Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Cools, Balen, telt nogal door..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Aspergzik,

Het zal zeker geen alleenstaand geval zijn in de wereld van de garagehouders, maar in jullie geval blijft het nu bij die dure accu, die voor zover ik kan zien is opgelost door enkel de depannage erg goedkoop aan te rekenen en de nieuwe accu terug te nemen (een keertje Touring laten komen zonder verzekering kost je 200€).

Ik stel dus voor dat indien er geen nieuwe elementen zijn, je deze draad laat rusten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Je bent een beetje aanvallend, wat het lezen niet echt leuk maakt.

Naar welke dealers ga je allemaal? Dan kan ik die vanaf nu straal negeren, want je hebt er enkel pech mee.

Als je altijd het onderste uit de kan wilt, ga je op den duur ook zo behandeld worden.

Je werkt zelf in de garagesector en je lacht met de prijzen die ze aanrekenen. Ik veronderstel dat jij dan zonder winst werkt, puur en alleen voor je plezier. Ook dat het werk dat je doet altijd logisch en perfect is, nooit fouten maken en alles wordt op voorhand voorspeld.

Wat ik verder niet versta is dat je zelf in de sector werkt en toch zoveel te klagen hebt over dealers die je teveel aanrekenen. Waarom ga je dan naar hen?
      Ongezouten, dat wel, maar aanvallend? Ik heb mezelf al bijna uitsluitend moeten verdedigen!

Ik heb geen pech met dealers, het gaat over mijn ouders, en ook die houden het bij twee, voorlopig alleszins.
      Ik werk niet zonder winst, ik werk zonder winst op winst met nog een extra'tje gepeuterd uit de onwetendheid van de klant! Mijn (onze, moet ik zeggen, want ik ben werknemer) klanten moeten tevreden zijn, dan komen ze terug. Ik raad liever een goede filter aan met minder winstmarge, dat worden er vanzelf twee, of drie, of tien..
      Logisch of perfect?, nee, maar wel ethisch verantwoord!
      Onderste uit de kan? Nee, waar voor mijn geld! (of dat van een ander!)

Ik ga niet naar een dealer, mijn ouders wel. Die garantie-fobie heb ik reeds verklaard.
      (kijk, ongezouten, maar wel defensief! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Aspergzik,

Het zal zeker geen alleenstaand geval zijn in de wereld van de garagehouders, maar in jullie geval blijft het nu bij die dure accu, die voor zover ik kan zien is opgelost door enkel de depannage erg goedkoop aan te rekenen en de nieuwe accu terug te nemen (een keertje Touring laten komen zonder verzekering kost je 200€).

Ik stel dus voor dat indien er geen nieuwe elementen zijn, je deze draad laat rusten.
        Dus, eenieder mag vooringenomen commentaar leveren maar ik mag niet reageren tenzij ik nieuwe elementen toevoeg?
        Een jaartje Touring-abonnement kan vanaf 48euro, en doet er evenmin toe. Mijn ouders hebben een dexia assistance, die vergelijkbaar is,
        maar schakelen logischerwijs de garage in die daags voordien de wagen onderzocht. Een service die bij het dubbele factuur niet misplaatst is, lijkt me.
        Doen ze dat niet en was de garage inderdaad oorzaak van de depannage hadden die een excuus om de handen af te houden, wegens inschakelen van een derde partij.
        Het was toeval, maar hun beslissing van het moment was correct!

Nooit gedacht dat op een autoforum zo weinig samenhorigheidsgevoel kon heersen, laat staan inlevingsvermogen.
        De meerderheid vertrekt hier blijkbaar automatisch vanuit het standpunt 'dat wij ook wel iets verkeerd gedaan zullen hebben', sabel sabel tsjakka!

Laat me mijn tijd nuttiger besteden dan een vrij interpreteerbaar vraagteken voor dovemansoren.
        Moderator, u krijgt uw zin!
        Last edited by ; 27/09/2011, 13:16. Reden: verontwaardiging!

Comment

Je kan niet ontkennen dat ook jouw commentaar vooringenomen is .

Voor zover ik kan lezen is iedereen het eens dat de accu aan de dure kant is, maar het probleem is opgelost naar jouw wens dus mis ik de reden van verdere discussie...

En sja, mijn ouders hebben in het verleden al eens Touring gebeld en die arriveerden ook met een gloednieuwe accu...

Comment

Allen naar garage Cools, hup.
            Wat mij betreft mag dit topic dicht.

Comment

Op vraag van de topicstarter...

Comment

Working...
              X