Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schade wagen gekocht
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenLaat je wagen volledig keuren door de VAB. Zet je wagen te koop en leg ze het rapport voor als ze er om vragen. Als de wagen degelijk hersteld is, zal een eventuele koper er niet voor terug deinzen. Als ie niet goed hersteld is, heb je ineens bewijs in handen dat ie niet in orde...
Inderdaad, maar dan niet aan de prijs van en ongevalvrije wagen. Gerepareerd is altijd lager in prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenInderdaad, maar dan niet aan de prijs van en ongevalvrije wagen. Gerepareerd is altijd lager in prijs.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenInderdaad, maar dan niet aan de prijs van en ongevalvrije wagen. Gerepareerd is altijd lager in prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenDe achterkant van die wagen gaat geen airbag activeren bij een ongeval
Als ik achterwaarts in een muur rij ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenAh nee? Als er iemand op de achterkant van m'n auto knalt, dan hoop ik toch dat m'n airbags afgaan.
Als ik achterwaarts in een muur rij ook.
Door de impact wordt je tegen de rug van de stoel geduwd, niet op je stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenIk kan nochtans niet klagen over de prijs die ik voor men golf heb gekregen. Terwijl ik eerlijk tegen de koper heb gezegd dat de wagen vooraan bijgewerkt is geweest maar wel degelijk hersteld is en dat die herstelling nog eens gecontroleerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZeker van? Uw mise-en-pli is wel om zeep dan ze.
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenDat zou toch idioot zijn: je voorste airbags doen uitklappen als er achteraan iemand op je wagen rijd!
Door de impact wordt je tegen de rug van de stoel geduwd, niet op je stuur.
Hoe dan ook: m'n kar heeft schade gehad, ik moet 'em niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenIk kan nochtans niet klagen over de prijs die ik voor men golf heb gekregen. Terwijl ik eerlijk tegen de koper heb gezegd dat de wagen vooraan bijgewerkt is geweest maar wel degelijk hersteld is en dat die herstelling nog eens gecontroleerd is.
Wij zitten met het probleem dat herverkoop onmogelijk is, zeker aan iemand die zo'n dingen kan zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJa, wat wil je ook...
"Hallo, wij verkopen onze wagen omdat die in het verleden geaccidenteerd is. We hebben 'm nog maar een paar weken gehad en nog niet ingeschreven. Interesse?".
En dat zou dan geen verborgen gebrek zijn die het volledig gebruik van de wagen in de weg zou staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenZo moet het zijn, je vertelt wat er gebeurt is en de koper gaat ermee akkoord of niet.
Wij zitten met het probleem dat herverkoop onmogelijk is, zeker aan iemand die zo'n dingen kan zien.
4 ge hebt bij ne handelaar gekocht. Maw, ge hebt zowieso 1j garantie. Dus als die auto ni goe zou zijn, kl**t em zen eige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenCathy, ge weet ni eens wa er juist gebeurd is. Ten tweede, gij hebt het ook ni gezien, dus zo'n ramp zal't wel ni zijn. 3: als ge eerlijk zijt, en ge toont gewoon aan met uw facture da die deftig hersteld is, gaan de meeste mense daar ni moeilijk over doen.
4 ge hebt bij ne handelaar gekocht. Maw, ge hebt zowieso 1j garantie. Dus als die auto ni goe zou zijn, kl**t em zen eige
- die waarbij je overal mag gaan
- die waar je bij de verkoper moet gaan, ik heb deze, dus dat is niet echt een geruststelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenJe hebt 2 soorten garanties:
- die waarbij je overal mag gaan
- die waar je bij de verkoper moet gaan, ik heb deze, dus dat is niet echt een geruststelling.
Mekkert gij thuis ook zo?
Comment
-
als ge bij ne officlele dealer gaat, heeft die nix te zegge. En lees ook de andere punte die ik aangehaald heb. Ik denk dat ge u ietske te fel focust op het negatieve. Da ni eens percé neg. moet zijn.
bijkomend: uw redenering klopt ni. Ge zegt da uw probleem is da als ge als gij volgend jaar ne andere zou wille, ge deze ni voor genoeg geld kunt verkope. Dus dan zou ge hem nu al verkope, terwijl ge er nog garantie op hebt?
Comment
-
Hier zijn er hier veel die er nogal licht overgaan dat de handelaar zonder een woord uitleg een ongevalwagen verkoopt (tot het hun eigen centen zijn...). Het gaat er toch niet om of die wagen er nu goed hersteld uitziet of niet? Het is een ongevalwagen, die info werd achtergehouden en de topicstarter betaalde er dus te veel voor.
Pragmatische oplossing: gewoon mee rijden en binnen een paar jaar verkopen aan de volgende nietsvermoedende particulier. Da's de enige manier om geen verlies te pakken. En geen auto's meer kopen bij handelaars, ofwel bij de merkverdeler, ofwel particulier maar dan best wel laten doorlichten door een kenner, want bij particulieren kan je ook veel rommel kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cathyliekens Bekijk BerichtenWij zitten met het probleem dat herverkoop onmogelijk is, zeker aan iemand die zo'n dingen kan zien.
Gij doet precies alsof ge er geld bij moet geven om er vanaf te geraken.
Dzjeezes, als ik iemand tegenkom die Liekens heet zal ik er in ieder geval al geen zaken mee doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenEn geen auto's meer kopen bij handelaars, ofwel bij de merkverdeler, ofwel particulier maar dan best wel laten doorlichten door een kenner, want bij particulieren kan je ook veel rommel kopen.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment