Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met BR-performance ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met BR-performance ??

Ik zou graag mijn polo 1.6 90pk willen laten chiptunen, nu ik heb redelijk veel negatieve reacties gehoord over sommige chiptuners ( ziptuning, cth..)
    Nu heeft er iemand van jullie ervaring met BR-performance in Willebroek?

Ik persoonlijk nog niet maar van anderen die er geweest zijn wel en waren er zeer positief over.
    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Mocht ik mijn wagen laten tunen dan zou ik het zeker daar laten doen. Misschien komt het er wel nog eens van.

Comment

Denk van volgende auto ook naar daar te gaan, maar een 1.6tdi (VAG) is nog niet te chippen. Staat allessinds toch ook nog niet op
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Aan te raden (heb ik vernomen )
          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Geweldig om te horen dat jullie heel positief zijn over onze service. Wij streven er dan ook naar om elke klant met een grote smile te laten vertrekken!
            Natuurlijk niet vergeten... wij zijn ook maar mensen en iedereen kan wel eens een steekje laten vallen! Vandaar dat we ook onze klanten aanmoedigen dat als ze niet, of gedeeltelijk tevreden zijn, ons te contacteren. We bekijken dan samen hoe we het probleem oplossen zodat ook hij of zij met een glimlach kan genieten van het voertuig!

Comment

Persoonlijk heel goede ervaring mee. Heb mijn Mini daar laten chippen en kan er enkel maar positieve zaken over vertellen. Zowel over de mensen als over de tuning.

Comment

Heb er gisteren men golf V laten chippen. Ze zijn vriendelijk + goede service.

Comment

heb reeds 3 auto's laten doen door Bruno.
                  Eerst toen hij bij Heinz werkte nadien bij shiftech en nu hij op zichzelf begonnen is.

alle auto's liepen goed en waren zuiniger (bij normaal rijden).

Comment

Als ik de mijne binnekort ga laten hermappen is het zowiezo bij BR-P. Heinz is echt een no-go. Ik heb daar al verschillende verhalen & auto's van gezien die daarvan terugkomen van kameraden van mij & het is niet om aan te zien.

Comment

Ben vorige week met een maat meegeweest voor zijn A1, vriendelijke mensen daar en goede service.
                      Volgende week is het mijn toer
                      BMW X5 45e

Comment

Ik ga den 30ste mijn Freelander laten behandelen door Bruno... Mijn bevindingen zal ik hier laten weten. Met wat ik her en der al gelezen heb moet ik wel zeggen dat mijn vertrouwen zeer groot is.

Comment

als je is een prozfrit wilt make, mijne a1 90 pk is daar gedaan en diecmanne zijn echt top! goeie service, vriendelijk en ze leveren een degelijk resultaat dat indivueel is aan mijn auto, dus geen praktijken met software overzetten en dergelijke! ECHT EEN AANRADER!!

Comment

Mijn Megane is ook bij BR gedaan,zeer tevreden van , ook voor de naservice kan je nergens beter zijn...

Comment

dit weekend mene seat leon fr 2.0 tdi cr laten hermappen bij br performance.
                              zeer vriendelijke mensen en ben super tevreden van de auto, precies da er ne andere motor inzit!!!!
                              vermogen is van 140pk naar 192 gegaan en koppel van 320nm naar 405nm, het was da moment 35°, dus zal nog klein beetje meer zijn bij normale temperaturen.
                              dus nen echte aanrader!!!!!Seat_leon_20_TDI_CR_140_1_BPP_896_graph.jpg

Comment

Vorige week langsgeweest bij BR-P en weeral prima werk geleverd!
                                Auto voelt helemaal anders aan, je krijgt zoveel meer plezier tijdens het rijden.
                                Opel Insignia OPC
                                BMW X5 3.0i
                                Caterham Super 7

Comment

Alleen maar positieve zaken van gehoord. Moest ik nog eens iets laten chippen dan is BR zeker het overwegen waard voor mij persoonlijk.
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ik hoor ook enkel positieve zaken, zelf heb ik prijs gevraagd paar weken geleden voor een milltek en heb de dag zelf prijs en uitleg gekregen, dus snelle respons. Laat je vooral niet beïnvloeden door mensen/firmas die het persoonlijk gemunt hebben op bruno

Comment

Rij maar éérst een 100d km met tuning en dan kun je pas oordelen .

Comment

Heb ruim 120.000 km gedaan met mijn vorige volvo s60 d5, aangepast door Bruno destijds bij Shiftech.

Niet het minste probleem! en wel zuiniger bij eenzelfde rijstijl.

Wel op maat "soft-tuning" laten toepassen met respect voor koppeling/vliegwiel.

Voor mij persoonlijk een aanrader.

Waar ik wel mijn twijfels over heb is bv. een relatief zware passat break met 1.6 tdi laten hermappen in de hoop dat je hiermee je 1.500kg caravan probleemloos in 5é de vrij steile autobaan hellingen aan 100 km/u kunt bedwingen.... Is dit niet wat van het goede teveel vragen van een vrij kleine sterk opgedreven motor? Tuner kan hier weinig aan verhelpen denk ik.

Comment

Working...
                                        X