Hey iedereen,
(Ik weet niet of dit het juiste forum voor mijn thread is, bespreken van deze garages, indien niet, move ze aub mod's, dankjullie vriendelijk..)
Ik ben sinds de laatste 25 jaar een bmw bestuurder en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Je kunt goede en minder goede garages bespreken op vlak van service, onderhoud, klantvriendelijkheid etc etc....maar dit overtreft toch wel alles (wat betreft mijn ervaringen toch).
Ik heb wat 4x4 modellen gehad (x5, x6 en nu ook de 1 serie) en heb ervaring bij volgende garages: bmw van osch en beckers. Ieder garage heeft zijn eigen manier van werken enz uiteraard, ik heb 2 nieuwe wagens bij bmw van osch gekocht in die lange tijd (onlangs een full option x6), en mijn firmawagen komt van beckers (werk nl. in genk ook).
Mijn zoon was op zoek naar een bmw 1serie. Had hem gestuurd naar bmw van osch en hij kwam thuis met een verhaal dat ik nog NOOIT had gehoord.. Hij had al een langere tijd een tweedehandse 1serie op het oog en is die dus ook enkele keren gaan testen/bekijken etc bij hun. De auto kostte 13.200€ en hij heeft namelijk aan de garage gevraagd om die 200€ weg te laten vallen. Toen kwam de verkoper met het volgende uitspraak:
- "nee ik kan dat niet doen, de prijs blijft hetzelfde........tenzij je die 200€ echt weg wilt, dan zet ik een sterretje bij je naam wat wil zeggen dat je gezien zal worden als een etter in onze garage en dus de ergste service zult krijgen, op die voorwaarde kun je die 200€ wel laten vallen" zo verklaarde de verkoper
De auto was ook een standaard (geen opties) 5deurs zwart metallic diesel bmw 1 118d model, 6versn. en 148000km stand, dus het is niet zo dat die prijs zo goedkoop was voor de auto zelf, maar soit dat terzijde.
Op wat slaat dit nou?? Of ze nu weten dat dat mijn zoon is ofniet (vaste en toch wel grote klant in dit geval), zoiets doe je in geen geval toch? Wat een onzin zeg! Dit wilde ik toch wel even melden op onze autoforum.. Ik las hier vaak zeer interessante dingen, maar dit gaf de aanzet tot mijn lid-worden en mij volledig uiten wat betreft deze kl**tzakken!!
Ik hoor nu dat belien nv ook een fatsoenlijke garage is, natuurlijk ga je in slechte gevallen, zoals deze, ook meningen zoeken van mede bmw-gebruikers..dus bij deze, ik hoor het graag!
Ik vind dit echt niet kunnen, ik wil daar absoluut geen contact meer bij hebben en hou het wel bij beckers te genk (en belien nv misschien ook voor in de nabije toekomst). Ik ben er nog steeds slecht van!!
Groetjes
(Ik weet niet of dit het juiste forum voor mijn thread is, bespreken van deze garages, indien niet, move ze aub mod's, dankjullie vriendelijk..)
Ik ben sinds de laatste 25 jaar een bmw bestuurder en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Je kunt goede en minder goede garages bespreken op vlak van service, onderhoud, klantvriendelijkheid etc etc....maar dit overtreft toch wel alles (wat betreft mijn ervaringen toch).
Ik heb wat 4x4 modellen gehad (x5, x6 en nu ook de 1 serie) en heb ervaring bij volgende garages: bmw van osch en beckers. Ieder garage heeft zijn eigen manier van werken enz uiteraard, ik heb 2 nieuwe wagens bij bmw van osch gekocht in die lange tijd (onlangs een full option x6), en mijn firmawagen komt van beckers (werk nl. in genk ook).
Mijn zoon was op zoek naar een bmw 1serie. Had hem gestuurd naar bmw van osch en hij kwam thuis met een verhaal dat ik nog NOOIT had gehoord.. Hij had al een langere tijd een tweedehandse 1serie op het oog en is die dus ook enkele keren gaan testen/bekijken etc bij hun. De auto kostte 13.200€ en hij heeft namelijk aan de garage gevraagd om die 200€ weg te laten vallen. Toen kwam de verkoper met het volgende uitspraak:
- "nee ik kan dat niet doen, de prijs blijft hetzelfde........tenzij je die 200€ echt weg wilt, dan zet ik een sterretje bij je naam wat wil zeggen dat je gezien zal worden als een etter in onze garage en dus de ergste service zult krijgen, op die voorwaarde kun je die 200€ wel laten vallen" zo verklaarde de verkoper
De auto was ook een standaard (geen opties) 5deurs zwart metallic diesel bmw 1 118d model, 6versn. en 148000km stand, dus het is niet zo dat die prijs zo goedkoop was voor de auto zelf, maar soit dat terzijde.
Op wat slaat dit nou?? Of ze nu weten dat dat mijn zoon is ofniet (vaste en toch wel grote klant in dit geval), zoiets doe je in geen geval toch? Wat een onzin zeg! Dit wilde ik toch wel even melden op onze autoforum.. Ik las hier vaak zeer interessante dingen, maar dit gaf de aanzet tot mijn lid-worden en mij volledig uiten wat betreft deze kl**tzakken!!
Ik hoor nu dat belien nv ook een fatsoenlijke garage is, natuurlijk ga je in slechte gevallen, zoals deze, ook meningen zoeken van mede bmw-gebruikers..dus bij deze, ik hoor het graag!
Ik vind dit echt niet kunnen, ik wil daar absoluut geen contact meer bij hebben en hou het wel bij beckers te genk (en belien nv misschien ook voor in de nabije toekomst). Ik ben er nog steeds slecht van!!
Groetjes
Comment