Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schade wagen gekocht
Collapse
X
-
4 jaar, bijna afgeschreven2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten4 jaar, bijna afgeschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten4 jaar, bijna afgeschreven
Comment
-
Comment
-
Ga je ze overnemen of inleveren ?
Met schade... Tgoh, 'k weet niet hoor.
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Comment
-
tegenwoordig kan je inleveren voor een jonger model zeker?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtentegenwoordig kan je inleveren voor een jonger model zeker?
Maar de kans dat de airbags nog in goede staat zijn, is dan weer groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenJonger model is sowieso wel handgeschakeld.
Maar de kans dat de airbags nog in goede staat zijn, is dan weer groter.
Comment
-
op den duur wordt dat toch nen automaat2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNiettegenstaande het vermoedelijk veel te hoog enthousiasme, wou ik toch ten stelligste aanraden om rustig in te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenop den duur wordt dat toch nen automaat
Comment
-
Ik geef 1000 euro voor die wagen. Zou er niet te lang over nadenken, anders wil ik hem mss niet meer.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk geef 1000 euro voor die wagen. Zou er niet te lang over nadenken, anders wil ik hem mss niet meer.
Die kar is wel perfect hersteld he !! Je merkt er niets van !!
MAXIMUM 500 euro waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenmijn madam brak ooit haar arm, het is blijkbaar goed hersteld...
moet ik ze nu dumpen?
probeer es op internet ,
zo goed als nieuwe demo met lichte gebruiksporen
Comment
-
wahaha *strike*
Wa een topic! Wilde eerst nog een serieus antwoord geven (toen ik nog op pag 4 zat), ma ene keer op pag 5 zag ik het nut daar ni meer van in :-D
Roger, ge hebt toch alle aftreksels goe bijgehoude, da ge geen probs krijgt bij de belastingen als ze vrage uw kosten te bewijze :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenMeen je dat nu dat je die meteen wil verkopen alleen maar omdat je weet dat er ooit schade aan geweest is en ondanks het feit dat het voertuig "perfect hersteld is" (jouw woorden) en momenteel ogenschijnlijk perfect rijdt?
Pfff.
Het is net omwille van mensen zoals jij dat verkopers dat niet melden. Als iedereen zoals jij denkt/reageert raken herstelde tweedehandswagens nooit meer verkocht.
En in de plaats van particulier te kopen kan je dan maar beter ineens nieuw kopen want bij particulieren heb je helemaal geen vat op wat er ooit allemaal mee gebeurd is en heb je nog veel minder, om niet te zeggen geen, bescherming als koper.
En als je nieuw koopt, voorlopig ook efkes geen Ford want die hebben ook allemaal herstelde (hagel)schade.
En geen Opel of eender welk ander merk want je weet nooit welke schade ze in de fabriek al of na transport hersteld hebben.
Misschien kan je beter met de bus gaan, die is toch gratis in Hasselt?
Schadewagen die hersteld is? Liever niet maar dan aan veel lage prijs -25%
Stel dat ik die verkoop aan particulier, er gebeurt ongeval. Als ze er achterkomen dat ik van het vorig ongeval wist, dan hang ik wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIk heb vorig jaar m'n hogedrukreiniger omver gereden die achter m'n auto sprong.
Nieuwe bumper laten plaatsen (gelukkig omnium verzekering).
Ik doe die kar weg, het is toch hetzelfde niet meer, vind ik.
Comment
Comment