Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte ervaringen met garage Beerens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Slechte ervaringen met garage Beerens

Het zit mij nog steeds dwars dus moet mijn verhaal even kwijt over garage beerens.
    Mijn wagen bracht ik binnen voor een herstelling en groot onderhoud, maar de wagen is niet goed hersteld en kwam er erger uit dan het erin ging en wie mag betalen ikke. Nu moet ik extra kosten maken om het te herstellen dat gaat zo toch niet he. Ik ben niet de enige met slechte ervaring bij garage beerens.

Klachten over garage Beerens dat het geldwolven wijn

Een vriend zegt me dat Garage Beerens uit Antwerpen uitstekende service geeft aan goede prijzen voor een groot onderhoud. Iemand ervaring met deze...

Ik ben dit flimpje tegengekomen over garage Beerens
    Machtsmisbruik inzake Cave Taxi door Beerens NV is zo schrikbarend en vinden ons genoodzaakt om dit onder uw aandacht te brengen. Na wat te hebben rongespeur...

ge heeft de mond vol over de service die ge aanbied laat me niet lachen

Als gevestigde waarde heeft garage Beerens vestigingen in Wijnegem, Aartselaar, Antwerpen, Overijse en Zaventem.Beerens kan zich terecht concessiehouder van ...

Wie kent een goede en betrouwbare volkswagen garage het lijkt wel of alle garages alleen geld uit de zakken willen trekken. Dat kan zo toch niet he waar zijt ge toch mee bezig op deze manier.

Daar gaan we weer

Probeer eerst uw verhaal eens meer te schetsen... dan hebben we een beter beeld van het verhaal. Lees dit maar even: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44966

We hebben hier nog vergelijkbare posts gezien zoals van Nathalieke van http://dieterensucks.com/

Klachten zijn allemaal leuk, als ze grondig gefundeerd zijn, en als je ook openstaat voor tips en vragen van forumgebruikers. Enkel je gal spuien en daarmee basta wordt niet echt warm onthaald denk ik.

Dus ik ben benieuwd om meer te horen ;-)

Wat Beerens zelf betreft/ ben er enkele keren geweest met een bedrijfswagen, en was niet echt enthousiast. Nieuwe passat break kreeg elk onderhoud 2L olie mee om bij te vullen, vonden ze allemaal normaal. Gevraagde herstellingen werden niet uitgevoerd, enkel gefactureerd. Ik ben toen naar Rietje overgestapt en dat viel al een pak beter mee (volgens de bazin ook in facturen :-p)
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

niet tevreden :

Ik ben ook benieuwd naar je "verhaal"

Laat dus maar komen .......................

liefst ook met foto's indien mogelijk !

Comment

Garage in Deurne (AllStyleCars) op de Bischoppenhoflaan rekende een nieuwe starter voor een audi a3 aan aan 800 euro, terwijl dit eigenlijk een tweedehandsstuk was van rond de 150 euro.

We vroegen of we de factuur mochten zien maar die wou hij enkel tonen als we de volle pot betaalden. Starter is nu terug stuk en bij de uithaling in de garage bleek dit een of ander chinees merk te zijn ipv een bosch-stuk zoals gewoonlijk. Ook stond er met krijt opgeschreven.

Comment

starter A3 :

Heb je dan geen garantie op dat stuk ?

Lijkt mij toch duidelijk dat als jij de volle pot betaalt hebt , dat je dan toch ook garantie hebt op dat onderdeel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
            Daar gaan we weer

Probeer eerst uw verhaal eens meer te schetsen... dan hebben we een beter beeld van het verhaal. Lees dit maar even: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44966

We hebben hier nog vergelijkbare posts gezien zoals van Nathalieke van http://dieterensucks.com/

Klachten zijn allemaal leuk, als ze grondig gefundeerd zijn, en als je ook openstaat voor tips en vragen van forumgebruikers. Enkel je gal spuien en daarmee basta wordt niet echt warm onthaald denk ik.

Dus ik ben benieuwd om meer te horen ;-)

Wat Beerens zelf betreft/ ben er enkele keren geweest met een bedrijfswagen, en was niet echt enthousiast. Nieuwe passat break kreeg elk onderhoud 2L olie mee om bij te vullen, vonden ze allemaal normaal. Gevraagde herstellingen werden niet uitgevoerd, enkel gefactureerd. Ik ben toen naar Rietje overgestapt en dat viel al een pak beter mee (volgens de bazin ook in facturen :-p)
            Timmeke ik heb dieterensucks is gelezen van nathalieke en die heeft alles open en bloot op de site met correspondentie moet zeggen het leest als een thriller kan zo op de televisie spannender als een boek. Ik had ook een paar links gevonden van beerens. Waar iemand op de Ferrari chat schrijft over ervaring met beerens en dat het geldwolven zijn. ik heb dat verhaal op youtube geluisterd van cave taxi machtsmisbruik beerens nou daar lusten de honden geen brood van http://www.youtube.com/watch?v=Ui2Nlf9Doqo en nu is cave taxi failliet iets met volkswagens naar duitsland en taxi korting en beerens heeft ook problemen met iets van range rovers zonder garantie.hoe kan een r8 nou als taxi worden verkocht en nu de problemen er zijn niet thuis geven hé. Waar rook is is vuur eerder brand nou ik ben hier echt bang van geworden.

Nathalieke is slim geweest want die heeft alles op papier dat meiske heeft heel wat brieven geschreven. Al een tijd lang niet zo iets spannends gelezen zelfs de krant is saaier hahaha meiske met ballen die is niet bang om niet anoniem te blijven ik had het niet gedurft. Ik had de auto ook niet afgenomen als ze zelf nieuwe audi’s op autozone verkopen. Als het echt leugens verhalen die nathalieke vertelde had beerens wel verder gegaan met vervolging en niet alleen gedreigd hé. Nu gaan ze met het vingertje naar elkaar wijzen. Dieteren heeft nathalieke ook aangeklaagd en 50000 per dag geeist gij zijt echt niet goed wijs en ook niet voor laster en smaad hé maar voor inbreuk op hun dienstmerk. Willen de vuile was binnenhouden dat zal het wel zijn hé. Betichten nathalieke van het starten van een lastercampagne dus ge mag ook al u zegje niet doen anders is het een laster campagne.

Hoe zit het met al die klanten die ge dupeert dieteren is niet klant vriendelijk een maat van mij wacht al een jaar op antwoord en verwijzen hem naar de dealer de handen ervan aftrekken kunt ge als de beste hé . Ik ga toch echt geen foto’s of mijn hele verhaal hier plaatsen straks word ik nog aangeklaagd ik heb geen geld voor een dure advocaat te betalen als nathalieke. mijn vrouwke trekt dat niet hoor deurwaarders en advocaten ik trek mijn conclusie en daar laat ik het bij. ik kan dan ook geen nieuwe audi betalen met roze leren bekleding als nathalieke. Maar dat moet een toffe meiske zijn want die is niet he bang hé de site is nog steeds actief met haar wilt ge geen ruzie krijgen. Nou mijn steun krijgt nathalieke ik teken de petitie http://dieterensucks.com/ mijn steun heeft ze. Waar gaat het naartoe hé om als zijt niet eens vrij kan klagen en direct door hun dure advocaatjes word aangepakt. Ik ben een lafaard ik durf zelf niet vrij te klagen maar vind het heerlijk om te lezen dat er een iemand tegen ze ingaat zullen ze flink de balen van hebben hahaha . ik lachtte me rot om te tekeningen vooral die beerput en de bananenwinkel. Ik ga nathalieke mailen en vragen wat er met de auto is gebeurt ben toch wel benieuwd.

Timmeke en grandscenicman u moet echt de youtube filmpie afluisteren dan snapt gij wel waarom ik dat niet ziet zitten.

Comment

Dirkske,

Het verhaal van Nathalieke kennen we zelf ook wel... Slim, ballen aan haar lijf?
              Of dom verwend nestje die op de vloer van de winkel gaat liggen schreeuwen tot ze krijgt wat ze wil?! Ik heb er mijn mening over, jij de uwe. De bevoegde rechtbank zal dat wel bepalen, al denk ik dat het strikt juridisch voor haar wel eens een hele nachtmerrie kan worden...

Als je iets besteld en uw poot onder een contract zet, moet je achteraf niet komen janken. We hebben 101 pasklare oplossingen en argumenten gegeven, maar daar had ze geen oren naar, ze moest en zou schelden roepen en verwijten in de richting van Beerens. Nuja...
              Zelfde met de taxi's... als ze daardoor failliet zijn is dat 200% slecht management en onbenul van zakendoen. Het is ook 1 kant van een verhaal. maakt weinig of geen indruk eerlijk gezegd.

Terug o topic: Wat zijn nu UW ervaringen? Ik zie in uw relaas een hoop verwijzingen naar anderen hun verhaal, maar wat heb jij CONCREET meegemaakt? Graag ALLE feiten...
              www.meevliegen.be

Comment

Hier hadden we ook startproblemen(audi a3/1.9tdi), en er moest een nieuwe starter op...

Ik heb de batterij vervangen door een zwaardere en we zijn al een jaar verder.....

Comment

Dus de starter is nooit vervangen of gereviseerd (ruilstarter) ?

My 2 cents: Kan het zijn dat de starter idd aan het verslijten is, en dat dit nu, tijdelijk, opgevangen wordt door de zwaardere batterij die meer stroom kan leveren?

Als hij de hele tijd wel gestart heeft op de standaard batterij...

Vandaar: lees nu AUB eerst eens het reglement en schrijf uw verhaal volgens die 'standaard'

Dan hebben we het hele verhaal met uw argumenten EN die van de garagist, zodat het verhaal toch een beetje completer wordt....

met 2 zinnen over uw verhaal en 2 boeken over anderen hun verhaal gaan we er niet komen hoor...

Mijn part slotje erop en topic verwijderen als er niets zinnigs komt
                  www.meevliegen.be

Comment

beerens is een fabrieksmentaliteit. Hermans Herentals is véél beter qua service vind ik
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Dus de starter is nooit vervangen of gereviseerd (ruilstarter) ?

My 2 cents: Kan het zijn dat de starter idd aan het verslijten is, en dat dit nu, tijdelijk, opgevangen wordt door de zwaardere batterij die meer stroom kan leveren?

Als hij de hele tijd wel gestart heeft op de standaard batterij...

Vandaar: lees nu AUB eerst eens het reglement en schrijf uw verhaal volgens die 'standaard'

Dan hebben we het hele verhaal met uw argumenten EN die van de garagist, zodat het verhaal toch een beetje completer wordt....

met 2 zinnen over uw verhaal en 2 boeken over anderen hun verhaal gaan we er niet komen hoor...

Mijn part slotje erop en topic verwijderen als er niets zinnigs komt
                      Tegen wie heb je het nu ?
                      Best forumregels eens nalezen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Tegen wie heb je het nu ?
                        Best forumregels eens nalezen...
                        Tegen u natuurlijk...
                        Als ge een dealer door het slijk wil halen, doe het dan volgens de regels (klik eens op de link en lees even)
                        Tot op heden bitter weinig relevante info verkregen hé...
                        www.meevliegen.be

Comment

Tegen u natuurlijk...
                          Als ge een dealer door het slijk wil halen, doe het dan volgens de regels (klik eens op de link en lees even)
                          Tot op heden bitter weinig relevante info verkregen hé...
                          ????
                          Ik ben de topicstarter niet... ik ,poste mijn ervaring en hoe ik het opgelost heb... tijdelijk hersteld ????? Meer dan 1 jaar verder...
                          Duidelijk een misverstand !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            ????
                            Ik ben de topicstarter niet... ik ,poste mijn ervaring en hoe ik het opgelost heb... tijdelijk hersteld ????? Meer dan 1 jaar verder...
                            Duidelijk een misverstand !!
                            Denk het ook topicstarter is ook een Dirk

Comment

Yep nu zie ik het ook, sorry!
                              www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske Bekijk Berichten
                                Wie kent een goede en betrouwbare volkswagen garage het lijkt wel of alle garages alleen geld uit de zakken willen trekken. Dat kan zo toch niet he waar zijt ge toch mee bezig op deze manier.
                                Clissen in Kalmthout is een aanrader!
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wij vragen met aandrang om een bepaalde structuur in de klacht te houden, waarbij je moet trachten een volledig beeld te scheppen van de ervaring die je hebt gehad. Het is evident dat ieder de zaak zal bekijken vanuit zijn of haar perceptie, waarbij er dus altijd wel een zekere subjectiviteit zal insluipen.

Wij bieden het platform aan en gaan de discussie niet uit de weg, maar speel het spel dan fair, zoniet zullen ze hier op je dak zitten (en terecht ), laat staan dat de betrokken handelaar misschien ook maatregelen zal nemen.

Comment

Wat een verhaal
                                    Ook van die geit met die A5 met roze interieur
                                    Ligt dan te klagen dat hij minder waard gaat zijn omdat het een PFL is,maar besteld dan wel een auto met zo'n interieur
                                    Niet moeilijk dat beerens moeilijk doet,ze geraken die auto nooit meer kwijt.
                                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Indien je niet tevreden bent van een bepaald werk, kan je dit protesteren door middel van een aangetekende zending met inbegrip van een in gebreke stelling.
                                      Zodoende is de hersteller officieel op de hoogte gebracht van jouw ongenoegen.
                                      Laat duidelijk omschreven weten wat je probleem is en vraag een schikking om je probleem op te lossen.

Doe je dit allemaal niet, ben je best af niet naar de rechtbank te trekken...

Je hebt immers de tegenpartij het recht ontnomen de schade te herstellen of te vergoeden, hen niet op de hoogte gebracht van je ongenoegen of je recht voorbehouden om de factuur te protesteren.

Het is niet omdat je een factuur betaald hebt dat je deze niet meer mag protesteren, en alsnog een credit nota vragen...met gegronde reden uiteraard.

Dus eerst schrijven, weerwoord vragen, overeenkomen en als dit allemaal faalt -> naar de rechtbank.

Weet dat rechtbank je centen gaat kosten en zeer lang kan duren. Je bent beter af met een gemiddelde overeenkomst dan een goed (maar lang en duur) proces.
                                      Last edited by Utah; 07/02/2012, 18:38. Reden: x
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik heb met garage Beerens nog nooit problemen gehad

Comment

Working...
                                        X