Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met garage na uitgevoerde herstellingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Welke BMW garage was het?

Even afwachten wat Peugeot zegt, al kan dit lang duren (mijn vader heeft wat troubles met één van zijn camionetten gehad, en dat blijft maar duren)

Ondertussen zou ik in jou plaats wel het niet betwiste deel betalen indien je dat zelf kan uitrekenen. Dan kunnen ze je alvast niets maken
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

het was bij Tanghe.

thanks voor de tip, dat is ondertussen gebeurd ;-)

Van zodra als ik iets hoor, schrijf ik het hier zeker neer.

Comment

update van de stand van zaken.

gisteren heb ik nog een herinnering ontvangen, dit was voor hun de 3de herinnering, maar ik heb er maar 2 gekregen, een eerste en dan plots een 3de... waar is de 2de naartoe...

Toen heb ik gebeld met de garage, maar de baas wou met mij niet verder in discussie treden, na het lezen van van mijn 2de aangetekende brief, zou ik volgens hem daarin geschreven hebben dat hij zot is... dat haalt hij eruit.
        Hij liet mij zelfs niet uitspreken, hij zei zelf dat hij een regeling had voorgesteld, niet dat ik weet maar ja, nu het gaat verder via de advocaat zei hij erbij.
        ik ben benieuwd wat die kan doen, gezien de garage nooit gereageerd heeft op mijn 2 aangetekende brieven...

Ik heb nu terug een mail naar de garage verzonden en ook terug Peugeot België geinformeerd... op naar het verdere vervolg.

Comment

Mja, das zo'n type zakenman dus...

Mijn advies: NIET meer reageren, bellen of mailen. Je hebt je plicht gedaan: Aangegeven dat je niet akkoord bent, betaald wat je wel aanvaard en gevraagd om de rest te regelen.

Nu is de bal in hun kamp. Rustig afwachten tot ze hem terugspelen, en of ze hem terugspelen.

Als dat over niet te veel geld gaat en het is duidelijk dat jij wel bereidwillig bent om tot een schikking te komen, dan gaat zijn advocaat niet adviseren om verder te gaan hoor! Tenzij het ook zo ene is als die baas... Maar dan zou ik er geen schrik van hebben

Gewoon als afgehandeld beschouwen, en als zij er anders over denken laten ze dat wel eens weten. Maar tot dan...
          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
          www.meevliegen.be

Comment

facturen betaald enz..

Hallo,

Ik heb net ff gelezen in dit topic.

Is de wagen ondertussen al helemaal in orde??
            Tanken bij bvb merk x is niet goed...blablabla........

Ik kan je wel zeggen dat mijn motor(1.5 dci renault) , niet zo blij zou zijn met diesel van....TOTAL...,dit vertelde mij een garagist van renault , waar ik zelfs geen klant ben maar wel 1 kan worden .ik citeer ongeveer zijn woorden:
            "als ge met die motor gaat tanken bij total ..dan krijgt ge gegarandeert een kapotte injectiepomp....."(of was het nu een andere pomp)
            of watever ook (ik ken niks van motoren) en die raadde me dus aan om daar NOOIT diesel te gaan tanken.
            Er moet dus wel degelijk iets in bepaalde merken in de diesel of naft zitten zou ik dan zo denken.

Veel succes met de facturen-saga.

Danny

Comment

Hey Tim,

inderdaad, het is iets ja... maar ja alles is betaald wat ik moest betalen en voor al de rest 2 zaken zijn er meerdere ondernemingen van mijn kant genomen, niets langst hun kan, ze hebben zelf geen enkele reactie gegeven aan mijn aangetekend schrijven...
              totaal is ongeveer zo'n 700€.
              Als ik dan de factuur van de airco ervan trek het is ongeveer zo'n 100€ verschil, want die was al betaald... maar dat ene probleem was niet verholpen hiermee en het andere loopt nog steeds....

Hallo Danny,

nee de wagen is ondertussen in een andere garage 2 keer binnen gegaan en binnenkort gaat hij daar terug binnen om enkele dingen na te kijken.

Dat heb ik ook gehoord en gelezen, het zou niet goed zijn voor de roetfilter en nog voor andere zaken... omdat er niet genoeg smering zou inzitten.

ik weet het niet, ik weet 1 ding dat het vervangen van die EGR klep het probleem niet opgelost heeft.

op naar de volgende update

Comment

ondertussen nog een herinnering van de garage ontvangen en ook nog een brief van Peugeot België waarin ze meedelen dat er een standpunt dient ingenomen te worden door de garage zelf. De garage heeft dezelfde brief ontvangen, maar tot op heden nog steeds geen enkele reactie op mijn aangetekende brieven.

Comment

update
                  ze zijn de tel kwijt bij de garage, ik heb nu terug een 4de herinnering ontvangen...
                  begrijpen wie dit begrijpen kan.

nog steeds geen enkele reactie gekregen van de garage...
                  triestig vind ik dat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    Hallo,

Ik heb net ff gelezen in dit topic.

Is de wagen ondertussen al helemaal in orde??
                    Tanken bij bvb merk x is niet goed...blablabla........

Ik kan je wel zeggen dat mijn motor(1.5 dci renault) , niet zo blij zou zijn met diesel van....TOTAL...,dit vertelde mij een garagist van renault , waar ik zelfs geen klant ben maar wel 1 kan worden .ik citeer ongeveer zijn woorden:
                    "als ge met die motor gaat tanken bij total ..dan krijgt ge gegarandeert een kapotte injectiepomp....."(of was het nu een andere pomp)
                    of watever ook (ik ken niks van motoren) en die raadde me dus aan om daar NOOIT diesel te gaan tanken.
                    Er moet dus wel degelijk iets in bepaalde merken in de diesel of naft zitten zou ik dan zo denken.

Veel succes met de facturen-saga.

Danny
                    Awel Danny dan zeggen ze in elke Renault garage hetzelfde, ik had op 17000km een EGR klep stuk. Chef atelier wat voor diesel tankt gij ? Ik ga bij Dats tanken heb daar korting door mijn werkgever. Als je deze blijft tanken ga je veel miserie hebben met uwe DCI. EGR klep in garantie vervangen. Ga dan tanken bij Total ( dat is het huismerk van Renault)
                    een kleine 3 jaar later zo een 60000km lap terug een EGR klep stuk. chef atelier stelt mij terug dezelfde vraag. Ik zeg nu bij Total . Ja maar dat is ook niet goed.,ja maar waar moet ik tanken dan Texaco of bij Q8 . Ze hebben mij dan een korting van 40% gegeven op die EGR klep. Ga sinds dan bij Q8 heb hem begin verleden jaar verkocht met 198000 km en heb daarna geen enkel probleem meer gehad.
                    Groetjes
                    Groetejs André

Comment

Bij ons opt werk rijden enkel Clio's 1.5dci, tankkaarten naar keuze Total of Q8.
                      Op gegeven moment lagen er op ons afdeling 14 (van de 38 ) auto's tegelijk 'uit' met één of ander pomp kapot, en allemaal met een tankkaart van Total. Allemaal Clio's III van voor de facelift.
                      En idd standaard antwoord van de Renault garages: niét bij Total gaan tanken met een dci.... daar staat ge dan met uw tankkaart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                        Bij ons opt werk rijden enkel Clio's 1.5dci, tankkaarten naar keuze Total of Q8.
                        Op gegeven moment lagen er op ons afdeling 14 (van de 38 ) auto's tegelijk 'uit' met één of ander pomp kapot, en allemaal met een tankkaart van Total. Allemaal Clio's III van voor de facelift.
                        En idd standaard antwoord van de Renault garages: niét bij Total gaan tanken met een dci.... daar staat ge dan met uw tankkaart
                        Tankkaart aanvragen bij Q8
                        Groetejs André

Comment

Q8 lag te ver uit mijn richting naar mijn goesting haha

Comment

Eigenlijk is dat toch te gek voor woorden he.
                            Voor mijn part is dat toch een constructiefout hoor.
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              Een andere verklaring is dat je je klant niet laten kan betalen om twee dagen te zoeken naar een probleem.
                              Dat vind ik persoonlijk een zwak excuus. Het is tekenend van onkunde, en onwil, als je niet probeert te zoeken. Akkoord dat je lang kan zoeken naar een probleem, maar uiteindelijk weet je toch dat je een probleem moet oplossen, weinige problemen gaan vanzelf weg.

Als ze mij 2 dagen zoekwerk aanrekenen, dan heb ik dat liever als dat ze zeggen : we hebben dit vervangen, laat ons weten of het werkt. Ze zeggen dat niet met die woorden, maar daar komt het op neer.

Een beetje professionele attitude zou niet misstaan, maar ze weten ook dat de wagen een melkkoe is, en dat mensen toch betalen. Om die reden zou ik ook graag mechanieker worden : werk garantie. Nog beter is autoherstelbedrijven, nog meer werk garantie; mensen gaan blijven rijden tegen alles en nog wat, en steeds met duurdere wagens.

Anyway, ze weten dat mensen toch betalen.

Comment

Straf

Comment

je hoort inderdaad vanalles.... triestig toch...

ze hebben de tel teruggevonden bij de garage, vandaag de 5de herinnering ontvangen.

Comment

Mijn Clio III 1.5DCI prefacelift heeft 100000km gereden op Total diesel, nooit problemen gehad

Comment

Working...
                                    X