Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai garage Moorkens Brasschaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hyundai garage Moorkens Brasschaat

Hallo,
    Ik ben vorige week bij garage De Kort te Brasschaat geweest om een prijs te laten maken voor een i40. Ik kocht vorig jaar 15/10 een H1 in dezelfde garage, prijs 28500€. Aangezien het hoge verbruik van deze wagen (niet onder de 10l te krijgen) wou ik deze vervangen door de nieuwe i40. Er werd een prijs opgemaakt en men heeft mij enkele dagen later een voorstel gedaan voor de overname van deze H1: 17000€!!!!! Dat is 40% minder dan de inkoopprijs, er werd ook nog aan gekoppeld dat hij zijn laatste onderhoud, zou moeten hebben gehad. Toen ik vermeldde dat men bij Opel 19000€ gaf, werd mij geantwoord dat dit een soort korting is die door Opel gegeven wordt. Dit is niet het geval, het is de prijs die een handelaar hem gaf voor deze wagen.
    Ik vind dit ronduit schandalig. Wat een service....ongeacht van wat er nu gebeurd, of ik hem nu weg doe of niet, mij ziet u nooit meer bij Hyundai.

Het staat u toch vrij overal een andere wagen te kopen , waarom dan een topic , het begint hier goed te gaan op het forum ...
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Omdat men u in de ene garage meer wil geven voor de oude wagen verwacht en eis je praktisch dat ze dit ook doen in een andere garage? Helaas pindakaas..

Comment

1 draad om alle misnoegden te bundelen ?

komaan w3n

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikelings Bekijk Berichten
          Hallo,
          Ik ben vorige week bij garage De Kort te Brasschaat geweest om een prijs te laten maken voor een i40. Ik kocht vorig jaar 15/10 een H1 in dezelfde garage, prijs 28500€. Aangezien het hoge verbruik van deze wagen (niet onder de 10l te krijgen) wou ik deze vervangen door de nieuwe i40. Er werd een prijs opgemaakt en men heeft mij enkele dagen later een voorstel gedaan voor de overname van deze H1: 17000€!!!!! Dat is 40% minder dan de inkoopprijs, er werd ook nog aan gekoppeld dat hij zijn laatste onderhoud, zou moeten hebben gehad. Toen ik vermeldde dat men bij Opel 19000€ gaf, werd mij geantwoord dat dit een soort korting is die door Opel gegeven wordt. Dit is niet het geval, het is de prijs die een handelaar hem gaf voor deze wagen.
          Ik vind dit ronduit schandalig. Wat een service....ongeacht van wat er nu gebeurd, of ik hem nu weg doe of niet, mij ziet u nooit meer bij Hyundai.

Allé jong
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Zet hem dan zelf te koop

Comment

Voila, dat weten we ook weer.

Comment

pff .. gene Audi meer, gene Hyundai meer, gene schadewagen meer, gene Kangoo meer .. wat moet ne mens nog kopen

Comment

@ spikelings: Eerst, welkom op het forum.

De zaak die u hier aankaart komt dagelijks en bij vele verdelers/verkopers voor, niet enkel Hyundai. Onderhandelen, ook van uw kant, kan in zulke zaken vaak tot een oplossing leiden. Zoniet, moet je bij een andere verdeler proberen ipv je zo vlug met een kluitje in het riet te laten sturen.

Comment

What did you expect.

Comment

ik zou zeggen, koop u zeker een opel insignia ipv een i40.
                      dan zien we nog topics van u.
                      wimoptiek.be op

Comment

Sommige mensen denken echt niet verder dan de aankoopprijs. Dat weet je toch op voorhand dat de waarde van een Hyundai sneller daalt dan bijvoorbeeld van een VW Golf.
                        Soms is het voordeliger om door de zure appel te bijten en een iets duurdere wagen aan te kopen waar je na 4 jaar nog een behoorlijk bedrag voor terugkrijgt.

ps; op hoeveel fora heb je jezelf geregistreerd om met 1 post je gal te spuwen over die garage ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                          Sommige mensen denken echt niet verder dan de aankoopprijs. Dat weet je toch op voorhand dat de waarde van een Hyundai sneller daalt dan bijvoorbeeld van een VW Golf.
                          Soms is het voordeliger om door de zure appel te bijten en een iets duurdere wagen aan te kopen waar je na 4 jaar nog een behoorlijk bedrag voor terugkrijgt.
                          de aankoopprijs zal wel 50% minder geweest zijn dan een vw product.
                          wimoptiek.be op

Comment

Bij welk merk je ook gaat shoppen, procentueel scheelt dat waardeverlies echt niet veel want je moet idd altijd kijken naar de aankoopprijs..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Bij welk merk je ook gaat shoppen, procentueel scheelt dat waardeverlies echt niet veel want je moet idd altijd kijken naar de aankoopprijs..
                              Correct. Al beweren er veel anders.

Comment

Ik vind die overnameprijs eigenlijk goed meevallen...
                                Dit soort gesprekken voer ik dus dagelijks in de garage.
                                De topics schieten hier wel als paddestoelen uit de lucht. Ik zou deze mensen toch graag eens in de autosector zien hoor! Want wat je hier soms leest...
                                Velen die toch wel een zeer fout beeld hebben van de sector en hoe het er aan toegaat...

Comment

Om dit soort gemekker te vermijden koop je dus best een jonge tweedehandswagen. Verder vind ik dit soort waardevermindering niet meer dan normaal voor een Hyundai die dan nog veel te veel verbruikt.

Comment

ik heb voor mijn hyundai nog 10K gekregen na 5j en een nieuwwaarde van 20K
                                    ik was daar best tevreden van.
                                    wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikelings Bekijk Berichten
                                      Hallo,
                                      Los van de ietwat mildere posts hierboven, komt mijn haar recht van idioten als jij! En neen, ik ben geen autohandelaar, en heb ik de verste verte niets te maken met de autosector.

Wat jij moet leren: uw garage is vrij te 'bieden' wat ze willen: als ze morgen zeggen dat ze u maar 2000 euro geven voor uw Hyundai, is dat hun goed recht.

Jouw goed recht uiteraard om een Opel of whatsoever te gaan kopen dan, omdat ze daar meer geven voor je auto.

Maar hier je gal komen spuwen? Voor wat? Omdat ze niet geven wat je gewild had?

Soit, ik geef je er 2000 euro voor, mocht je er niet vanaf raken, want naar het schijnt verbruiken ze nogal veel. En 4000 euro als ik meteen na aankoop eens over je been mag rijden
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

heeft die garage nu 2 namen? topictitel spreekt over moorkens en inde post begin je over een "de kort" garage.
                                        En inderdaad wel serieus zielig om daarvoor een topic te starten. Als u brood bij den bakker niet lekker is ga je dan ook op het bakkersforum een topic starten en gaan zagen dat uw brood niet lekker was???

garages zouden hier veel meer moeten met bezig zijn en al die zeveraars die hier hun klachten (en dus steeds hun versie) neerschrijven beginnen aanklagen voor laster

Comment

Working...
                                        X