Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai garage Moorkens Brasschaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
    Ik vind die overnameprijs eigenlijk goed meevallen...
    Dit soort gesprekken voer ik dus dagelijks in de garage.
    De topics schieten hier wel als paddestoelen uit de lucht. Ik zou deze mensen toch graag eens in de autosector zien hoor! Want wat je hier soms leest...
    Velen die toch wel een zeer fout beeld hebben van de sector en hoe het er aan toegaat...
    Ik kan dit alleen maar beamen.. en ook het feit dat een particuliere klant niet op de hoogte is van overnamepremies, wil niet zeggen dat deze er niet zijn. Niet elke verkoper vertelt dit.

Sommige mensen kunnen inderdaad zéér kort door de bocht gaan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      Los van de ietwat mildere posts hierboven, komt mijn haar recht van idioten als jij! En neen, ik ben geen autohandelaar, en heb ik de verste verte niets te maken met de autosector.

Wat jij moet leren: uw garage is vrij te 'bieden' wat ze willen: als ze morgen zeggen dat ze u maar 2000 euro geven voor uw Hyundai, is dat hun goed recht.

Jouw goed recht uiteraard om een Opel of whatsoever te gaan kopen dan, omdat ze daar meer geven voor je auto.

Maar hier je gal komen spuwen? Voor wat? Omdat ze niet geven wat je gewild had?

Soit, ik geef je er 2000 euro voor, mocht je er niet vanaf raken, want naar het schijnt verbruiken ze nogal veel. En 4000 euro als ik meteen na aankoop eens over je been mag rijden
      @ Timothy,
      Het kan zijn dat u dit interessant vindt, maar het gaat hier om "consumentenzaken" en ik ben een consument dus....Heb uiteindelijk, een week na deze post mijn wagen particulier verkocht voor 21000, dat leek mij een faire prijs. Ik moet helemaal niks meer leren en zeker niet van een snotneus als jij. Het enige resultaat is dat ze in die garage een klant minder hebben en ik hoop dat er veel mensen dit lezen en misschien toch elders hun geluk gaan zoeken....
      Wat over mijn been rijden betreft, ga je dat dan nu doen met die spuuglelijke Malibu van u? Zet dan ineens die scooter erin vanachter dan moeten we daar ook al niet meer naar kijken.
      Voor wat de rest van de commentaar betreft, jammer dat het zo moet gaan op dit forum, ik had gehoopt dat er een forum dient om uw bedenkingen en grieven te kunnen overmaken aan andere "consumenten" maar ik kreeg meer de indruk, dat er veel mensen zijn die niets anders te doen hebben dan andere mensen becommentarieren, ipv iets bij te brengen waar iedereen die het interesseerd iets aan heeft.
      Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikelings Bekijk Berichten
        @ Timothy,
        Het kan zijn dat u dit interessant vindt, maar het gaat hier om "consumentenzaken" en ik ben een consument dus....Heb uiteindelijk, een week na deze post mijn wagen particulier verkocht voor 21000, dat leek mij een faire prijs. Ik moet helemaal niks meer leren en zeker niet van een snotneus als jij. Het enige resultaat is dat ze in die garage een klant minder hebben en ik hoop dat er veel mensen dit lezen en misschien toch elders hun geluk gaan zoeken....
        Wat over mijn been rijden betreft, ga je dat dan nu doen met die spuuglelijke Malibu van u? Zet dan ineens die scooter erin vanachter dan moeten we daar ook al niet meer naar kijken.
        Voor wat de rest van de commentaar betreft, jammer dat het zo moet gaan op dit forum, ik had gehoopt dat er een forum dient om uw bedenkingen en grieven te kunnen overmaken aan andere "consumenten" maar ik kreeg meer de indruk, dat er veel mensen zijn die niets anders te doen hebben dan andere mensen becommentarieren, ipv iets bij te brengen waar iedereen die het interesseerd iets aan heeft.
        Grtz

Volgens mij is een "klant", iemand waaraan je iets kan verdienen?
        Iedereen probeert dat op zijn manier, en het is aan de koper om te beslissen of hij het daarmee eens is, en onderhandelen is een onderdeel van het spelletje......

Ik vond de reactie van u ook wel wat "kort" door de bocht!!

Interessant topic, met veel verschillende "meningen"......
        BMW F10 520dA 2014
        Porsche Cayman 2.7i 2007

Comment

Working...
        X