Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie is VAB-lid ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wie is VAB-lid ?

.....
    Last edited by ; 30/03/2012, 11:08.

Je hebt pm.

Comment

.....
      Last edited by ; 30/03/2012, 11:08.

Comment

ik ben te laat zeker.
        ik ben ook lid, gratis door men ford. indien ik jaarlijks men onderhoud laat doen in men erkende ford- garage verlengen ze het contract.
        mooie geste is dat.

edit ik lees net dat het dus niet mag indien het via je merk gaat.
        wimoptiek.be op

Comment

Je hebt tegenwoordig ook al een gsm voor 39 euro... Ik veronderstel dat het geen I-Phone 4 is die je krijgt?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Je hebt tegenwoordig ook al een gsm voor 39 euro... Ik veronderstel dat het geen I-Phone 4 is die je krijgt?
            Voor nog minder ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              ik ben te laat zeker.
              ik ben ook lid, gratis door men ford. indien ik jaarlijks men onderhoud laat doen in men erkende ford- garage verlengen ze het contract.
              mooie geste is dat.
              Zeker van? Ford zit nu bij Touring.
              Database error.
              The database has encountered a problem.

Comment

Afgelopen maand ging het op de radio over een wiel vervangen aan je auto.
                En iemand zei "Ja, de sleutel die ze daarbijgeven is toch brol. Daarom ben ik bij een pechverhelpingsdienst"

Het (goedkopere) alternatief; een betere wielsleutel kopen, was duidelijk niet bij hem opgekomen.

*Tot zover deze off-topic*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                  ah? 't zou kunnen nog niet op gelet eigenlijk.
                  de keer dat ik ze nodig had was het in frankrijk en is er een local opgeroepen
                  wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Afgelopen maand ging het op de radio over een wiel vervangen aan je auto.
                    En iemand zei "Ja, de sleutel die ze daarbijgeven is toch brol. Daarom ben ik bij een pechverhelpingsdienst"

Het (goedkopere) alternatief; een betere wielsleutel kopen, was duidelijk niet bij hem opgekomen.

*Tot zover deze off-topic*
                    Volgens mij wou de man niet toegeven dat hij niet wist waar de sleutel lag in zijn auto, noch dat hij het verstand heeft om dat wiel te vervangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                      Enkel voor de bijstand die je krijgt bij aankoop van een nieuwe Ford. Voor de overige contracten zitten ze nog bij VAB.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                        Volgens mij wou de man niet toegeven dat hij niet wist waar de sleutel lag in zijn auto, noch dat hij het verstand heeft om dat wiel te vervangen.
                        Ik kan wielen vervangen, maar ben toch aangesloten bij een pechverhelpingsdienst. Ofwel ben ik te lui om mijn wiel te vervangen, ofwel heb ik propere kledij aan die ik niet wil vuil maken, ofwel vind ik het véél te gevaarlijk (pechtstrook autostrade/langs een drukke steenweg).

Ik vervang enkel mijn banden zelf in een droge garage, verwarmd en met vuile kleren aan
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

ik bel de pechdienst
                          1 omdat ik er toch gratis bij ben en anders die mannen hun zitten te vervelen met auto's te tellen langs de kant
                          2 omdat ik bij men platte band in frankrijk, wel moest want de ford-dopsleutel paste niet in de dieperliggende moeren van men andere velgen.

wimoptiek.be op

Comment

Mijn ouders zitten bij de VAB en op reis vervangen we toch het platte band, anders waren we nooit op tijd op de boot, we konden dan overal gaan aanschuiven en gaan hopen op plekjes : 3 a 4 dagen vertraging.

Comment

Working...
                            X