit echt menes is...
      Tuurlijk is dit menens, hij staat te koop en er zijn al 2 geinteresseerde (logisch aan een bradeerprijs), heb ze beiden de copie van het onderhoud opgestuurd met alle info daarin, ben zeker dat er geen interesse meer zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk Berichten
        Tuurlijk is dit menens, hij staat te koop en er zijn al 2 geinteresseerde (logisch aan een bradeerprijs), heb ze beiden de copie van het onderhoud opgestuurd met alle info daarin, ben zeker dat er geen interesse meer zal zijn.
        Hoeveel moet ge er nog voor hebben? Ik kom hem halen dan denk ik
        Doe ik sowieso een zaak aan!

manmanman...
        Ik ben de laatste om iemand te beledigen, maar ik vrees dat er aan u meer scheelt dan aan die auto hoor...

Weet u dat er therapie bestaat voor uw probleem?

Het ENIGE waar u op uit bent is aandacht en medelijden van uw omgeving. U kruipt bewust in een slachtofferpositie omdat u zich daar comfortabel en makkelijk in voelt. U voed uw welbehagen en ego dan met compassie en sympathie van anderen... Dat geeft u tijdelijk een goed gevoel, maar duwt u gelijkertijd dieper in de shit, tot het te laat is.

As u daar niets aan doet zie ik u eerlijk gezegd met dat "wrak" van u op een boom rijden. Want op den duur hebt u niet genoeg meer aan de gewone aandacht.

U komt hier al weken met uw verhaaltjes en stupide oneliners, zonder enige verdere beschrijving of details.

Ik stel voor dat de moderators dit topic sluiten en dat u gewoon elders gaat met die kul... Misschien bij een therapeut?!
        www.meevliegen.be

Comment

• En? Is de zaak al voorgekomen bij de vrederechter? Is de garagist al gedagvaard? Is hij al per aangetekend schrijven in gebreke gesteld? Is er al een advocaat gecontacteerd?

Gezien u hier al een paar weken over schrijft...veronderstel ik dat dit al lang is gedaan.

Dus: wat was de uitspraak? En gaat u in beroep tegen de uitspraak?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            En? Is de zaak al voorgekomen bij de vrederechter? Is de garagist al gedagvaard? Is hij al per aangetekend schrijven in gebreke gesteld? Is er al een advocaat gecontacteerd?

Gezien u hier al een paar weken over schrijft...veronderstel ik dat dit al lang is gedaan.

Dus: wat was de uitspraak? En gaat u in beroep tegen de uitspraak?
            Bij Federauto hadden ze alleen oren naar hetgeen de verkoper te vertellen had, terwijl mijn bewijzen niet bekeken werden blijkbaar. Alhoewel, ze gaan het nu terug herbekijken. Blijkbaar is Federauto er ook alleen voor handelaren en niet voor de klanten.

Hij is in gebreke gesteld dus als er ooit iest aan komt dat met die reparatie te maken heeft, dan loopt toch die termijn al.
            Hij staat de koop, aan 2000€ minder dan mijn aankoopprjis, eens kijken of ik er vanaf geraak.
            Last edited by ; 23/07/2011, 21:30.

Comment

• Als je er bij staat te schreien dat het een wrak is en dat je er snel vanaf moet, gaat 2000 euro korting niet genoeg zijn.

Comment

• mogen we nu al weten om welke wagen het gaat , kwestie van dat we dit wrak niet per ongeluk kopen hè ...
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Serieus, er moet hier op het forum toch een aspirant-autohandelaar-jonge gast zijn die hier een opportuniteit ziet?

Moest ik zelf ook maar van ver in de autobranche zitten of willen zitten, ik kocht dat wrak. Direct.

€€€€

Comment

• Wagen is volgende maand 4 jaar ipv 3 jaar. Voor een wagen zonder ongevalverleden was de prijs aanvaardbaar. Maar voor 'e'en met zo'n verleden was de prijs zeker 2000 euro teveel.
                    Last edited by ; 24/07/2011, 18:38.

Comment

• Oke dan. De handelaar is officieel in gebreke gesteld. En welke is de dwingende voorwaarde/eis van jouw zijde die je hem hebt gesteld via dagvaarding? Wagen terug nemen? Schadevergoeding?
                      Je hebt hem toch al een dagvaarding gestuurd hoop ik? Anders sta je dus nergens...
                      Ook de wagen verkopen is iets wat je beter niet doet als je hier je gelijk wilt halen. Zoals ik al eerder heb gemeld -> laten staan in je garage en bewijzen leveren dat hij niet meer veilig en/of bruikbaar is voor in het verkeer. Dit kan via een expert van jouw verzekering ( ze maken een rapport op via Informex)
                      Indien je de hele tijd al met de wagen bent blijven rijden....Stop dan maar de persen. Want geen enkele rechtbank gaat je gelijk geven. Het enige wat je daar zal horen is dat je je beter moet informeren en uit je doppen kijken als je een goed aankoopt.
                      Ga je voor een schadevergoeding -> dan moet je ook daadwerkelijk bewijzen dat je schade hebt geleden... En aangezien de wagen dus perfect rijd, kan je hier ook niets doen.

You win some, you lose some. Nu heb jij misschien verloren. Bitter...maar een goede levensles.

End of story.
                      Last edited by Utah; 24/07/2011, 20:39.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Oke dan. De handelaar is officieel in gebreke gesteld. En welke is de dwingende voorwaarde/eis van jouw zijde die je hem hebt gesteld via dagvaarding? Wagen terug nemen? Schadevergoeding?
                        Je hebt hem toch al een dagvaarding gestuurd hoop ik? Anders sta je dus nergens...
                        Ook de wagen verkopen is iets wat je beter niet doet als je hier je gelijk wilt halen. Zoals ik al eerder heb gemeld -> laten staan in je garage en bewijzen leveren dat hij niet meer veilig en/of bruikbaar is voor in het verkeer. Dit kan via een expert van jouw verzekering ( ze maken een rapport op via Informex)
                        Indien je de hele tijd al met de wagen bent blijven rijden....Stop dan maar de persen. Want geen enkele rechtbank gaat je gelijk geven. Het enige wat je daar zal horen is dat je je beter moet informeren en uit je doppen kijken als je een goed aankoopt.
                        Ga je voor een schadevergoeding -> dan moet je ook daadwerkelijk bewijzen dat je schade hebt geleden... En aangezien de wagen dus perfect rijd, kan je hier ook niets doen.

You win some, you lose some. Nu heb jij misschien verloren. Bitter...maar een goede levensles.

End of story.
                        Wagen terugnemen natuurlijk. Schadevergoeding interesseert me niet.

Moet hem toch laten inschrijven vooraleer de keuring vervalt en het ding helemaal niet meer gaat rijden.

Dat die veilig is of niet, is naast de kwestie. De status van een ongevalwagen verandert niet na reparatie, het is en blijft een ongevalwagen. Normal gezien had die toen gekeurd moeten worden aangezien de ganse stuurinrichting vervangen is geweest. Maar blijkbaar spelen garages met zo'n ongevalwagens onder 1 hoedje en zo is dit uit de car-pass gebleven.

Je ziet dat ik schade heb, ik krijg die niet meer verkocht.

Comment

• Seg kind, wat wil je nu? Hem verkopen of dat de verkoper hem terugneemt?
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• als die maar weg is, via de goedkoopste oplossing

Comment

• Ik heb niet het hele topic gelezen en waarschijnlijk hebben al veel mensen dit gezegd maar:

- Als de wagen goed hersteld is, is deze niet onveiliger dan een gewone wagen. Al zou ik het er zelf ook moeilijk mee hebben dat ik in goed vertrouwen een wagen kocht die zogezegd 'ongevalvrij' is en later blijkt dat dat niet het geval is. Zo lang de wagen gekeurd is na het ongeval en daar geen mankementen zijn gevonden is er geen probleem, maar ik vermoed dat het vooral het gevoel er rond de grootste rol speelt bij jou. Zijn er facturen beschikbaar van de herstelling?

- Heb je al een test laten uitvoeren met betrekking tot de algemene staat van de wagen? VAB-controletests zijn erom gekend erg accuraat te zijn, dat al eens overwogen?

- Heb je een idee wat de omvang van de schade aan de wagen was en wat er hersteld werd?

- Heb je op papier staan dat de wagen ongevalvrij is/was? Zo nee, vrees ik dat het jouw woord tegen het zijne is.

- Is de wagen bij de garage zelf hersteld geweest? Weet je of de garage weet had van de herstelling of deze ook in goed vertrouwen elders heeft gekocht?

- Ik weet niet of de wagen gekocht werd bij een officiële verdeler. Zo ja, al met de invoerder gesproken?

- Ik zou zelf nooit 'over m'n hart kunnen krijgen' een wagen kunnen verkopen met verborgen gebreken en voor zover ik lees jij ook niet. Voel je jezelf onveilig met de gedachte dat je rijdt met een wagen waar ooit een ongeluk mee gebeurd is? Zo nee, zou ik die gewoon oprijden.

In elk geval veel succes met de kwestie!
                              Last edited by ; 25/07/2011, 00:07.

Comment

Hij staat de koop, aan 2000€ minder dan mijn aankoopprjis, eens kijken of ik er vanaf geraak.
                                vs
                                Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk Berichten
                                En gezien dat de wagen niet te koop staat op deze website, noch er meegegeven wordt wat voor auto het is, denk ik dat trol erg goed aan het trollen is.

Zonde dat we hier onze tijd hebben ingestoken.

Comment

Wagen is volgende maand 4 jaar ipv 3 jaar. Voor een wagen zonder ongevalverleden was de prijs aanvaardbaar. Maar voor 'e'en met zo'n verleden was de prijs zeker 2000 euro teveel.
                                  Dat zeg jij... 2000 teveel? tegenover wat? Wat heb je betaald voor welke wagen? Hij staat te koop? post je link hier dan eens...

Ik heb het ervoor ook al gezegd: hoeveel wil je, ik kom hem wel halen dan....

Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk Berichten

Moet hem toch laten inschrijven vooraleer de keuring vervalt en het ding helemaal niet meer gaat rijden.

Dat die veilig is of niet, is naast de kwestie. De status van een ongevalwagen verandert niet na reparatie, het is en blijft een ongevalwagen. Normal gezien had die toen gekeurd moeten worden aangezien de ganse stuurinrichting vervangen is geweest. Maar blijkbaar spelen garages met zo'n ongevalwagens onder 1 hoedje en zo is dit uit de car-pass gebleven.

Je ziet dat ik schade heb, ik krijg die niet meer verkocht.
                                  Zeg jij alweer..... Waar staat het dat een wagen herkeurd moet worden als een onderdeel van, of de gehele stuurinrichting vervangen wordt?!

Nu moet ge zelf eens de zaken overlopen...

-Heel de wereld speelt onder één hoedje
                                  -Iedereen vindt het niet abnormaal wat jij voor hebt en er is ook geen "probleem"
                                  -Jij kan of wil niet zeggen waarom die wagen nu slecht is of onveilig

Kan het misschien zijn dat jij fout zit, ipv de rest van de wereld?!

Als je zelf niet geholpen wil worden, kan niemand je helpen hé meiske.
                                  Zo blijf je een zielig gefrustreerd mens...
                                  www.meevliegen.be

Comment

Je ziet dat ik schade heb
                                    Duidelijk!
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Duidelijk!
                                      Woehahahahahaha
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• In Die topic staat een link naar de keuring. Kan Die moeilijk copieren op de iPhone.

Comment

http://wegcode.be/forum/archive/index.php/t-27080.html

In Die topic staat een link naar de keuring. Kan Die moeilijk copieren op de iPhone.
                                          Fantastisch hoe je volledig naast de kwestie blijft antwoorden !!!

Ik wens je veel slapeloze nachten toe. Wetende dat er een wrak op je oprit staat.

Comment

Working...
                                          X